Mooie Verhalen

DeletedUser

Guest
altijd weer die 5 beste spelers die aandacht krijgen. Precies alsof ze dat nog niet genoeg hebben. Topic's over 'wie is nu eigenlijk de beste speler' zijn zo verouderd en veelvoorkomend (in alle werelden) dat ik me toch serieus ga afvragen wat nu de bedoeling is van zo'n topic. Er zijn ongetwijfeld spelers in elke wereld die meer aandacht verdienen dan deze 5, die, gewoon omdat ze wat meer punten dan de rest hebben, overal voorkomen. Start ook eens een topic of een artikel over een alledaagse speler en wat hij/zij meemaakt ipv altijd de grootjes en diegene die altijd ik-heb-meer-punten-dus-ik-ben-beter denken eruit te pikken.:confused:

Dat zullen mensen inderdaad boeiend vinden, om uit te vinden wat de gemiddelde punten speler

1365 deluc SCF 140.311 17 8254

Dagelijks meemaakt. Zeer boeiend.

DeletedUser

Guest
Dat zullen mensen inderdaad boeiend vinden, om uit te vinden wat de gemiddelde punten speler

1365 deluc SCF 140.311 17 8254

Dagelijks meemaakt. Zeer boeiend.

tja, ik begrijp dat jij totaal geen boeiende tijd hebt op tw als gemiddelde speler: ik zie het al zo voor me. Massastam, geen vijanden, massa's bg's en honderden nap's. Geloof me, Het interessante op Tw strekt zich verder uit dan de top 5 spelers. En volgens mij zijn er massa's spelers die een even spannend, aggressief tw kennen zoals de top 5.

DeletedUser

Guest
tja, ik begrijp dat jij totaal geen boeiende tijd hebt op tw als gemiddelde speler: ik zie het al zo voor me. Massastam, geen vijanden, massa's bg's en honderden nap's. Geloof me, Het interessante op Tw strekt zich verder uit dan de top 5 spelers. En volgens mij zijn er massa's spelers die een even spannend, aggressief tw kennen zoals de top 5.

Er zijn ook veel rimstammen die een interessant TW-leven hebben he Oddy :p

DeletedUser

Guest

Grapjas. Op welk noobaccountje loop jij hier rond? Ik heb nog meer ervaring in het topje van mijn pink dan jij ooit zult vergaren. Top 10 op Wereld 2, 3 en 6 gespeeld. Op wereld driede nummer 1 stam opgericht. Een jaar lang zonder BGs gespeeld, met 20 actief spelende leden.

Dus, hoepel een end op voordat je met de verkeerde rommelt, naab.

Geloof me, het overgrote merendeel van de TW spelers die niet aan de top spelen voeren geen fuck uit, en idlen maar een beetje.

DeletedUser

Guest
Grapjas. Op welk noobaccountje loop jij hier rond? Ik heb nog meer ervaring in het topje van mijn pink dan jij ooit zult vergaren. Top 10 op Wereld 2, 3 en 6 gespeeld. Op wereld driede nummer 1 stam opgericht. Een jaar lang zonder BGs gespeeld, met 20 actief spelende leden.

Geloof me, het overgrote merendeel van de TW spelers die niet aan de top spelen voeren geen fuck uit, en idlen maar een beetje.

Ik ken topspelers die ook noob zijn, gewoon internen of BB's edelen en aan je stam OS vragen :rolleyes:
En het is toch niet omdat je minder punten hebt dat je slecht bent ?

DeletedUser

Guest
Ik ken topspelers die ook noob zijn, gewoon internen of BB's edelen en aan je stam OS vragen :rolleyes:
En het is toch niet omdat je minder punten hebt dat je slecht bent ?

Je bedoelt careless?
Oh neen das geen top speler :D

DeletedUser

Guest

weet je dat je nu echt kortzichtig bezig bent?
En stel je niet zo aan kerel, Er zijn zeker mensen die een spannender tw hebben dan jij kennen en die niet in de top 100 zitten :p

DeletedUser14450

Guest
En stel je niet zo aan kerel, Er zijn zeker mensen die een spannender tw hebben dan jij kennen en die niet in de top 100 zitten :p

Ik wist niet dat Newlivez hier op w8 in de Top 100 speelde das nieuw voor mij..

En kortzichtig is het niet, het is een feit, bewijs jij maar eens anders met wat bewijzen dan, dan zullen wij onze mening (ik deel dezelfde) bijstellen

DeletedUser

Guest
heb ik ooit gezegt dat newlivez speelde in de top 100 op w8?

Er valt niets te bewijzen, Wat ik zeg zijn enkel feiten :p

DeletedUser

Guest

O, hier op W8 doe ik het ook lekker rustig aan.

Maar feit blijft dat de meeste oorlogjes buiten de top10 stammen meestal geen reet voorstellen, en geen mass attacks zijn met duizenden fakes en vegen. En over timing hoef je helemaal niet te beginnen. Oftewel, de leuke stuff vind je merendeels aan de top.

DeletedUser

Guest
O, hier op W8 doe ik het ook lekker rustig aan.

Maar feit blijft dat de meeste oorlogjes buiten de top10 stammen meestal geen reet voorstellen, en geen mass attacks zijn met duizenden fakes en vegen. En over timing hoef je helemaal niet te beginnen. Oftewel, de leuke stuff vind je merendeels aan de top.

Je zegt het zelf, merendeels. ;)
Ik kan best begrijpen dat er veel zijn die niets kunnen maar je mag niet iedereen over dezelfde kam scheren.

DeletedUser

Guest
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat het het leukste is verhalen te maken over de grootste stammen en spelers. Aangezien van doorsnee spelers er genoeg zijn, en ze weinig boeiends meemaken over het algemeen.

DeletedUser

Guest
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat het het leukste is verhalen te maken over de grootste stammen en spelers. Aangezien van doorsnee spelers er genoeg zijn, en ze weinig boeiends meemaken over het algemeen.

Maar zo bestaan er al duizenden, ik zou het juist leuk vinden om eens een verhaal te horen over een niet-alle-daagse-stam.

DeletedUser

Guest
Bovenaan