- Reactiescore
- 470
Momenteel zeggen de stats toch dat er winst is voor Ax, of zag ik dat verkeerd?
XII heeft inderdaad enkele dorpen weten te pakken maar AX zelf 0.
Momenteel zeggen de stats toch dat er winst is voor Ax, of zag ik dat verkeerd?
Jeez, omhooggevallen internkoning ben jij toevallig heer draggy in disguise?Eerste massa op maai safe def moet gesloopt worden. Maar als ik zie dat er 2.5mil def is gesloopt en meer dan de helft van de clears is gedodged ben ik meer dan tevreden. Een oorlog win je niet in één massa en het is gewoon debiel om te denken dat een stam van 21mil punten niet een massa kan overleven zonder veel dorpen kwijt te raken. Als jullie willen heb ik nog wel een paar juicy rapportjes van goede deffen van maai. Wat ik had gepost was alleen van mudmen en mezelf. Dit was de eerste echte massa die maai ooit te verduren had en er is niet te ontkennen dat wij ontzettend veel def hebben gesloopt. Ik zit op 400k eenheden met 65 doodgelopen clears. Mijn mb'er had 30 clears verstuurd en zit op 200k eenheden en meneer mudmen himself heeft met 70/80 clears 500k + eenheden gesloopt. Er is niemand die hier gaat beweren dat daar goedkoop is gedeffed en dat een stam dat kan volhouden. Met een paar dagen staan we weer aan de deur en dan is er 2.5mil aan safe def weg die er gister wel was. Succes heren probeer die getallen maar te verdedigen want voor een eerste massa had ik minder verwacht ;") owja en we zitten al wel in de plus met dorpen wat we ook niet verwacht hadden maarja volgende keer wordt het pas echt feest
Jeez, omhooggevallen internkoning ben jij toevallig heer draggy in disguise?
Jeez, omhooggevallen internkoning ben jij toevallig heer draggy in disguise?
Hoeveel forumaccounts heb jij draggy!?Enige wat ik weet dat XII en AX paar dorpjes heeft gepakt
Maai toch een flop stam?
XII heeft inderdaad enkele dorpen weten te pakken maar AX zelf 0.
Ben je daar heel zeker van?
Gefeliciteerd met jullie eerste vijandige overnames in weken.