Mooie rapportjes

Reactiescore
116
Reactiescore
1.278
Zijn hier andere ridder instellingen dan in voorgaande werelden? Valt me op hoe weinig ridder bonussen er gebruikt worden, althans wat te zien is in de rapporten hier.
 
Reactiescore
2.368
Duurt even voordat je de juiste boeken krijgt hee
 
Reactiescore
1.278
Duurt even voordat je de juiste boeken krijgt hee

Aha boeken zijn wel iets wat ik het waard vind om iets van PP aan te besteden early. Met het clearen van farms en edeltargets scheelt dat toch bakken met troepen.
 
Reactiescore
2.368
Wat dacht je van zo weinig mogelijk pp uitgeven? :p
+ ik had vrij snel de +15% gs dus was wel ok :p
 
Reactiescore
146
Terug naar topic :)

Wat dachten jullie van deze?, heb al vele vele rapportjes gezien, maar zulke nog nooit. :cool:


12136eca-2898-4242-9839-0cb61cef7ba3.jpg
 

Deleted User - 487776907

Guest
Meh heb wel vaker dorpen gepakt met enkel 1 edel (zonder begeleidende troepen). Sommige noobs uppen geen muur en dan is recappen met 1 edel zo gedaan. :p

Geluk vlag erop en hopen dat je boven de 5.8% komt met aanvallend geluk.
 
Reactiescore
146
Ja dat klopt, dat heb ik ook wel eens meegemaakt, maar ik heb nog nooit gezien dat scouts een edel met wat troepjes erbij tegenhielden, (rapportje is overigens niet van mij, ik weet niet welk level de muur op dat moment had,dat heeft natuurlijk ook effect.)
 

Deleted User - 487776907

Guest
Volgens mij kan je met maar 450k scouts ook een volle clear stoppen. Sterke gasten die scouts hoor.
 
Reactiescore
1.476
Geluk vlag erop en hopen dat je boven de 5.8% komt met aanvallend geluk.
De gelukvlag balanceert het geluk, en het geluk word dus niet verhoogd. Als je geluk van 5,8 nodig hebt is het juist onverstandig om geluksvlaggen te gebruiken.
 
Bovenaan