Mooie rapportjes

DeletedUser61134

Guest
Ik krijg nooit beginner bescherming.
Wat zegt dat over jullie?
 
Reactiescore
2.386
Dat zegt meer over jou dan over ons hoor :eek:
 

DeletedUser80763

Guest
Goed bezig Zuur. Mooi om te zien dat wij niet de enige zijn die zich enigszins verdedigen tegen Star. :)
 
Reactiescore
206
Wauw, inderdaad een flinke bak def zeg haha. Al is het ook wel heerlijk op prime-time deffen! ;)
 

DeletedUser77704

Guest
Waren ook niet bepaald grote clears voor formaat spelers die aanvallen :eek:
 

DeletedUser80581

Guest
Is ook niet zo moeilijk als je genoeg def en een volle def ridder krijgt van je stamlid en ik neem aan BGs ;)

Ook zie ik dat geluk vaak genoeg aan je kant zit, vooral bij de 998 LC, dan was je hem kwijt geweest als het 0% was.

Best waarderen dat je het redelijk doet, maar ga niet te hoog in je ego zitten :)
 
Reactiescore
2.386
Is ook niet zo moeilijk als je genoeg def en een volle def ridder krijgt van je stamlid en ik neem aan BGs ;)
Ook zie ik dat geluk vaak genoeg aan je kant zit, vooral bij de 998 LC, dan was je hem kwijt geweest als het 0% was.
Best waarderen dat je het redelijk doet, maar ga niet te hoog in je ego zitten :)

Je kunt moeilijk zeggen dat we hoog in ons ego zitten als we 2 stamleden aan die gasten zijn verloren. Daar nog eens bij: het was het heel erg close bij een andere.
Dat we nu even blij zijn dat de storm is gaan liggen (doordat we ze eigenlijk heel simpel gestopt hebben), kun je ons dus echt niet kwalijk nemen. :)
 

DeletedUser80581

Guest
Je kunt moeilijk zeggen dat we hoog in ons ego zitten als we 2 stamleden aan die gasten zijn verloren. Daar nog eens bij: het was het heel erg close bij een andere.
Dat we nu even blij zijn dat de storm is gaan liggen (doordat we ze eigenlijk heel simpel gestopt hebben), kun je ons dus echt niet kwalijk nemen. :)

Begrijpelijk, maar de manier waarop zuur het post, is dan ook weer anders. Zal zuur zijn straks als hij wel weggespeeld is ;)
 
Reactiescore
831
Die 999 LC edel had geen hol uitgemaakt als geluk hoger was. Nogsteeds had je dan je edel verloren en mijn dorp niet gekregen.

Heeft niets met mijn ego te maken maar eerder met hoeveel jullie hebben verloren door een domme actie.
Voor ons was het onvermijdelijk maar voor jullie een keuze. Nu ziet de buitenwereld wat voor een domme keuze dit was en duidelijk genieten ze ervan.
Logisch ook want 140k gs x 7 is veel verlies en dat zijn alleen maar de edels.
 

DeletedUser80581

Guest
Die 999 LC edel had geen hol uitgemaakt als geluk hoger was. Nogsteeds had je dan je edel verloren en mijn dorp niet gekregen.

Heeft niets met mijn ego te maken maar eerder met hoeveel jullie hebben verloren door een domme actie.
Voor ons was het onvermijdelijk maar voor jullie een keuze. Nu ziet de buitenwereld wat voor een domme keuze dit was en duidelijk genieten ze ervan.
Logisch ook want 140k gs x 7 is veel verlies en dat zijn alleen maar de edels.

Weet je het zeker? Simulator zal wat anders vertellen, misschien moet je die is opzoeken

Met "jullie" bedoel je hun neem ik aan, en niet mij.

GS wordt wel weer gemaakt door de mijnen, hoort erbij, af en toe lukt het niet. Zal hun heus niks uitmaken.
 

DeletedUser80581

Guest
Je wist van de aanvallen dus ging ervanuit dat jij erbij betrokken was. Mijn excuses.

En in LH is GS wel erg van belang hoor. Zou je niet zomaar moeten wasten :)

Klopt, ze hadden vast al 3 andere dorpen kunnen pakken, wie weet. Al is die LH al best veel op moment, gaat redelijk snel. Hun dorpen zouden vast mijnen al 30 hebben (als ik groeipunten kijk van 1 dorp) zijn ze dat sowieso.
 
Bovenaan