- Reactiescore
- 3.538
Whaha, beste plaatje ooit
Die Dylan gaat er nou gewoon 2x met m'n likes vandoor
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Whaha, beste plaatje ooit
Ohja deze had ik ook nog gemaakt voor als Dylan weer onzin uit kraamt
![]()
Veel hallucinerende middelen gebruikenHoe maak jij die dingen?
Ik snap waar de fout zit. Probeer de volgende keer een latte macchiato te maken ipv een 'latte macciato', misschien helpt dat!Maak eens een latte macciato voor me.
Mijne mislukt steeds, klein stukje schuim mixed met de rest![]()
Ik snap waar de fout zit. Probeer de volgende keer een latte macchiato te maken ipv een 'latte macciato', misschien helpt dat!
Gooi dr gewoon wat satésaus overheen?Maak eens een latte macciato voor me.
Mijne mislukt steeds, klein stukje schuim mixed met de rest![]()
Oooooh ik dacht PP is panda-punten![]()
(love)Kayo is mijn muze![]()
leuk plaatje, maar jullie blijven monoNa lange tijd wachten en stemmen, is er eindelijk een nieuwe naam + een profielplaatje, dat langer van zich liet wachten dan velen weken. Vind hem zelf waardig genoeg om hem hier te plaatsen.
![]()
Niet alles te serieus nemen![]()
Nee prima hoor, grappen moet kunnen. Maar Deus is niks anders aan het doen dan op zeer kinderachtige wijze provoceren. Bovendien is dit een discussie over mooi profiel/stamplaatje, als je dan grappen over iemands moeder moet gaan maken ga dan terug naar groep 6. Overigens vind ik homo-grappen tegenover vrienden prima kunnen, maar jullie draven wederom nogal door hier en springen met z'n allen in om lekker homo-grappen te maken. In politiek correct 2016 moet je daar sowieso mee oppassen, maar in dit geval is het gewoon een extreem laagdrempelige manier van stoken. Kom dan met inhoud, of houd het lekker voor jezelf.
/rant
Och de eerste opmerking over jullie profielplaatje was inderdaad bedoeld om een balletje op te gooien. Beetje stoken en grappen maken mag toch? Niets is als belediging bedoeld richting jullie als personen, meer gewoon dat ik wel kon lachen om de dubbelzinnigheid van jullie naam. En niet te vergeten dat jullie je eerst Identity Crisis noemde. Dan leg ik de link al snel dat jullie als groep uit de kast komen met deze nieuwe naam.
Als vervolgens Inevitable dan zo hapt en grappig wil doen. Heb ik er geen probleem hem nog belachelijker te maken en een beetje met modder te gooien
Verwijderd door mod