mooiste stam/speler profielplaatje

DeletedUser

Guest
de titel zegt genoeg;)
wat vinden jullie het mooiste stamplaatje?
of het mooiste plaatje van een speler?
 

DeletedUser13822

Guest
mooiste stamplaatje.....cervix :) zowel dit als het vorige von ik dat er met kop & schouders bovenuit steekt. Zeker als je de gedachten weet achter het huidige plaatje.

Qua speler? Persoonlijk hou ik van naamplaatjes die iets met uw naam te maken hebben ingame.

Ik denk aan een AC, phillie en hakuna
 

DeletedUser

Guest
die van Ichfertig heb ik altijd all grappig gevonde
user_image.php
 

DeletedUser50499

Guest
Duidelijk die van Cervix ;)
En onder de spelers dat van WindowsVista vind ik wel wat hebben ^^
 

DeletedUser

Guest
mooiste stamplaatje.....cervix :) zowel dit als het vorige von ik dat er met kop & schouders bovenuit steekt. Zeker als je de gedachten weet achter het huidige plaatje.

Qua speler? Persoonlijk hou ik van naamplaatjes die iets met uw naam te maken hebben ingame.

Ik denk aan een AC, phillie en hakuna

Die van mij heeft ook alles met mijn naam te maken trouwens ^^
Jammer dat ik de oude op normale grootte niet meer heb :(
 

DeletedUser

Guest
En onder de spelers dat van WindowsVista vind ik wel wat hebben ^^

Die van mij heeft ook alles met mijn naam te maken trouwens ^^
Jammer dat ik de oude op normale grootte niet meer heb :(


Failers -_-'
Vooral Aoi xD Wist niet wat het betekende, ging het googlen, en ik kleurde meteen rood :eek:

Ach, een plaatje hoeft niet altijd met de naam te maken hebben. Ik betwijfel wel of het in de bedoeling lag van de oorspronkelijke eigenaar om zijn naam met dr. phil in verband te brengen. Wat ik me dan afvraag is de bedoeling van Aoi :p
 

DeletedUser

Guest
mooiste stamplaatje.....cervix :) zowel dit als het vorige von ik dat er met kop & schouders bovenuit steekt. Zeker als je de gedachten weet achter het huidige plaatje.

Qua speler? Persoonlijk hou ik van naamplaatjes die iets met uw naam te maken hebben ingame.

Ik denk aan een AC, phillie en hakuna

Dit kan ik toch niet laten...
Dat plaatje slaat nergens op, een familie misbruikt haar leden namelijk niet...
Cervix doet dat daarentegen wel, dus een plaatje dat weer eens nergens op slaat.

Maar dat ligt niet aan de meeste leden, maar aan de leider, Quite shaqly.
Ken je me nog? JP was het?

Ik heb sinds kort mijn oude vriend weer eens teruggevonden, zijn naam ken je misschien nog: japolon.
Die heeft mij het hele verhaal wel eens duidelijk kunnen uitleggen, hoe jij in 2 weken vv de account hebt laten internen toen je mij er al vanaf had.

Misschien hoort deze reactie eerder ergens anders hier thuis, maar ik raad alle stammen aan niet in zee te gaan met de gluiperige en achterbakse Quite Shaqly.
Voor de gehele verhalen mag je me hier een privébericht sturen. Quite zal toch wel weer met de leugens komen hem kennende...


Gr. Arenden (Arend64)
 

DeletedUser

Guest
Failers -_-'
Vooral Aoi xD Wist niet wat het betekende, ging het googlen, en ik kleurde meteen rood :eek:

Ach, een plaatje hoeft niet altijd met de naam te maken hebben. Ik betwijfel wel of het in de bedoeling lag van de oorspronkelijke eigenaar om zijn naam met dr. phil in verband te brengen. Wat ik me dan afvraag is de bedoeling van Aoi :p

Dus je weet nog altijd niet wat mijn naam betekent.

@ arend, das net het idee, one family. En is er dan één dwarsligger bij, dan moet die geknipt worden.
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk;)

Je kent mij niet eens, en hoe het toen ging. De problemen ontstonden door vampirekiller, iemand die ook is weggeëdelt daarna...
Quite kreeg mij zo weg, en zonder ooit iets te horen wordt opeens tijdens de vv een account geheel weggeëdelt. Bij terugkomst was er voor japolon geen dorp meer over.

Nee, zo wordt je groot, ook echt een eer voor de stam.


Zorg dat je eerst alle feiten kent voordat je een conclusie trekt, nu ken ik die namelijk wel.
 

DeletedUser

Guest
vampirekiller is sowieso niks slechts mee gebeurd, die is namelijk later zelfs nog op een ander account teruggekomen :confused: De rest van dit is voor mijn tijd dus weet ik niet :)
 

DeletedUser

Guest
vampirekiller is sowieso niks slechts mee gebeurd, die is namelijk later zelfs nog op een ander account teruggekomen :confused: De rest van dit is voor mijn tijd dus weet ik niet :)

Met vampire waren onze conflicten, die snapte het spel helemaal niet.
En zocht altijd de steun van zijn vriend quite op. Daar had japolon genoeg problemen mee. Uiteindelijk opgelost, maar Quite moest mij eraf hebben.

Tja, het actiefste deel van een account bannen doet een account niet ten goede. Daar hoorde japolon niets over, opeens tijdens vv account weggeëdelt.
Dat is gewoon triest, als je dat doen moet, en ik ben zelf stamleider van een topstam op W17, moet je dat altijd kunnen beargumenteren. Dat doe ik dus ook altijd.
Iets, dat PJ nog steeds niet heeft gedaan en ook niet zal doen. Iets waarmee ik hem zal blijven achtervolgen.


Oorlogen heeft PJ ook nooit gestreden, recruiteren en verder paar dorpjes afpakken en dan in de stam nemen, de rest internen als ze weg waren. En dat waren er velen.
Eerst dacht je, leuk, de inactieve gaan weg, zoals hij het liet lijken, totdat je zelf na een vv weg was.

Laat het wel duidelijk zijn dat ik nu niet heel Cervix over een kam scheer, de volgers van Quite zullen hopelijk eindelijk eens, na 3jaar, gaan nadenken over wat ze hebben gedaan.
Japolon en ik hebben aan Moon en sasss altijd goede vrienden gehad, maar dit einde was gewoon echt zielig. VV gebruiken tegen iemand met een cluster van 330 defensdorpen in de kern, dat te vernielen koste ze een half jaar toen der tijd! Maar goed, dat is dus internkoning PJ.


Ik hoop oprecht dat DTW cervix nog eens flink lastig gaat vallen, ik ken hen ook nog wel, als toemalig mede-leider van Cervix, totdat ze mijn bevoegdheden afnamen met de reden: 10jaar oud is te jong.
Wel erg zielig als je daarvoor al 3/4jaar een stam leidde.

Ik hoop op een reactie, met de hoop dat PJ eindelijk eens verantwoording kan afleggen aan zijn slachtoffers.
 

DeletedUser13822

Guest
Arend, jongen, ik had nooit kunnen hopen dat je zou terug keren. En ik ben dolgelukkig dat ik mij mag verantwoorden, want ik sta 100% recht in mijn schoenen.
In het verleden heb ik, zoals velen op tw, de klootzak uitgehangen (ik refereer naar maton, die hier toen ook uitgebreid besproken was op het forum). Maar in dit geval niet. Ookal boeit het me niet hoe je over mij denkt, het lijkt me een leuk verhaal waar menig w3-er een afwisseling in kan vinden voor de dagelijkse sleur op tw.

We zullen het verhaal is doen, en elke cervixer van die tijd mag mij altijd corrigeren.

Jij, arend64 was indertijd gefuseerd met japolon en op dat (toen) grote account gaan spelen in de oorlog vs cq2/cdm.
Echter was arend altijd al iemand die zich liet horen op het forum, maar dan wel als koppige, schreeuwerige persoon. In het begin, geen probleem, hij is nog jong. Door zijn enorme activiteit mocht hij zelfs een krantje wekelijks uitbrengen via pm naar de leden toe om zo de mededelingen van de leiding en de stamgebeurtenissen bekent te maken (dit zal hij dan bedoelen als leider zijn?). Maar ook ingame was hij een koppige speler. OS geven? nee, daar was meneer te goed voor. Hij had altijd zijn eigen plannen zoals dorpen edelen midden in de vijand om er dan niets mee te doen buiten dat het def opslorpte. Dit terwijl we zelf niet genoeg def hadden om het front (toen met mindhunter, ownstar, wargodnl,...) te deffen. Na meermaals hierover te klagen vanuit de leiding veranderde hier niets aan.
Echter bleef ook het schreeuwen en irriteren van mensen op het forum toenemen. Ondertussen was hij zijn krantje al kwijt. Zoals newlivez ook vermeld heeft hierboven is Harm een tijd later gewoon gestopt. En zelfs na een stop van enkele maanden als co op runeskater komen spelen. Nu nog praat ik af en toe met Harm en wilt hij altijd naar een cervixmeeting komen wanneer we die organiseren. Toen zelfs de volwassen spelers, die bij ons enorm veel geduld hebben, zelfs begonnen te klagen over het gedrag van arend moesten we wel optreden.

Japolon zelf was niet actief maar toch zochten EDCR en mezelf contact op met hem om iets te doen aan dit gedrag. Of arend verdween van het acc, of japolon account ging uit cervix. Voila, arend64 was gekicked van het account. Het lijkt me niet meer als logisch om de sfeer (geweldige spamsfeer btw voor ge geïnteresseerde) niet te laten verknoeien door één individu die niets bijdraagt aan het collectief. Vooral de conflicten tussen arend en harm (vampirekiller) liepen enorm op.
Hierna passeerde enkele weken (misschien zelfs maand) maar japolon zelf was te inactief zonder arend (hij was er zelf niet/amper tijdens de fusie, en dit veranderde niet als solo speler). Meermaals stond hij geel of reageerde niet op vv-aanvragen. Na meermaals te hebben gevraagd wat zijn plannen waren hebben we besloten hem te kicken en te edelen.
We waren zelfs even aan het denken dat hij nog in cervix bleef om te spioneren voor cq2/cdm als wraak voor arend, maar die gedacht was pure paranoia. Niet misplaatst want ik denk dat iedereen wel een zekere schrik had voor die stam.

Dit was mijn verhaaltje (voor het slapen gaan).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13822

Guest
gimli69 op 18.12. om 20:21 uur
Ken je japalon nog uit W3?

gimli69 op 18.12. om 20:21 uur
*japolon

quite shaqly op 18.12. om 20:24 uur
ja, maar welke speler van erop

de originele of arend64, zijn co

en ken jij hem? zoja, vanwaar

gimli69 op 19.12. om 11:01 uur
arenden, ik ken hem van W17

quite shaqly op 19.12. om 12:04 uur
dikke noob :)

wa account speelt ie daar?

gimli69 op 19.12. om 17:08 uur
Als arenden :p
haha, hij zei dat jij de noob was xD

quite shaqly op 19.12. om 19:47 uur
ja, weet je vwa :p

omdat hij gekicked was uit de stam, onrust stoker, bracht de sfeer naar beneden :p

jongen was geen cent waard voor de stam, en was uiteindelijk een goede beslissing

gimli69 op 20.12. om 11:28 uur
Hij is oprichter bij ons, maar hij is wel een onruststoker ja ;)

quite shaqly op 20.12. om 12:42 uur
en daarom werd ie gekicked bij ons

ni goe genoeg

gimli69 op 20.12. om 15:49 uur
Hij heeft van de idiote opmerkingen...
"Oh nu val ik echt van mijn stoel", dan heb je zin om hem in elkaar te timmeren xD

quite shaqly op 20.12. om 16:10 uur
dat was niet het erger punt bij ons, hij is gewoon heel onvolwassen en kan geen degeleke beslissingen nemen. Ook moet iedereen zijn weg nemen of hij is kwaad en dan werkt hij niet mee. Hij wou bv ook niet ondersteunen in w3 omdat het niet volgens zijn methode ging

gimli69 op 20.12. om 19:44 uur
Dat is nu ook zo...

quite shaqly op 20.12. om 19:50 uur
voila, niet goed genoeg dus

zelfs je eigen stamgenoten in w17 zeggen het over je.

ps: gimly is een stamgenoot van me op w21, deze pm komt dus ook uit w21
 

DeletedUser

Guest
@ arend

dit is nu eens echt oude koeien uit de sloot halen ...
en jouw reacties hier zijn voor mij een duidelijk bewijs dat er aan je 'volwassen' gedrag niets veranderd is.
ik heb een déja-vu ...


en nu terug on topic!

'cervix for the win ...'
't ziet er mss niet echt flashy uit maar de betekenis erachter is veel meer waard.
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk;)

Je kent mij niet eens, en hoe het toen ging. De problemen ontstonden door vampirekiller, iemand die ook is weggeëdelt daarna...
Quite kreeg mij zo weg, en zonder ooit iets te horen wordt opeens tijdens de vv een account geheel weggeëdelt. Bij terugkomst was er voor japolon geen dorp meer over.

Nee, zo wordt je groot, ook echt een eer voor de stam.


Zorg dat je eerst alle feiten kent voordat je een conclusie trekt, nu ken ik die namelijk wel.

Doe niet zo hooghartig boy, conform met wat QS zei was je dus een rotte tak aan de boom die geknipt moest worden.
Ik ben bijzonder goed op de hoogte omtrent zo'n zaken, dus ik ken wel degelijk alle feiten.
Cervix FTW!
 

DeletedUser

Guest
Mooi dat de verschillen zo uiteen lopen. Als je japolon vraagt wat er gebeurt is, is hij niet gekickt maar tijdens een vv geëdelt.
Mooi dat je mijn stamgenoten iets moet gaan vragen Quite, maar vraag dan wel de echte spelers die altijd actief zijn.

Met gimli heb ik de nodige gesprekken, en duidelijk is voor de stam ook dat ik die stam leid. Iedereen wil mij als leider behouden, dus daar kun je weinig over zeggen.


Ik moet wel sasss gelijk geven, dit zijn oude koeien, maar die mogen best wel eens besproken worden. Ik hoopte op een duidelijke verklaring, en die geeft quite over mijn deel nu wel.
Maar quite, dat ik toen fout was heb ik al lang toegegeven, en ik begrijp ook geheel dat je mij er toen vanaf hebt laten zetten. Alleen de reden waarom de account van japolon intern geëdelt is...


Ik leer iets uit mijn fouten, ik was toen te jong, en had hier en daar problemen, die op het einde opgelost waren, maar volgens jou was dat te laat. Daar ga ik nu ook niet meer verder op in.
Momenteel hebben wij een topstam, en die is vanaf het begin af aan onder mijn leiding gestaan, waar iedereen de mogelijkheid had mij leider af te zetten. Jij weet ook wel dat je soms besluiten moet nemen waar niet iedereen tevreden mee is. Gimli is daar duidelijk een voorbeeld van. Dat zal ik hem ook wel eens vragen, bedankt daarvoor.

Mijn excuses van toen heb je, er zijn fouten gemaakt en daar ben ik dan ook klaar mee. Alleen heb ik wel altijd de stats in de gaten gehouden om te zien hoe japolon het er vanaf bracht. Een verklaring over hoe het nu echt met hem ging, vraag ik je.


Mijn excuses dus ook verder aan de andere leden, hoewel we toen der tijd ups en downs kende, was het tot mijn einde toch gezellig, die herinneringen onthoud ik liever dan deze discussie.

Prettige feestdagen in ieder geval,

Arenden

Edit: Hoe bedoel je dat ik de rand niet ondersteunde? Ik had 300dorpen aan de rand staan, en ik was iedere dag op het hele forum.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13822

Guest
Mooi dat de verschillen zo uiteen lopen. Als je japolon vraagt wat er gebeurt is, is hij niet gekickt maar tijdens een vv geëdelt.
Mooi dat je mijn stamgenoten iets moet gaan vragen Quite, maar vraag dan wel de echte spelers die altijd actief zijn.

Met gimli heb ik de nodige gesprekken, en duidelijk is voor de stam ook dat ik die stam leid. Iedereen wil mij als leider behouden, dus daar kun je weinig over zeggen.

punt 1, hij kwam zelf naar mij. Ben ik hem zelf gaan aanspreken? Ik was u anders al lang vergeten hoor ;)

Ik moet wel sasss gelijk geven, dit zijn oude koeien, maar die mogen best wel eens besproken worden. Ik hoopte op een duidelijke verklaring, en die geeft quite over mijn deel nu wel.
Maar quite, dat ik toen fout was heb ik al lang toegegeven, en ik begrijp ook geheel dat je mij er toen vanaf hebt laten zetten. Alleen de reden waarom de account van japolon intern geëdelt is...
Zoals hierboven vermeld, het was geen meerwaarde voor de stam. Inactieve accounts werden toen zonder pardon gekicked na meermaalse aanmaning. EDCR wou hem al veel eerder kicken, maar toch probeerde we hem toen nog te contacteren. Als je dan meermaals geen antwoord krijgt en het account meermaals geel ziet staan, wat doe je dan?

Ik leer iets uit mijn fouten, ik was toen te jong, en had hier en daar problemen, die op het einde opgelost waren, maar volgens jou was dat te laat. Daar ga ik nu ook niet meer verder op in.
Momenteel hebben wij een topstam, en die is vanaf het begin af aan onder mijn leiding gestaan, waar iedereen de mogelijkheid had mij leider af te zetten. Jij weet ook wel dat je soms besluiten moet nemen waar niet iedereen tevreden mee is. Gimli is daar duidelijk een voorbeeld van. Dat zal ik hem ook wel eens vragen, bedankt daarvoor.

succes met uw stam ;)

Mijn excuses van toen heb je, er zijn fouten gemaakt en daar ben ik dan ook klaar mee. Alleen heb ik wel altijd de stats in de gaten gehouden om te zien hoe japolon het er vanaf bracht. Een verklaring over hoe het nu echt met hem ging, vraag ik je.
zoals hierboven en in de vorige post staat....

Mijn excuses dus ook verder aan de andere leden, hoewel we toen der tijd ups en downs kende, was het tot mijn einde toch gezellig, die herinneringen onthoud ik liever dan deze discussie.

Prettige feestdagen in ieder geval,

Arenden

Edit: Hoe bedoel je dat ik de rand niet ondersteunde? Ik had 300dorpen aan de rand staan, en ik was iedere dag op het hele forum.
je ondersteunde alleen jezelf. Je nam dorpen midden in vijandelijk gebied en ondersteunde die. Toen we voor mindhunter, ownstar en co ondersteuning gingen vragen kregen we bij u altijd niets omdat je het altijd zelf nodig had of in opbouw was. Dat was mijn grootste frustratie, het "irritant gedrag" was mij minder storend, maar bij andere wel.
 

DeletedUser

Guest
Zoals hierboven vermeld, het was geen meerwaarde voor de stam. Inactieve accounts werden toen zonder pardon gekicked na meermaalse aanmaning. EDCR wou hem al veel eerder kicken, maar toch probeerde we hem toen nog te contacteren. Als je dan meermaals geen antwoord krijgt en het account meermaals geel ziet staan, wat doe je dan?

Als je met eer zou spelen zou je zijn vv daar niet voor hoeven te gebruiken.
Maar goed, wat weet jij van eer.

Ik ben er nu wel klaar mee, ik heb hier meer aan gehad dan jij, en de mensen die mij van W17 moeten kennen kennen mij ook wel. Daar heb ik geen pm van gimli voor nodig om een punt duidelijk te maken.
 

DeletedUser

Guest
Sorry dat ik dit thee kransje onderbreek, maar kunnen jullie dit in een prive gesprek doen? Kunnen we dus weer ontoppic gaan?
 
Bovenaan