Mooiste cluster contest

DeletedUser33213

Guest
Hey,

Nogmaals om de wereld actiever te maken een cluster contest (als er genoeg kandidaten zijn natuurlijk.) Dus weet je iemand met een mooi cluster, geef me dan een pm op het AF met deze voorwaarden en gegevens (zet het desnoods op jullie stammenforum):

Voorwaarden
-Een degelijk cluster hebben.
-schrijf je pas in als je maar 10mio punten hebt ofzo.
- Legenda is altijd:
edelgmogelijkheden
Jij
Stam

Gegevens
Forum naam: (*AF naam*)
IG naam: (*Ingame naam*)
Stam: (*stam*)
Edelmogelijkheden: (*Hetgene wat je kan edelen in de toekomst*)
Kaart: (*een kaartje met je edelgebied, stam, en jezelf in elk een andere kleur aangeduid. Ik kan deze ook zelf maken, maar wees er dan niet van verzekerd dat ik het meteen goed doe*)
Cluster historie: (*hoe kom je aan je cluster etc... is niet nodig dit te zeggen, dat zou het wel mooier maken*)




(Hiervoor krijg je geen beloning als je wint, het is gewoon voor de eer)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ikzelf vind van meerdere spelers van honor dat ze een mooie cluster hebben . maar ik denk niet dat ze hier opt forum zitten .
 

DeletedUser51260

Guest
mijn cluster is zo scheef monster maar toch bedankt voor het compliment hahaha


The Greater Origin
 

DeletedUser42195

Guest
Wanneer je je mapje gemaakt hebt moet je eerst op de knop "Bewaar deze kaart voor later" klikken en nadien de link die daaronder verschijnt kopieren. Nu heb je ons gewoon een lege map gestuurd.

ik zal de mijne zetten
Forum naam: beckie10
IG naam: cassanova c
Stam: Roane
Edelmogelijkheden: een beetje overal
Kaart:
http://nl.twstats.com/nl8/index.php?page=map&tribe_0_id=14218&tribe_0_colour=3816e0&player_0_id=440357&player_0_colour=000000&zoom=100&centrex=500&centrey=500&fill=000000
 

DeletedUser

Guest
v7b32p.jpg
ik zal eens voordoen hoe da hier moet .
 

DeletedUser

Guest
Forum naam: Darth
IG naam: malfosie
Stam: Legion
Edelmogelijkheden: HONOR (rood)
Kaart:

map.php


Cluster historie: edelen van o.a. vandermealendirk, emperor, hg71, strongfoot, Heer FLorisss, Tiegemtje, en vast nog wel een paar :p
 
Bovenaan