Mono vs Fide + Deluxe + Crows

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Ik snap niet waar jij vandaan haalt 0 dorpen wist tegen de concurrent gaat in dit topic toch over mono tegen fide, deluxe en crows? Dan heeft mono dus wel degelijk winst weten te boeken.

En laten we niet gelijk pessimistisch zijn, er bestaat altijd nog een kans dat ze winnen, hoe groot die kans is heb ik niet verwoord. Als ze zo doorgaan, dan speelt mono langzaam deluxe en crows weg, en blijven mono en fide over.

Iedereen weet dat Deluxe &Crows niet de voornaamste kandidaten zijn voor de wereldwinst? Ik zei dus duidelijk ook: voornaamste concurrent. Niet zomaar "concurrent".
 

DeletedUser77660

Guest
Fide wint deze wereld
????? wint deze wereld
Crows wint deze wereld
Deluxe wint deze wereld

Allemaal speculaties, wie zegt dat alle 4 de stammen binnen dit en enkele maanden nog bestaan?

Ik ben van mening dat noch ?????, noch Fide, noch Deluxe op dit moment aanspraak kan maken op de zin "Wij maken het beste kans om te winnen".
Midgame is net begonnen & er is nog een lange weg te gaan.
 

DeletedUser72963

Guest
Waarom worden wij uberhaupt gezien als 'grote' stam of als eindwinnaar. Ja we doen leuk mee maar meer ook niet. Toch?
 

DeletedUser34772

Guest
ik denk niet dat jullie zo gezien worden
iedereen die jullie vernoemt hoort ofwel bij jullie of is gewoon vals bescheiden en wilt jullie veren in de reet steken omdat je geen rechtstreekse vijand bent
 

DeletedUser52046

Guest
Iedereen weet dat Deluxe &Crows niet de voornaamste kandidaten zijn voor de wereldwinst? Ik zei dus duidelijk ook: voornaamste concurrent. Niet zomaar "concurrent".

Dat betekend dan dus dat we een topic moeten maken Fide vs Mono? En dat we de anderen achterwege kunnen laten. Of zie je dan liever een topic met alle stammen tegen elkaar? Dus ook Fide vs Crows, Crows vs Deluxe enzo??
 

DeletedUser76166

Guest
Hmm volgens mij kunnen wij ons ook niet enkel op Fide focussen, dus vrij logisch dat we ook de andere stammen erbij pakken. Daarbij als je de stats erbij pakt met jullie MB's erin verwerkt dan laat dat een heel ander beeld zien...
 

DeletedUser77660

Guest
Daar heb je zeker een punt,

ik dacht trouwens te menen dat er enkelen onder ons aan het werken waren aan een nieuw topic.
Fear mag hier zeker in aangezien ik ervan overtuigd ben dat ook zij een rol van betekenis zullen spelen op w49 omwille van hun ligging & leden.
 

DeletedUser52046

Guest
Ik heb even een kaartje gemaakt.

Roze: Mono
DBlauw: Fide
LBlauw: Fear
Groen: Deluxe
Oranje: Crows

b643698e6504517f89ec828bc51588a2.png
 

DeletedUser61651

Guest
Het cluster van fide en deluxe lijkt groter dan het cluster van mono of licht dat nou aan mij :eek:
 

DeletedUser69389

Guest
Het cluster van fide en deluxe lijkt groter dan het cluster van mono of licht dat nou aan mij :eek:

Simpel te verklaren door het feit dat bijv een Fide bewust barbaren niet edelt om te kunnen farmen > meer gs binnenhalen per dag > meer mogelijkheden om snel veel munten te kunnen slaan > is op de lange termijn een snellere groei.

Terwijl ??? juist kiest voor een compact cluster en daarom bb dorpen edelt. Doordat het zo compact is zijn in theorie de aanlooptijden korter en loop je dus sneller met je troepen, maar zorgt er ook voor dat je relatief gezien een minder groot gedeelte van de wereld bedekt. De absolute dominantie ligt dan misschien hoger dan de andere stammen, maar de effectieve dominantie over de wereld ligt dan meer in het voordeel van een Fide en mindere mate Deluxe.

Allebei de manieren hebben hun voors en tegens.
 
Reactiescore
2.303
Simpel te verklaren door het feit dat bijv een Fide bewust barbaren niet edelt om te kunnen farmen > meer gs binnenhalen per dag > meer mogelijkheden om snel veel munten te kunnen slaan > is op de lange termijn een snellere groei.

Terwijl ??? juist kiest voor een compact cluster en daarom bb dorpen edelt. Doordat het zo compact is zijn in theorie de aanlooptijden korter en loop je dus sneller met je troepen, maar zorgt er ook voor dat je relatief gezien een minder groot gedeelte van de wereld bedekt. De absolute dominantie ligt dan misschien hoger dan de andere stammen, maar de effectieve dominantie over de wereld ligt dan meer in het voordeel van een Fide en mindere mate Deluxe.

Allebei de manieren hebben hun voors en tegens.

De core is ook gewoon veel dichter bevolkt dan de rim. Waar de rim soms verder weg moet voor 3k dorpen heeft de core 10k dorpen naast ieder dorp liggen. Dat is voornamelijk de reden
 

DeletedUser61651

Guest
Simpel te verklaren door het feit dat bijv een Fide bewust barbaren niet edelt om te kunnen farmen > meer gs binnenhalen per dag > meer mogelijkheden om snel veel munten te kunnen slaan > is op de lange termijn een snellere groei.

Terwijl ??? juist kiest voor een compact cluster en daarom bb dorpen edelt. Doordat het zo compact is zijn in theorie de aanlooptijden korter en loop je dus sneller met je troepen, maar zorgt er ook voor dat je relatief gezien een minder groot gedeelte van de wereld bedekt. De absolute dominantie ligt dan misschien hoger dan de andere stammen, maar de effectieve dominantie over de wereld ligt dan meer in het voordeel van een Fide en mindere mate Deluxe.

Allebei de manieren hebben hun voors en tegens.

Die theorie kon ik ook nog wel bedenken :p
Maar op de manier van aanduiding (Blur) van de dorpen lijkt het allemaal een dicht cluster haha.
 
Bovenaan