moraal

DeletedUser

Guest
kan moraal niet gewoon verdwijnen als je bv 1 milj punten hebt , want komt nu wel vaker voor dat er spelers over genomen worden van bv 10milj en meer en wanneer deze speler nog 20dorpjes word het volgezet ? dit heeft dan niks meer met beginnersbescherming meer mee te maken . moraal houd enkel rekening met grote en niet met de speeltijd beetje niet de bedoeling neem ik aan .
 

DeletedUser61042

Guest
kan moraal niet gewoon verdwijnen als je bv 1 milj punten hebt , want komt nu wel vaker voor dat er spelers over genomen worden van bv 10milj en meer en wanneer deze speler nog 20dorpjes word het volgezet ? dit heeft dan niks meer met beginnersbescherming meer mee te maken . moraal houd enkel rekening met grote en niet met de speeltijd beetje niet de bedoeling neem ik aan .

Nee moraal verdwijnt niet het zal altijd blijven.
 

DeletedUser

Guest
is daar een goedde rede voor ? of gewoon om ons tegen te werken en de actieve betere leden tegen te houden ?
 

DeletedUser

Guest
ik weet wat moraal is ik speel al lang genoeg , maar waarom moet een speler beschermt worden als hij verloren heeft ,
vb , ik heb 10milj en tegenstander ook 10milj , ik neem hem over , opt einde heeft hij nog 100000 en krijgt hij opeens bescherming door moraal ? daarvoor is moraal niet ontworpen .
dus ik vind als je bv 1milj if 1 jaar bezig zijt dat moraal weg moet vallen , das eerlijkste
 

DeletedUser61042

Guest
ik weet wat moraal is ik speel al lang genoeg , maar waarom moet een speler beschermt worden als hij verloren heeft ,
vb , ik heb 10milj en tegenstander ook 10milj , ik neem hem over , opt einde heeft hij nog 100000 en krijgt hij opeens bescherming door moraal ? daarvoor is moraal niet ontworpen .
dus ik vind als je bv 1milj if 1 jaar bezig zijt dat moraal weg moet vallen , das eerlijkste

TJa soms is het moraal in je voordeel soms in je nadeel het zelfde geval als jou zou worden ge edelt
 

DeletedUser64131

Guest
Toch logisch dat er moraal is? --'

Jij begint 5maanden later in een wereld de spelers liggen dan al rond de 3 à 4 mil punten, de rim is al redelijk gevuld met spelers + 500k-1mil punten.. ze laten jou doorgroeien aangezien ze meer troepen verliezen aan jou door het moraal. Is toch goed vind ik voor de beginners in het spel, als je anders altijd na 2weken overgenomen wordt kan niemand het spel leren!!

Heb het ook voor hoor problemen met moraal, maar dan zijn er toch moraalbrekers die clearen voor jou!

Snap niet wat het probleem is :p
 

DeletedUser

Guest
Toch logisch dat er moraal is? --'

Jij begint 5maanden later in een wereld de spelers liggen dan al rond de 3 à 4 mil punten, de rim is al redelijk gevuld met spelers + 500k-1mil punten.. ze laten jou doorgroeien aangezien ze meer troepen verliezen aan jou door het moraal. Is toch goed vind ik voor de beginners in het spel, als je anders altijd na 2weken overgenomen wordt kan niemand het spel leren!!

Heb het ook voor hoor problemen met moraal, maar dan zijn er toch moraalbrekers die clearen voor jou!

Snap niet wat het probleem is :p

Jij snapt er geen ene ruk van :eek:

Deze beste man, genaamd monstervangenk, bedoelt dat moraal moet verdwijnen bij spelers die al een bepaalde tijd spelen. (Denk aan spelers die verslagen worden in een grote stammenoorlogen, aangezien deze vaak als buffer worden gebruikt, om de overwinnaars te vertragen)

Hier zit wat in namelijk. Ik geloof dat t/m in ieder geval W18 geen nieuwe spelers meer kunnen beginnen, waarom is er dan nog wél moraal?
 

DeletedUser

Guest
het is soms al moeilijk genoeg om door spelers van 30-40milj te geraken door de grote def wall die ze kunne opstellen , dan heb je opeens een speler met klein aantal punten waar je helemaal niet door komt . zombiedoder begrijpt mij heb ik gezien .
 

DeletedUser56576

Guest
Genaaid voor de kleinere spelers dan.

Naast het nadeel in dorpen/punten en troepen zijn ze hun enige voordeel kwijt: hun moraal.

Dan zijn ze tov de groteren totaal kansloos.


Er zit zoals altijd een nadelige als een voordelige kant aan dit idee.
 

DeletedUser

Guest
held van de dag , ik begrijp best dat er moraal moet zijn he , anders hebben kleinere spelers geen kans , maar na 1jaar spelen is begin er wel van af hoor , gaat er hier om als je bv een speler aanvalt , overneemt die 2x groter is als u er geen probleem optreed tot hij bijna weg is , dan heeft hij opeens moraalvoordeel ? geen nut .
 

DeletedUser10429

Guest
Ze zouden eigenlijk moraal moeten berekenen op het maximaal aantal behaalde punten. Dus al je 1 mil hebt en ze edelen 500k weg, dat ze dan nog steeds op 1 mil blijven berekenen.
 

DeletedUser62766

Guest
held van de dag , ik begrijp best dat er moraal moet zijn he , anders hebben kleinere spelers geen kans , maar na 1jaar spelen is begin er wel van af hoor , gaat er hier om als je bv een speler aanvalt , overneemt die 2x groter is als u er geen probleem optreed tot hij bijna weg is , dan heeft hij opeens moraalvoordeel ? geen nut .

als jij dan inmiddels bijna 20.000.000, wat boeien die laatste paar dorpjes dan? die vliegen na een tijdje toch op bb omdat die speler echt niet meer verder wil spelen neem ik aan,
 
Reactiescore
25
Op de nieuwere werelden geldt al een ander moraal soort dan op de oudere werelden. Daar is het moraal gebaseerd op punten, maar ook op tijd. Hoe lang iemand op de wereld speelt, hoe hoger het moraal wordt, ongeacht het puntenaantal. Daar zullen deze problemen zich dus minder snel voordoen.
 
Bovenaan