Mooiste profiel/stamplaatje

Reactiescore
3.540
Ohja deze had ik ook nog gemaakt voor als Dylan weer onzin uit kraamt :p

glFJ5oi.gif
 

DeletedUser61134

Guest
Maak eens een latte macciato voor me.
Mijne mislukt steeds, klein stukje schuim mixed met de rest :(
 

DeletedUser77452

Guest
Waar komt eigenlijk het idee vandaan dat ik (of 'we' van TMS) zoveel meer PP hebben gespendeerd dan de rest van de top 10/ top 20, laat staan personen als TI-84 Plus / Kilerboy108 back in de day..

Een actief team, met een acceptabel stel hersenen en de nodige tw-ervaring heeft ons gebracht waar we nu zijn, en ja we hebben inderdaad keihard een edelboost gebruikt in het begin om onze grootste concurrent toen weg te spelen, maarja je moet wel als je buurman 3x level 30 gs afkoopt.

Ik neem aan dat een groter deel dan je denkt inmiddels wel de 10k aantikt,
Daarnaast gaven wij het vooral uit in het begin van de wereld, maar gaan het niet gebruiken voor muurtjes, zoals noriare, sandokan of holsappeltje met regelmaat doen/deden
 

DeletedUser77014

Guest
Na lange tijd wachten en stemmen, is er eindelijk een nieuwe naam + een profielplaatje, dat langer van zich liet wachten dan velen weken. Vind hem zelf waardig genoeg om hem hier te plaatsen. :eek:

njomim1pssbvn..png
 
Reactiescore
1.853
Persoonlijk vind ik het meer een profielpic dan een stampic. Ook is hij me net wat te kleurig.

Staat deze wijziging trouwens voor jullie zoveelste 'nieuwe start'? :p
 
Reactiescore
3.540
Nou wil ik niet al te bitter over komen, maar wat een sneue opmerkingen staan hier tussen zeg. Echt ga eens bij jezelf na, hoe oud ben je en wat de fuck ben je aan het doen in je vrije tijd.
 
Reactiescore
3.540
Niet alles te serieus nemen :p

Nee prima hoor, grappen moet kunnen. Maar Deus is niks anders aan het doen dan op zeer kinderachtige wijze provoceren. Bovendien is dit een discussie over mooi profiel/stamplaatje, als je dan grappen over iemands moeder moet gaan maken ga dan terug naar groep 6. Overigens vind ik homo-grappen tegenover vrienden prima kunnen, maar jullie draven wederom nogal door hier en springen met z'n allen in om lekker homo-grappen te maken. In politiek correct 2016 moet je daar sowieso mee oppassen, maar in dit geval is het gewoon een extreem laagdrempelige manier van stoken. Kom dan met inhoud, of houd het lekker voor jezelf.

/rant
 

DeletedUser77714

Guest
Nee prima hoor, grappen moet kunnen. Maar Deus is niks anders aan het doen dan op zeer kinderachtige wijze provoceren. Bovendien is dit een discussie over mooi profiel/stamplaatje, als je dan grappen over iemands moeder moet gaan maken ga dan terug naar groep 6. Overigens vind ik homo-grappen tegenover vrienden prima kunnen, maar jullie draven wederom nogal door hier en springen met z'n allen in om lekker homo-grappen te maken. In politiek correct 2016 moet je daar sowieso mee oppassen, maar in dit geval is het gewoon een extreem laagdrempelige manier van stoken. Kom dan met inhoud, of houd het lekker voor jezelf.

/rant

Och de eerste opmerking over jullie profielplaatje was inderdaad bedoeld om een balletje op te gooien. Beetje stoken en grappen maken mag toch? Niets is als belediging bedoeld richting jullie als personen, meer gewoon dat ik wel kon lachen om de dubbelzinnigheid van jullie naam. En niet te vergeten dat jullie je eerst Identity Crisis noemde. Dan leg ik de link al snel dat jullie als groep uit de kast komen met deze nieuwe naam.

Als vervolgens Inevitable dan zo hapt en grappig wil doen. Heb ik er geen probleem hem nog belachelijker te maken en een beetje met modder te gooien
 
Reactiescore
3.540
Och de eerste opmerking over jullie profielplaatje was inderdaad bedoeld om een balletje op te gooien. Beetje stoken en grappen maken mag toch? Niets is als belediging bedoeld richting jullie als personen, meer gewoon dat ik wel kon lachen om de dubbelzinnigheid van jullie naam. En niet te vergeten dat jullie je eerst Identity Crisis noemde. Dan leg ik de link al snel dat jullie als groep uit de kast komen met deze nieuwe naam.

Als vervolgens Inevitable dan zo hapt en grappig wil doen. Heb ik er geen probleem hem nog belachelijker te maken en een beetje met modder te gooien

Wil ik even terugvallen hier op:

Verwijderd door mod

Kom op hé, als je dan al met modder gaat gooien noem dan iets gerelateerd of iets waar mensen nog om kunnen lachen, hiermee maak je in mijn ogen niet hem belachelijk maar jezelf.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan