mooiste profiel/stamplaatjes

DeletedUser37432

Guest
7bab9a6ff9263a57b4711bd35a0af395.jpg ? wat denken jullia ? ik weet het is niet het beste maar toch iets :D
 

DeletedUser13688

Guest
12156_large
 

DeletedUser13688

Guest

Moet dat dan :p ik doe niet alsof ik het plaatje zelf heb gemaakt o.i.d. hoor :p Ik vind Samus gewoon wel een toffe game character, vandaar.

Volgens mij zijn er bijzonder weinig mensen die zelf hun plaatjes maken, überhaupt. Ik heb overigens wel adobe photoshop pro, dus zou 't wel kunnen (en ook gedaan) - maar bij mij is 't toch meestal gewoon paint stickfigures als plaatje (met deze als uitzondering).
 

DeletedUser

Guest
Moet dat dan :p ik doe niet alsof ik het plaatje zelf heb gemaakt o.i.d. hoor :p Ik vind Samus gewoon wel een toffe game character, vandaar.

Volgens mij zijn er bijzonder weinig mensen die zelf hun plaatjes maken, überhaupt. Ik heb overigens wel adobe photoshop pro, dus zou 't wel kunnen (en ook gedaan) - maar bij mij is 't toch meestal gewoon paint stickfigures als plaatje (met deze als uitzondering).
ik heb ook nooit gezegd dat je dat hebt beweert ofzo, maar ik vind het jammer dat je geen origineel profielplaatje hebt maar gewoon een random foto van internet gepakt hebt, niet bewerkt oid.

ik heb mijn profielfoto zelf gemaakt :D
12218_large
 
Reactiescore
241
Ik heb er enkel mn naam bijgezet :eek:
 
Bovenaan