Mooie Verhalen

DeletedUser

Guest
De beste van de beste

De top 5 goede spelers, dikke interners of spelers met geluk. Ik vond het zelf wel leuk om te zien wie nou eigenlijk echt de beste speler was zonder te kijken naar punten en acties. Ik heb speciaal op gezocht wie eigenlijk echt de nummer 1 is van de top 5. Afgezien van punten en dorpen, maar gekeken naar stats.
Wie is de grootste interner? Wie heeft de hoogste OD? 3 ViBers en 2 Luxers gingen onder het mes. Hier alles bij elkaar.

De top 5 kijkend naar de punten:
asdasdwfo.png

Spelers

De verzamelde informatie gaat over OD, ODA, ODD, Interns, Cluster vorming, en eerst begonnen:
1. Ferdy81

Begonnen op: 15th May 2008
Eerst overgenomen dorp: 07th June 2008 - 15:31:51
Interns: 178 Dorpen
OD Rang: 37. (40,632,765 score)
OD Aanvalsrang: 14. (33,823,025 score)
OD Verdedigingsrang: 219. (6,809,740 score)

2. Da Phoenix

Eerst overgenomen dorp: 06th June 2008 - 04:16:52
Interns: 244 dorpen
OD Rang: 43. (39,110,392 score)
OD Aanvalsrang:31. (27,568,114 score)
OD Verdedigingsrang: 118. (11,542,278 score)

3. Angel dust

Begonnen op: 17th May 2008
Eerste overgenomen dorp: 11th June 2008 - 01:22:57
Interns: 105 dorpen
OD Rang: 95. (25,286,448 score)
OD Aanvalsrang: 66. (16,981,881 score)
OD Verdedigingsrang: 169. (8,304,567 score)

4. Galadriel1

Eerst overgenomen dorp: 16th June 2008 - 15:51:19
Interns: 389 dorpen
OD Rang: 173. (16,748,534 score)
OD Aanvalsrang: 89. (14,682,914 score)
OD Verdedigingsrang: 709. (2,065,620 score)

5. PrinceV

Eerst overgenomen dorp: 11th June 2008
Interns: 11 dorpen
OD Rang: 48. (36,580,980 score)
OD Aanvalsrang: 23. (32,216,835 score)
OD Verdedigingsrang: 374. (4,364,145 score)

Algemeen

Hier een algemene lijst over een aantal onderwerpen:
Laatst begonnen: angel dust
Grootste interner: galadriel1
Beste OD: 37
Beste ODA: 14
Beste ODD: 118
Mooiste cluster: PrinceV

Kaartje:

27zxnwo.jpg

Zo te zien is galadriel echt de grootste interner. Met 389 dorpen van de 742 dorpen heeft hij meer dan de helft van zijn dorpen geinternt. En PrinceV met maar 11 dorpen geinternt, erg netjes al kijk je naar de andere interns van de top 5 spelers. Nummer 1 ferdy81 heeft de beste ODA en OD, maar hij kan niet tippen aan de ODD van da phoenix. Een leuk weetje is dat angel dust 2 dagen later dan de rest is begonnen.

Met deze statestieken in het achterhoofd heb ik een nieuwe top 5 opgesteld:
1. ferdy81
2. Da Phoenix
3. PrinceV
4. Angel dust
5. galadriel1

Meest onterechte topspeler is naar mijn mening galadriel1 kijkend naar de stats en niet naar haar of zijn acties. Verder zijn het allemaal topspelers met een mooi cluster.

DeletedUser

Guest
Ik zou als ik mijn eigen lijstje zou mogen maken spelers voor mij plaatsen die beter zijn dan mij hoor. Rank is mooi , maar veel doe ik er niet echt voor . Er zijn vele spelers die zich echt inzetten voor deze wereld en dan wil ik wel eens overgaan naar de underdogg spelers zoals Bladieblaat , Bw-king , demo

Mja mooi gemakt alleszins ;)

DeletedUser

Guest
Ja op zich mooi gemaakt. Hoewel het aantal interns ook niet altijd even correct is. maar dit is ruw gezien inderdaad.
Je kan ook 'internen' buiten je stam. Dit is gewoon een kwestie van dezelfde stammen te ontwijken en dan valt dit niet op, hier zijn natuurlijk voorbeelden genoeg van.
Ook kan je soms stellen dat een speler in een stam niet geïnternd word maar eerder weggespeeld wegens grootschalige meningverschillen? Mm, dit denk ik niet dat in ViB of Lux voorkomt, But Hey i've seen it happen.

DeletedUser

Guest
Hey Ferb.

PrinceV heeft bakken met interns lately^^
Daarbij wil ik je vragen om mij ook eens mee te nemen in je analyse;)

DeletedUser15937

Guest
Ik ben aan het sparen voor een aanval :p Lux bereid je maar vast voor :p

DeletedUser

Guest
Leuk gedaan... Altijd interessant om te lezen.

De ODA van Angel Dust en Galadriel1 is wel matig zeg, helemaal gezien het feit dat mijn ODA zelfs hoger is.:rolleyes:

DeletedUser

Guest
als je dit rijtje nu mocht herordenen naar wie je over het algemeen het best vindt, hoe zou die er dan uitzien?

ik denk:
1) Ferdy81
2) PrinceV
3) Da Phoenix
4) Angeldust
5) Galadriel1

DeletedUser

Guest
grrrr,

14 ferdy81 36,78 Mio.
15 PrinceV 36,34 Mio.

je oda lijstje is best wel oud:p er komt nog 2-3 mil bij voor ons:p

ferdy we zijn je weer voorbij! :p

DeletedUser

Guest
Tuurlijk zijn de een aantal spelers in de top 10 beter dan bijv galadriel. maar ik heb alleen de top 5 gepakt, anders was het te veel werk.

Het was trouwens een stuk voor in het TW weekblad. alleen hebben ze niet gereageerd. daarom is het ook iets over datum;)

DeletedUser

Guest
Ferb heeft zelf gezegd dat hij voor het tww bedoeld was en daardoor al verouderd, dus dan maakt het niet zo veel meer uit dat het topic nog maar 4 dagen bestaat ;)

DeletedUser

Guest
Mijn ODA is flink gestegen he ;-)
Maar nu moet ik ff 10 dagen herbouwen.
Dan weer een lekkere boost. We gaan voor een groot gat tegen dan :D

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
altijd weer die 5 beste spelers die aandacht krijgen. Precies alsof ze dat nog niet genoeg hebben. Topic's over 'wie is nu eigenlijk de beste speler' zijn zo verouderd en veelvoorkomend (in alle werelden) dat ik me toch serieus ga afvragen wat nu de bedoeling is van zo'n topic. Er zijn ongetwijfeld spelers in elke wereld die meer aandacht verdienen dan deze 5, die, gewoon omdat ze wat meer punten dan de rest hebben, overal voorkomen. Start ook eens een topic of een artikel over een alledaagse speler en wat hij/zij meemaakt ipv altijd de grootjes en diegene die altijd ik-heb-meer-punten-dus-ik-ben-beter denken eruit te pikken.:confused:

Bovenaan