Mooiste profiel/stamplaatje

DeletedUser77014

Guest
Iets, maar niet veel denk ik, deze stock vond ik op Google.

fj7v3rqzwmikm.jpg
 

DeletedUser76417

Guest
Haha die van Azure is een van de mooiste die ik ooit tegen ben gekomen denk ik ;)
Iemand hier toevallig die 'm kan posten, al tijd geleden dat ik die zag
 

DeletedUser75951

Guest
Ben je zeker dat Victorious deze niet heeft gemaakt?

Jawel, denk dat die deze gemaakt heeft, maar denk niet dat die nog actief designed. Ik kan het hem natuurlijk wel eens vragen. Maar TI zou wel iets gelijkaardigs kunnen maken eh misschien :D

EDIT: Blijkt niet van Victorious te komen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27722

Guest
Denk dan ook niet dat dit topic dient om al jouw mogelijkheden die je krijgt te beoordelen, enkel die die je uiteindelijk kiest en daadwerkelijk IG gebruikt, anders heeft het weinig nut om het specifiek hier te zetten?

Maar goed, persoonlijk zou ik 1 gebruiken, de enige die ik overigens zou overwegen te gebruiken.
Verder vind ik de combinatie van 'Apple' en een stel wijven opvallend? Of ben ik te ouderwets dat het plaatje iets met de naam gemeen dient te hebben indien dat mogelijk en je niet gewoon 'nikki' noemt als naam.. :p


Maar goed, om on topic te blijven, snel even de top-10 bekeken en de het beste plaatje vind ik toch Down to Earth. wellicht ook omdat het iets met de naam te maken heeft? Dan noem je bijvoorbeeld The Muppet Show, en dan heb je zo'n plaatje dat nergens op slaat? Hoe makkelijk kon het zijn om daar iets deftigs voor te vinden? Om in het genre te blijven: Vitalise, 4Farmers en Cacturne zijn ook deftig.

Van die van Kees rasper word ik werkelijk zeeziek... :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76417

Guest
Van 4 farmers toch inderdaad wel een van de beste die er zijn hoor vind ik, zeer netjes gedaan ;)
 
Bovenaan