Mono vs Fide + Deluxe + Crows

DeletedUser7072

Guest
De waarde van dorpsovernames wordt ook vaak overschat hoor. Als je veel clears en def kwijt raakt op een stomme manier benadeel je jezelf er enorm mee, en dan zal het ook moeilijker worden om je dorpen te behouden als de edels in de volgende wave op je af komen. Als je echt veel troepen kwijt bent(maar weinig dorpen) dan ben je zonder enorme hulp van je stam bijna ten dode opgeschreven. Het gaat namelijk niet alleen om je dorpen, het belangrijkste is wat erin zit. Dat kwijtraken is iets wat je niet wilt, zeker niet op een stomme manier waarbij de aanvaller minimale schade leidt.
 

DeletedUser77014

Guest
Ik vind het altijd leuk als mensen dodgefouten aanhalen. Iedereen maakt dodgefouten, geen uitzondering.
Oneens, ligt aan het aantal incommings, je motivatie en je aantal CO spelers en wel wat meer factoren. Er zullen vast en zeker wel accounts zijn die tot nu toe hier op wereld 49 geen enkele dodge fout hebben gemaakt.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
De waarde van dorpsovernames wordt ook vaak overschat hoor. Als je veel clears en def kwijt raakt op een stomme manier benadeel je jezelf er enorm mee, en dan zal het ook moeilijker worden om je dorpen te behouden als de edels in de volgende wave op je af komen. Als je echt veel troepen kwijt bent(maar weinig dorpen) dan ben je zonder enorme hulp van je stam bijna ten dode opgeschreven. Het gaat namelijk niet alleen om je dorpen, het belangrijkste is wat erin zit. Dat kwijtraken is iets wat je niet wilt, zeker niet op een stomme manier waarbij de aanvaller minimale schade leidt.

Uiteraard is het nadelig als je dodgefouten maakt, dat maakt je kwetsbaarder tegen een evt volgende aanval. Enkel, als je dan ook weinig verliest, vind ik niet dat je tegenstander op het AF moet gaan zeuren over dodgefouten. Dat is dan een pure uiting van frustratie door het falen van zijn kunnen.
Oneens, ligt aan het aantal incommings, je motivatie en je aantal CO spelers en wel wat meer factoren. Er zullen vast en zeker wel accounts zijn die tot nu toe hier op wereld 49 geen enkele dodge fout hebben gemaakt.

Iedereen maakt dodgefouten, ik sta bekend als een topdeffer en ik maak er ook nog steeds. Voor de rest is je post voornamelijk open deuren intrappen, dus ik ga er verder niet op in.
 

DeletedUser75767

Guest
Oneens, ligt aan het aantal incommings, je motivatie en je aantal CO spelers en wel wat meer factoren. Er zullen vast en zeker wel accounts zijn die tot nu toe hier op wereld 49 geen enkele dodge fout hebben gemaakt.
Tuurlijk zullen er accounts zijn die nog geen dodge fouten hebben gemaakt. Maar een groot gedeelte heeft nog geen massa gehad, dus logisch dat hierin geen fouten zijn gemaakt.
 

DeletedUser7072

Guest
Oneens, ligt aan het aantal incommings, je motivatie en je aantal CO spelers en wel wat meer factoren. Er zullen vast en zeker wel accounts zijn die tot nu toe hier op wereld 49 geen enkele dodge fout hebben gemaakt.

Zijn er ook accounts die een grote massa hebben gehad en geen dodge fouten hebben gemaakt? Het is zeker mogelijk, wat vooral nodig is is activiteit. Je moet elke inkomende aanval getagged op ram die niet op een stack loopt dodgen, en dit kunnen er honderden of zelfs duizenden zijn. Als ze kort achter elkaar aankomen kun je er natuurlijk zo een gemist hebben als je even naar de wc gaat of als je even op de kaart naar de algemene situatie kijkt van de massa. Manier om dit te voorkomen zonder overactief te zijn is je troepen als OS naar bb's of gestackte dorpen te sturen, maar dan zijn ze niet meer mobiel en kun je ze misschien ook niet snel genoeg meer schuiven of ermee recappen....
 

DeletedUser7072

Guest
Goede post Dirk, eerste die ik goed van je vind. :D

Ik krijg hier gemengde gevoelens bij. Mooi dat je deze post goed vindt, maar wat is er dan zo slecht aan mijn overige 7529 posts :eek:


Makkelijk trucje, zet het werkwoord lopen in de zin en kijk of je loopt of loop gebruikt, werkt altijd :)

Is ook gewoon een soort 'alle negers zijn gekleurd' post. Algemene kennis kan je het lastig mee oneens zijn.

Tja niet iedereen is zo slim als jij he o_O
 

DeletedUser

Guest
Geeft niet. Als iedereen maar zijn best probeert te doen even slim als mij over te komen zou ik het al enorm waarderen!
 

DeletedUser

Guest
Ik ben normaal niet zo van de taalfouten eigenlijk. Een van mijn weinige dialect issues fnuikte me. :D
 

DeletedUser77710

Guest
Check die comeback van Mono door Sem!

Oh nee die is ook al weg :(
 
Bovenaan