Mooie rapportjes

Reactiescore
831
Dat kan, en dan stel voor als zijzelf geluk hadden, en eventueel nog edels erachter.

'Stel je voor' kan je met alles toepassen. Dat ze 6 edels op 1 dorp gooien en daarna nogeens 4 op toestemming 30 is al best veel hoor :)

Off bouwt sneller dan def :smile:

Klopt als het niet om kruisdef gaat. Niet ons geval dus.
 
Reactiescore
2.386
Dat kan, en dan stel voor als zijzelf geluk hadden, en eventueel nog edels erachter.
Stel je voor dat er met nog wat troepen was gesniped na die 999lc aanval die de laatste aanvallen met de overige edels ging tegenhouden tjooooooooooooooooooooooww
 
Reactiescore
372
Off bouwt sneller dan def :smile:

Voor die aanvallers is het afgelopen. Hier kom je niet meer van terug zonder een zieke achterstand op te lopen. Hier is echt insane veel grondstoffen en bouwtijd verloren gegaan. Als Zuur het nu een beetje slim speelt groeit hij die spelers er nu razendsnel uit.
 

DeletedUser80581

Guest
Voor die aanvallers is het afgelopen. Hier kom je niet meer van terug zonder een zieke achterstand op te lopen. Hier is echt insane veel grondstoffen en bouwtijd verloren gegaan. Als Zuur het nu een beetje slim speelt groeit hij die spelers er nu razendsnel uit.

Hier ben ik het niet mee eens. Het zijn wel redelijk wat troepen voor zo'n begin fase die kapot zijn gegaan vooral de 7 edels, maar dat het nu voor hun voorbij is zal ik ook niet zo snel zeggen. Eerder al wat ik zei over de mijnen en kan nog altijd 60k GS per dag farmen, en off bouwt redelijk snel.

Zuur, met zijn (als het goed is 3 dorpen laatste keer ik keek), kan dat dan alsnog niet uitgroeien. Het feit dat die aanvallers (ook dat ze verspreid zitten over 2 stammen) lijkt erop dat het gewoon premade en dat ze idd sowieso elkaar internen.

Ook (als ik kijk op kaart) was er een ruime afstand tussen de dorpen, wat je natuurlijk ook wel een makkelijk pluspunt gaf, dat je tijd had. En stel voor je had mazzel waardoor de TS op zeg maar onder de 5 komt, dan is dat erg vervelend voor ze. Ik gok dat het zo'n 7-10 uur lopen is voor de dichtstbijzijnde?
 

DeletedUser68936

Guest
Ergens is toch iets misgaan in de communicatie, aangezien Kevinknip opeens stamloos is:p
Mooie rapportjes trouwens.
 
Reactiescore
831
Ergens is toch iets misgaan in de communicatie, aangezien Kevinknip opeens stamloos is:p
Mooie rapportjes trouwens.

Kevinknip is meer 1 star. member dan een sky member aangezien hij al 4 dagen gecoördineerde aanvallen met hun doen. Dit heb ik aangehaald bij sky stam omdat ik het vermoede dat hij daar gewoon in zat om hun defense te gebruiken. Echter kan ik dit niet bevestigen. Als gevolg is die gekickt geweest maar ook weet ik niet als dit de enigste reden ervoor was.
 

DeletedUser59368

Guest
Gegokt en verloren helaas.
Tot in een volgende wereld boys! :p:)

288vpj2xlq.android.chrome.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Rip, altijd eerst scouten :oops:

Hebben wij ook meervoudig niet gedaan. Een speler met één dorp en een zooitje oda hoef je negen van de tien keer niet te scouten om te weten dat je hem kan clearen, mits je clear enigszins degelijk is. Maargoed, we werden tweemaal alsnog gesniped. Maar een scout vooraf had de doelwitten alleen maar alerter gemaakt en de kans op 'ongezien doorkomen' alleen maar verkleind.
 
Reactiescore
301
Kevinknip is meer 1 star. member dan een sky member aangezien hij al 4 dagen gecoördineerde aanvallen met hun doen. Dit heb ik aangehaald bij sky stam omdat ik het vermoede dat hij daar gewoon in zat om hun defense te gebruiken. Echter kan ik dit niet bevestigen. Als gevolg is die gekickt geweest maar ook weet ik niet als dit de enigste reden ervoor was.

Kevin is eerder een persoonlijke kennis van enkele van ons. De reden dat hij in sky zat weet ik niet, maar om de deff zal het niet gegaan zijn. ;)
Verder heb je mooi wat deff opgetrommeld! feli! :)

Het spel wordt leuker met hier en daar tegenslagen dan dat je non-stop makkelijke dorpjes neemt vind ik persoonlijk. Tot binnenkort zou ik zeggen! wie weet kijk je dan wel zeer zuur :p
 
Reactiescore
372
Hebben wij ook meervoudig niet gedaan. Een speler met één dorp en een zooitje oda hoef je negen van de tien keer niet te scouten om te weten dat je hem kan clearen, mits je clear enigszins degelijk is. Maargoed, we werden tweemaal alsnog gesniped. Maar een scout vooraf had de doelwitten alleen maar alerter gemaakt en de kans op 'ongezien doorkomen' alleen maar verkleind.

Ik doe precies hetzelfde, zoek de offensieve spelers eruit maar tegelijkertijd scout ik een andere speler en als dat bevalt stuur ik de trein daarheen. Lopen de scouts dood of staat er teveel def dan gaat de trein gewoon naar die andere speler. Best easy en werkt iedere wereld eigenlijk wel.
 
Bovenaan