mooiste stam/speler profielplaatje

DeletedUser13822

Guest
Als je met eer zou spelen zou je zijn vv daar niet voor hoeven te gebruiken.
Maar goed, wat weet jij van eer.

Je zegt dat je meer volwassen bent :confused: maar lezen dat lukt nog niet echt....waar heb ik bevestigd van de vv? we hebben (en ik denk zelfs edcr) hebben hem gekicked
 

DeletedUser14450

Guest
kinderen..

Ten eerste arenden, als je met wrok zit, stuur een pm zo kan je iemand aanspreken zodat dat niet iedereen van je hoeft mee te genieten. Verder blijf gewoon op je w17 forum, kweet niet wat je hier komt zoeken op dit forum en in dit topic.. Als je aandacht nodig hebt kan je dat ook vragen op je eigen forum..

je bent hier allang weg en het is allang geleden gebeurt, dit is een spel, trek het je niet aan..

en nu wegwezen..

Groet,
VexX
 

DeletedUser

Guest
Jongens, ik heb al eerder vandaag een pm gestuurd. Maar onze vriend vond het nodig het op het AF te regelen...
Daar zal ik hoe dan ook wel weer de schuld van krijgen, dus ga ik er verder maar weer niet op in.

Ik ben toch al klaar met deze discussie, want die valt niet te voeren. Bewijst maar weer eens hoe W3/TW werkt...
 

DeletedUser

Guest
Jongens, ik heb al eerder vandaag een pm gestuurd. Maar onze vriend vond het nodig het op het AF te regelen...
Daar zal ik hoe dan ook wel weer de schuld van krijgen, dus ga ik er verder maar weer niet op in.

Ik ben toch al klaar met deze discussie, want die valt niet te voeren. Bewijst maar weer eens hoe W3/TW werkt...

Sorry, maar jij bent de discussie hier begonnen ... en wilt nu ook nog het laatste woord hebben.

Maar hiermee hoop ik dat dit afgesloten is ... laat die oude koeien maar in de sloot en speel lekker verder op eender welke wereld.
 

DeletedUser11858

Guest
Jongens, ik heb al eerder vandaag een pm gestuurd. Maar onze vriend vond het nodig het op het AF te regelen...
Daar zal ik hoe dan ook wel weer de schuld van krijgen, dus ga ik er verder maar weer niet op in.

Ik ben toch al klaar met deze discussie, want die valt niet te voeren. Bewijst maar weer eens hoe W3/TW werkt...

Mannetje ga lekker pingpongen!!!! Ik heb ji je rechten afgenomen!!!! en ik zelf kan best wel het een en andere hebben. Ben zelf ook kritisch en niet al te diplomatiek in mijn posten. Jij ging echt te ver..veel te ver. Ik hoop dat je je stan op jouw manier goed kan leiden en je gelijk krijgen/hebben zal je zeker nooit lukken. Steek je energie in je topstam op Wx en laat dit topic lekker rusten.
 

DeletedUser

Guest
Arend jij bent één van de weinige cervix leden die ik me nog herinner. Maar nondeju jij was/bent een kinderachtige eikel + je bakte ook niets van spelletje. Het was voor cervix een stap voorwaarts jou te kicken..

Als ik het goed voorhad, probeerde je zelf nog in CQ2/CdM te komen :)

Blij dat we van je af zijn op W3
 

DeletedUser

Guest
Arend jij bent één van de weinige cervix leden die ik me nog herinner. Maar nondeju jij was/bent een kinderachtige eikel + je bakte ook niets van spelletje. Het was voor cervix een stap voorwaarts jou te kicken..

Als ik het goed voorhad, probeerde je zelf nog in CQ2/CdM te komen :)

Blij dat we van je af zijn op W3

zo herinner me het ik ook tbh
 

DeletedUser

Guest
Arend jij bent één van de weinige cervix leden die ik me nog herinner. Maar nondeju jij was/bent een kinderachtige eikel + je bakte ook niets van spelletje. Het was voor cervix een stap voorwaarts jou te kicken..

Als ik het goed voorhad, probeerde je zelf nog in CQ2/CdM te komen :)

Blij dat we van je af zijn op W3

Je hebt het je dan toch fout.
Ik probeerde deze discussie al lang gesloten te houden, maar dat verhaal over CQ2/CdM was sws nooit tegen Cervix gebruikt. Juist voor Cervix, daar zaten plannen achter dat er een berg defens naar onze kern vloog die dan gemold kon worden.

Verder wens ik jullie alle sterkte, het heeft geen zin om met een stelletje ego's hier te gaan praten. Ik ken de verhalen wat er gebeurd is, en ik hoop dat het ook met jullie eens zo eindigt. Voor de duidelijkheid, wat ik heb begrepen is dat Moon de vv voor 1uur van japolon m,oest doen, toen waren opeens alle troepen naar de andere kant van de wereld onderweg... Gek he?


Je kan veel over me zeggen, maar een stam zal ik nooit zonder goede reden verraden, de enige aanvallen die ik ook heb uitgevoerd waren op de mensen die het uitlokte: quite en moon voor zover ik weet.



Verder is het kerst geweest, dus kunnen jullie weer lekker na de aanvalsstop de vv van mensen gaan misbruiken. Succes.
Het is ook wel triest dat het hier al moet gebeuren, en dat het niet in een pm verder kan...


Fouten toegeven zullen jullie nooit, ik heb die van mij denk ik al lang hier toegegeven, maar een echt verhaal over wat er dan met japolon is gebeurd kunnen jullie niet aan. Triest.


Arenden

PS: Frezzz, verander je taalgebruik even, of wie van de moderatoren wil dit gaan doen?
 

DeletedUser

Guest
Je hebt hier zowel mensen van Cervix, als mensen van hun toenmalige vijand en bg horen zeggen dat jij de fout was.
Toch beweer jij dat zij allen hun fouten niet willen toegeven en dat zij allemaal fout zijn.

Als iedereen hetzelfde denkt en alleen jij overtuigt bent van je gelijk, kan je eventueel toch eens beter de mogelijkheid overwegen dat je zelf gewoon fout zit.
 

DeletedUser35547

Guest
ik vind het profielplaatje van .Volt wel mooi.

die nieuwe van Cervix vind ik eerlijk gezegd wat minder, maar ik ben een laatkomer dus ik ken het idee erachter ook niet..

verder kan ik maar niet kiezen welke speler het beste profielplaatje heeft :|


*Hint*Hint*

-------

Don't give him such a hard time.. It's christmas for God's sake ! :)
 

DeletedUser

Guest
ik vind het profielplaatje van .Volt wel mooi.

die nieuwe van Cervix vind ik eerlijk gezegd wat minder, maar ik ben een laatkomer dus ik ken het idee erachter ook niet..

verder kan ik maar niet kiezen welke speler het beste profielplaatje heeft :|


*Hint*Hint*

-------

Don't give him such a hard time.. It's christmas for God's sake ! :)


Oh ^^ heb ik gemaakt :D
 

DeletedUser

Guest
Op nieuwere werelden zie je altijd van die professionele en mooiere plaatjes, maar bij ons gaat het om authenticiteit en betekenis, dus feitelijk is zo'n topic over w3 wat misplaatst :)
 

DeletedUser49938

Guest
Dit kan ik toch niet laten...
Dat plaatje slaat nergens op, een familie misbruikt haar leden namelijk niet...
Cervix doet dat daarentegen wel, dus een plaatje dat weer eens nergens op slaat.

Maar dat ligt niet aan de meeste leden, maar aan de leider, Quite shaqly.
Ken je me nog? JP was het?

Ik heb sinds kort mijn oude vriend weer eens teruggevonden, zijn naam ken je misschien nog: japolon.
Die heeft mij het hele verhaal wel eens duidelijk kunnen uitleggen, hoe jij in 2 weken vv de account hebt laten internen toen je mij er al vanaf had.

Misschien hoort deze reactie eerder ergens anders hier thuis, maar ik raad alle stammen aan niet in zee te gaan met de gluiperige en achterbakse Quite Shaqly.
Voor de gehele verhalen mag je me hier een privébericht sturen. Quite zal toch wel weer met de leugens komen hem kennende...


Gr. Arenden (Arend64)


Jammer dat jij in je doen en laten nog niet veranderd bent. Als je niet weet wat het plaatje van Cervix nu inhoud, moet je daar ook geen oordeel over vormen. Wat ik wel weet is dat Cervix een stam is met veel vrienden, die het voor elkaar in het spel maar ook in RL opkomen en aan elkaar denken
 
Bovenaan