Mooiste cluster

DeletedUser52174

Guest
nl32


Mooi compact, genoeg edelruimte!

Mijn dorp is een soort Eminem onder de dorpen zoals je ziet
 

DeletedUser68949

Guest
Ik vind dit voor nu nog even overdreven. Een cluster van 1-5 dorpen kan je niet een cluster noemen, deze liggen toch verspreid of je moet dorpjes naast je gaan edelen. Ik vraag dus een lockje aan hiervoor.
 

DeletedUser52174

Guest
Niet janken man

Dit topic is gewoon een leuke competitie

ik vraag een heropening voor dit topic
 

DeletedUser69197

Guest
Topicgeilen.:p

En waarom een lockje? Laat degene die 5 dorpen hebben gewoon hun cluster zien. Daar heb jij neem ik aan geen laat van.
 

DeletedUser

Guest
Wat is dit voor zever?! Iedereen mag zijn mooie cluster toch tonen ? Staat er ergens dat een cluster uit een bepaald aantal dorpen bestaan?
 

DeletedUser68949

Guest
Het gaat je niet aan wie ik ben, de mensen die het hoeven te weten weten het. En nu laat ik jullie.

Ja want toen die in de leerstam ging toen hadden ze daar een quide hoe je een wereld moest winnen:cool:

Serieus, deze is fantastisch :D
 

DeletedUser52174

Guest
Ja want toen die in de leerstam ging toen hadden ze daar een quide hoe je een wereld moest winnen:cool:

Ja precies! Jij snapt het helemaal :p

Deze wereld ga ik voor top 500. Sommige mensen vinden dat raar en zeggen dat ik dan nummer 1 was op w20, maar dat was een try-out. Alles draait om deze wereld. Je moet natuurlijk altijd een doel voor jezelf stellen, en top 500 lijkt me een grote uitdaging maar toch ook haalbaar op deze wereld. Ik heb speciaal een C-klikker ingevlogen vanuit de koude achterhoek om me te helpen dit doel te bereiken. Ook ben ik de stam VRAAG? gejoint. Met de hulp van de leraren a.k.a. goden der TW hoop ik het doel haalbaarder te maken.
 
Bovenaan