Mooiste cluster contest

DeletedUser

Guest

DeletedUser

Guest
mag je ook spelers vernoemen die een mooie cluster hebben?
 

DeletedUser35177

Guest
Het is een clustercontest, geen wedstrijd wie de meeste eilandjes heeft.:D:D:D

kapsones :p (hoe je het ook spelt)

maar dat kan idd van mijn eilandjes(dorpjes) winnen ;)

maar mijn cluster in k80 word steeds beter sta sinds een week ook op nr 1

http://nl.twstats.com/nl8/index.php?page=map&pi0=291427&pc0=ffffff&pi1=1459933&pc1=e600e6&pi2=53116&pc2=000000&zoom=900&centrex=50&centrey=850&fill=ffffff&grid=1

ik ben wit uiteraard ;) paars is vija die het linkergedeelte van holbewoner neemt sinds uhm... vorige week en rechts is het ook niet zo mooi maar dat ga ik allemaal omruilen met mijn buurman ukselknuksel... nog de laatste dorpen wegwerken van wendy de jong die die rode dorpen precies in t midden zijn dan is het midden opgeknapt maar nu eerst intern holbewoner...

er zijn dus een aantal doornen die blijven vasthaken maar dat heb je in de kern....(ooit was het een rim maar ach XD)

EDIT: deze laat mn cluster duidelijker zien met mijn intern erbijhttp://nl.twstats.com/nl8/index.php?page=map&pi0=291427&pc0=000000&pi1=1459933&pc1=e600e6&pi2=53116&pc2=000000&zoom=900&centrex=50&centrey=850&fill=ffffff&grid=1
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
14
Tuurlijk, zoom maar op 900% in, misschien gaat het dan nog een groot cluter lijken ook :rolleyes:

Hier die van mij:

showmap.php

Groen: Mthias
Blauw: B2B
Paars: Gummi
Wit: B.T
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
ben nog bezig met clusteren en moet dorpenruil doen anders ga ik hem niet hier posten :(
 

DeletedUser

Guest
Doe ik het wel voor je :D
Geen dank (angel)

showmap.php

bedankt, ongeveer..
is nog teveel werk aan links, rechts is het nog bijwerken.

1 groot cluster wordt het toch nooit meer maar kunnen alleen het beste ervan maken :D
 
Reactiescore
14
Met dat probleempje zit ik ook hoor..

Vroeger moest er voor stambelang een 2e cluster aangemaakt worden door de speler voor mijn tijd..
Nu is dat cluster gewoon te groot om een deftige dorpenruil mee te doen met iemand..
 

DeletedUser53131

Guest
ikzelf vind van meerdere spelers van honor dat ze een mooie cluster hebben . maar ik denk niet dat ze hier opt forum zitten .

ik heb pracht clustertje xD(wel voor de moment een sprongetje maar ik zorg nog wel dat ik een fijn lijntje krijg om te dichten :D)
 

DeletedUser

Guest
Met dat probleempje zit ik ook hoor..

Vroeger moest er voor stambelang een 2e cluster aangemaakt worden door de speler voor mijn tijd..
Nu is dat cluster gewoon te groot om een deftige dorpenruil mee te doen met iemand..

dat symmetrische heeft wel iets hoor ;)
het enigste wat je kan proberen is een verbinding te maken tussen die 2 als er iemand stopt,
maar lijkt me niet veel kans op
 

DeletedUser

Guest
nu de mijne maar ff :)


cluster.png

ik weet, ik mot hem nog ff dichten :D
 
Bovenaan