Mori Versus Serve

DeletedUser31802

Guest
Het is eindelijk zover. Er komt een wedstrijd om de leiding van W23. Wie zal het worden? Worden wij het van Mori of wordt het toch Serve? Wij zijn de arrogante grootspraak van Serve meer dan zat. Vandaar de oorlog die deze avond 27 Oktober 2012 is gestart. Het is een leuke bijkomstigheid dat deze oorlog gaat om de wereldheerschappij, maar dat is voor ons een bijzaak. Onkruid moet worden weg gesnoeid. En dat geldt voor Serve ook. Ze komen overal en doen maar mee, maar dat onkruid is zo lelijk en wil je dus weg hebben uit je tuin. Vandaar deze oorlog. Wij zien het als een grote schoonmaak van onkruid, want wij willen Serve van W23 krijgen. Hierbij willen wij Serve dus hartstikke veel succes wensen en dat de beste moge winnen.


De stam is in oorlog met I serve to please!
Oorlogsnaam: Vechten voor Wereldheerschappij

Verklaring:
Het is nu eindelijk zover. Wat ons betreft is de leidende rol van Serve voorbij. Wij zullen vechten voor onze eer en knokken voor rang 1. Serve heeft een te lange tijd mogen doen en laten wat jullie wilden doen. Daar gaan wij nu dus een stokje voor steken. Ook kunnen wij nu bewijzen wat we echt waart zijn, want tsja wat jullie kunnen, dat kunnen wij ook. Wij wensen jullie veel succes. En laten we een mooie strijd gaan voeren. En kijken wie de nieuwe wereldleider kan worden.

Forumthread: Wedloop voor Wereldleider


Mori
Aantal leden: 25
Punten: 156.700.395
Puntengemiddelde: 6.268.015

Serve
Aantal leden: 20
Totaal aantal punten: 174.350.598
Puntengemiddelde: 8.717.529



Zijde 1:
Stammen: mori
Zijde 2:
Stammen: Serve

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 9
Kant 2: 20
Verschil: 11

Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 88,586
Kant 2: 200,186
Verschil: 111,600

25f4new.png


Good Luck
 

Bijlagen

  • nl23 jh.jpg
    nl23 jh.jpg
    12,6 KB · Weergaven: 40

DeletedUser

Guest
"Ook kunnen wij nu bewijzen wat we echt waart zijn"

*waard

Verder veel succes beide stammen, moge jullie elkaar het heel moeilijk maken :p
 

DeletedUser

Guest
oh gossie toch we gaan deraan. Daarbij, als je gezamelijk aanvalt, verklaar dan ook gezamelijk de oorlog.:)
 

DeletedUser31802

Guest
oh gossie toch we gaan deraan. Daarbij, als je gezamelijk aanvalt, verklaar dan ook gezamelijk de oorlog.:)

Dat wij hebben afgestemd samen te aanvallen betekend niet dat we gezamenlijk oorlog moeten voeren.
 

DeletedUser59641

Guest
Succes.

Wel weer geinig dat mori toch weer een andere stam gebruikt bij een massa :p
 

DeletedUser31802

Guest
Succes.

Wel weer geinig dat mori toch weer een andere stam gebruikt bij een massa :p

Hebben wij met iemand de oorlog gedeeld? Nee en wij hebben hen niet gevraagd. Wij werden gevraagd. Als Serve zou worden gevraagd om ook aan te vallen op Mori zouden jullie dat niet weigeren.
 

DeletedUser57918

Guest
succes serve.

en over dat gezamenlijk er lag toch al een plan en waarom dan niet op hetzelfde moment? we stonden toch al zeker weer een 3 weken droog?
 

DeletedUser64702

Guest
ziek en zwak en zielig die reactie's van serve der kant.
 

DeletedUser

Guest
Hebben wij met iemand de oorlog gedeeld? Nee en wij hebben hen niet gevraagd. Wij werden gevraagd. Als Serve zou worden gevraagd om ook aan te vallen op Mori zouden jullie dat niet weigeren.

Waarom zouden wij niet weigeren?
Maar daar gaat het niet om. Wat Dawn bedoelt is dat jullie pas gaan aanvallen als je een medestander hebt durf gewoon is een echte stam te zijn en gewoon alleen je werk op te knappen. Wij zitten toch ook niet om de haverklap een andere stam bij te zoeken. Wij doen 90% mass alleen jullie doen, 90% van mass samen. Als jullie zo graag nummer 1 willen zijn kun je anders beter gewoon meer mensen recruiten daar tot slot blinken jullie erg goed uit.

PS :Heb je wel is Nederlands gehad op school.

Verklaring:
Het is nu eindelijk zover. 1. Wat ons betreft is de leidende rol van Serve voorbij. Wij zullen vechten voor onze eer en knokken voor rang 1.

2.Serve heeft een te lange tijd mogen doen en laten wat jullie hun wilden doen. Daar gaan wij nu dus een stokje voor steken.
3. Ook kunnen wij nu bewijzen wat we wij echt waartd zijn, want tsja wat jullie kunnen, dat kunnen wij ook.

Wij wensen jullie veel succes. En laten we een mooie strijd gaan voeren. En kijken wie de 4.nieuwe wereldleider kan worden.

1. Hoofdgedachte
2. motivatie 1
3. motivatie 2
4. Onderwerp

Ik weet niet of je dit wilde zeggen maar het is vrij karig.

Hoofdgedachte, is mening en als je dat zegt vandaag is dat voor jullie dan waar elke andere speler/persoon kan daar mee oneens zijn.
Motivatie 1, ik snap je punt niet: sinds wanneer kunnen we acc's van andere beheren. Dus doen en laten is zeker niet waar. Op zijn hoogste meeste regie. Maar zelfs dan heeft de rest nog altijd meer regie dan wij.
Motivatie 2, dat heb je duidelijk gemaakt je blijft het dus niet alleen afkunnen.
Onderwerp, voor nieuwe wereldleider had je zelf ook drunk de oorlog moet verklaren op zijn minst. Vind nog niet 1,2 gezegd dat stel dat we misschien onder jullie staan dat jullie dan wereldleider zijn. Dat is meer afhankelijk van kwaliteit van de stam en tot dus ver is mori een grote kwantitief stam die wel sterk is maar of ze allemaal kwalitatief ook zo goed zijn is sterk af te vragen.

Dus mijn vraag is waarom zet je deze tekst weg?
1. Deze bedoeling had ik niet in me tekst gestopt want op deze manier dis ik me zelf.
2. Dit was me bedoeling maar we hebben een te groot eigendunk van ons zelf.
3. Dit was me als humor bedoeld maar we bekennen gebrek aan humor en inspiratie.

PPS: ik ben dyslectisch, heb paar fouten uitgehaald want het las best wel vreemd en niet soepel taalkundig kan het wel hoor..

PPPS: Hopelijk kleurt dit topic nu wat op want die karige berichtjes arggghhh.... daar doen wij in serve niet aan. Alles moet lekker lang :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hahhahahahhaah Mori die serve beschuldigt van grootspraak hahahhahahahahahha
Vroeger hoorde je mori nooit maar sinds de mass op S kwamen ze opeens op het AF en schreeuwde het van de daken hoe goed ze wel niet waren en nu zitten al die S naabs in mori helemaal lachwekkend.

Misschien moeten we de leider van mori even pmen om te fuseren dan backstabt hij alles weer :D

En de mass die nu gegeven word is al helemaal lachwekkend meer als 100 clears die in de nachtbonus aankomen tussen 6 en 7.
En dan nog ontkennen dat er geen tools gebruikt worden om de clears te sturen.
Hhahahahhahahahahaha
 

DeletedUser

Guest
Waarom zouden wij niet weigeren?
Maar daar gaat het niet om. Wat Dawn bedoelt is dat jullie pas gaan aanvallen als je een medestander hebt durf gewoon is een echte stam te zijn en gewoon alleen je werk op te knappen. Wij zitten toch ook niet om de haverklap een andere stam bij te zoeken. Wij doen 90% mass alleen jullie doen, 90% van mass samen. Als jullie zo graag nummer 1 willen zijn kun je anders beter gewoon meer mensen recruiten daar tot slot blinken jullie erg goed uit.

PS :Heb je wel is Nederlands gehad op school.

Verklaring:
Het is nu eindelijk zover. 1. Wat ons betreft is de leidende rol van Serve voorbij. Wij zullen vechten voor onze eer en knokken voor rang 1.

2.Serve heeft een te lange tijd mogen doen en laten wat jullie hun wilden doen. Daar gaan wij nu dus een stokje voor steken.
3. Ook kunnen wij nu bewijzen wat we wij echt waartd zijn, want tsja wat jullie kunnen, dat kunnen wij ook.

Wij wensen jullie veel succes. En laten we een mooie strijd gaan voeren. En kijken wie de 4.nieuwe wereldleider kan worden.

1. Hoofdgedachte
2. motivatie 1
3. motivatie 2
4. Onderwerp

Ik weet niet of je dit wilde zeggen maar het is vrij karig.

Hoofdgedachte, is mening en als je dat zegt vandaag is dat voor jullie dan waar elke andere speler/persoon kan daar mee oneens zijn.
Motivatie 1, ik snap je punt niet: sinds wanneer kunnen we acc's van andere beheren. Dus doen en laten is zeker niet waar. Op zijn hoogste meeste regie. Maar zelfs dan heeft de rest nog altijd meer regie dan wij.
Motivatie 2, dat heb je duidelijk gemaakt je blijft het dus niet alleen afkunnen.
Onderwerp, voor nieuwe wereldleider had je zelf ook drunk de oorlog moet verklaren op zijn minst. Vind nog niet 1,2 gezegd dat stel dat we misschien onder jullie staan dat jullie dan wereldleider zijn. Dat is meer afhankelijk van kwaliteit van de stam en tot dus ver is mori een grote kwantitief stam die wel sterk is maar of ze allemaal kwalitatief ook zo goed zijn is sterk af te vragen.

Dus mijn vraag is waarom zet je deze tekst weg?
1. Deze bedoeling had ik niet in me tekst gestopt want op deze manier dis ik me zelf.
2. Dit was me bedoeling maar we hebben een te groot eigendunk van ons zelf.
3. Dit was me als humor bedoeld maar we bekennen gebrek aan humor en inspiratie.

PPS: ik ben dyslectisch, heb paar fouten uitgehaald want het las best wel vreemd en niet soepel taalkundig kan het wel hoor..

PPPS: Hopelijk kleurt dit topic nu wat op want die karige berichtjes arggghhh.... daar doen wij in serve niet aan. Alles moet lekker lang :D

Het draait hier niet om het taalgebruik :rolleyes:
De bedoeling is dat de mensen begrijpen wat er staat, staat er dan een schrijffoutje, dan is het zo...
Zolang iedereen begrijpt wat er staat is er geen vuiltje aan de lucht :p

ps: Je bent toch niet enigste persoon met dislectie op deze wereld? En er bestaan daar verschillende vormen van, bij een is het wat minder erg dan bij ander :rolleyes: Kan persoon in questie niks aan doen lijkt me ;)

mvg
 

DeletedUser62257

Guest
Als ik zo de reacties lees kan dit topic gesloten worden.

serve schiet nu al in de verontschuldiging:D
 

DeletedUser

Guest
Als ik zo de reacties lees kan dit topic gesloten worden.

serve schiet nu al in de verontschuldiging:D

Je leest krom, alweer.

Hahhahahahhaah Mori die serve beschuldigt van grootspraak hahahhahahahahahha
Vroeger hoorde je mori nooit maar sinds de mass op S kwamen ze opeens op het AF en schreeuwde het van de daken hoe goed ze wel niet waren en nu zitten al die S naabs in mori helemaal lachwekkend.

Misschien moeten we de leider van mori even pmen om te fuseren dan backstabt hij alles weer :D

En de mass die nu gegeven word is al helemaal lachwekkend meer als 100 clears die in de nachtbonus aankomen tussen 6 en 7.
En dan nog ontkennen dat er geen tools gebruikt worden om de clears te sturen.
Hhahahahhahahahahaha

Ehm, ik scream en boinker zitten nog steeds in serve. Voorderest als clears sturen met een tool al 5 uur duurt. :eek:

ziek en zwak en zielig die reactie's van serve der kant.

Doel je hier nu op reacties van twee spelers, met een een-zin antwoord die spelers zoals jou niet in de armen slaan?
 

DeletedUser64702

Guest
zal ik het zo zeggen ik heb de massa gemaakt. en gepland enzo en deze datum had ik gepland staan en toen kwamen er andere stammen die ook aanvielen dus kssst en verzin ergens anders smoesjes
 

DeletedUser

Guest
Hahhaha hoorde in de nachtbonus aanvallen ook bij je meesterplannetje.
En frontspelers dwingen om hun pbg aantevallen.
Ja mori naait alles weer flink bijelkaar aantal frontspelers die elkaar beloven niet aantevallen maar ondertussen is er een mass op.

En wat lul jij nou met verzin ergens anders smoesjes net of de mass geslaagd is nope zie eerst maar eens een dorp te edelen naab
 
Bovenaan