Mooie rapportjes

DeletedUser77704

Guest
Tja, krijg je als er bolwerk clear op toren loopt. Anders zo zonde van de troepen :s

Veel dorpen 10-15 clears.
 
Reactiescore
116
Denk dat de DEF-verdeling toch niet volledig optimaal is als er op korte tot middellange tijd zulke stacks tevoorschijn getoverd kunnen worden en er dan toch nog dorpen verloren gaan.

Die 15 à 20 clears spendeer ik met plezier op een torendorp dat jullie per se willen behouden, als er dan maar op andere dorpen gegoocheld moet worden met recaps, mij prima.
 

DeletedUser77704

Guest
Denk dat de DEF-verdeling toch niet volledig optimaal is als er op korte tot middellange tijd zulke stacks tevoorschijn getoverd kunnen worden en er dan toch nog dorpen verloren gaan.

Die 15 à 20 clears spendeer ik met plezier op een torendorp dat jullie per se willen behouden, als er dan maar op andere dorpen gegoocheld moet worden met recaps, mij prima.

Beter goedkoop deffen tegenover duur deffen om persé wat dorpjes te behouden als je ook kan recappen en heel veel edelcleartjes kan slopen. Genoeg leuke gezien :eek:
 
Reactiescore
116
Ja prima gedeffed hoor vandaag. Denk alleen dat met het aantal DEF dat aan jullie front staat, dat het niet onmogelijk is om een clean sheet te hebben.

Maar zoals ik al zei: prima defwerk. Al zijn we hier ook wel nog tevreden met de ODA/ODD ratio als je alles cumuleert.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77704

Guest
Ja prima gedeffed hoor vandaag. Denk alleen dat met het aantal DEF dat aan jullie front staat, dat het niet onmogelijk is om een clean sheet te hebben.

Maar zoals ik al zei: prima defwerk. Al zijn we hier ook wel nog tevreden met de ODA/ODD ratio als je alles cumuleert.

Respect aan Lostraiper

Eindelijk strijd ipv MB/du zien vallen, kan leuk worden nog
 

DeletedUser77704

Guest
Benieuwd naar rapportjes van de huidige AVDD en VVDD, niet normaal die verhouding :eek:
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
1574719893909.png

moest deze even delen
 
Reactiescore
68
Zal wel op paprika geweest zijn denk
 
Bovenaan