mooie filmscenes

DeletedUser61134

Guest
Waarom geven jullie dat mens überhaupt aandacht.

Ik zocht gewoon naar een onderwerp dat t meeste mensen boos zou maken.
Blanken haat dus, en ze hapten :eek:

Om eerlijk te zijn, ik vind het best tof om te zien dat er iemand nog meer een debiel is dan ik. Geloof mij, dat komt ik niet vaak tegen.

Dus je blijft ontkennen dat blank Europa het uitschot op aarde is en zelfs al op een land als Amerika generaties achter ligt?
Terwijl Amerika achter ligt op Azië?
 

DeletedUser78666

Guest
Ik zocht gewoon naar een onderwerp dat t meeste mensen boos zou maken.
Blanken haat dus, en ze hapten :eek:



Dus je blijft ontkennen dat blank Europa het uitschot op aarde is en zelfs al op een land als Amerika generaties achter ligt?
Terwijl Amerika achter ligt op Azië?

Amerika heeft zijn plekken waar het is ontwikkeld, zoals Canada, maar ook amazone gebieden waar men nog geen computer hebben.
 
Reactiescore
7.933
Ik raad iedereen aan om haar op negeer te zetten. Haar zwakke geest kennende zal er hoogstwaarschijnlijk een sneer gericht naar mij staan. Dat ziet er ongeveer zo uit:

Geen quote's van haar waaraan je je kan ergeren:
78de724349432fcd9fbf164e806870fc.png

En gezien ik 2 posten van jou zie, al helemaal geen posten van dat uitschot van een mens:
5006d8646bfe459bc491ad6e4aca651d.png

Echt een heerlijkheid
 

DeletedUser61134

Guest
Ik zet niemand op negeer :eek:

Je moet het wel heel bont maken om op mijn negeerlijst te komen, denk dat je een perma ban hebt voor het zover kan komen.

Zal steven balen als hij realiseert dat ik hem ken?
En dat de reden dat ik hem negeer zijn IRL bestaan is en niet zijn AF bestaan? :p
Wist dat zulke extreme handicaps bestonden, maar zo dichtbij wist ik nie :eek:
 

DeletedUser78666

Guest
Zal steven balen als hij realiseert dat ik hem ken?
En dat de reden dat ik hem negeer zijn IRL bestaan is en niet zijn AF bestaan? :p
Wist dat zulke extreme handicaps bestonden, maar zo dichtbij wist ik nie :eek:

Heeft Steven jou ooit afgewezen via Tinder?
 
Reactiescore
7.933
Afwijzen op Tinder? Fun fact: Rebecca zou me aanklagen omdat ik memes over haar poste op het AF

Afwijzen is een understatement, ik zou eerder de app gewoon verwijderen. Daarnaast heb ik een hele lieve vriendin dus no need voor Tinder
 

DeletedUser7072

Guest
Ik heb geen lieve vriendin maar ook geen need voor tinder.
 

DeletedUser78666

Guest
Afwijzen op Tinder? Fun fact: Rebecca zou me aanklagen omdat ik memes over haar poste op het AF

Afwijzen is een understatement, ik zou eerder de app gewoon verwijderen. Daarnaast heb ik een hele lieve vriendin dus no need voor Tinder

Goed om te horen, ik heb Tinder wel nodig:)
 

DeletedUser7072

Guest
Ik heb nooit de moeite genomen het te installeren op de een of andere manier.
 
Bovenaan