Mono vs Fide + Deluxe + Crows

DeletedUser5114

Guest
Naja paar keer per dag farm er uit gooien is niet echt wat ik actief noem, maar goed nochtans bewijst het niet dat je account actiever zou zijn dan summervibes :p
 
Reactiescore
2.303
Ik wil dat ook niet bewijzen... er werd gevraagd of ik actief was en ik heb gereageerd. En je weet goed genoeg dat als ik speel ik actief ben he ricardo ;)
 

DeletedUser5114

Guest
Ik wil dat ook niet bewijzen... er werd gevraagd of ik actief was en ik heb gereageerd. En je weet goed genoeg dat als ik speel ik actief ben he ricardo ;)

Ik geloof best dat je actief bent hoor daar gaat het niet om, het ging me erom dat dat screenshotje het niet aantoont.
Maar goed laten we erover op houden :p
 
Reactiescore
2.303
Anale penetratie ?
Fagget
 

DeletedUser7072

Guest
frabz-im-not-gay-im-a-princess-af6899.jpg
 

DeletedUser52046

Guest
Update:

Zijde 1:
Stammen: ??????
Zijde 2:
Stammen: Deluxe

Kant 1: 3
Kant 2: 1
Verschil: 2

4dc0d1ea07a8ad7343a4d380da4ec482.png

_________________________________________

Zijde 1:
Stammen: ??????
Zijde 2:
Stammen: Crows

Kant 1: 16
Kant 2: 3
Verschil: 13

413e4c6c0f687040757e6fbeab7d9ea1.png

________________________________________

Zijde 1:
Stammen: ??????
Zijde 2:
Stammen: Fide

Kant 1: 15
Kant 2: 15
Verschil: 0

4ce81a2942892da1fece9f048e247ebf.png

_________________________________________

Conclusie: Mono heeft het deze week het beste gedaan. Je ziet dat ze een behoorlijke inhaalslag aan het maken zijn. Mono wint het deze week van Deluxe en Crows, en speelt gelijk met Fide. Mooie resultaten van de afgelopen week. Als Mono zo door blijft gaan maken ze nog kans om de wereld te winnen.

Tijdsbestek: Afgelopen week.
Datum plaatsen post: Woensdag 21 september.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Het is een domme conclusie, stamgenoot of niet.

Mono heeft 0 dorpen winst tegen Fide, wat vgm nog steeds hun voornaamste concurrent is. 0 dorpen winst tegen je concurrent, en dan stellen dat een mogelijke wereldwinst er wel in zit is 1 van de domste conclusies die ik ooit heb gelezen.
 

DeletedUser52046

Guest
Ik snap niet waar jij vandaan haalt 0 dorpen wist tegen de concurrent gaat in dit topic toch over mono tegen fide, deluxe en crows? Dan heeft mono dus wel degelijk winst weten te boeken.

En laten we niet gelijk pessimistisch zijn, er bestaat altijd nog een kans dat ze winnen, hoe groot die kans is heb ik niet verwoord. Als ze zo doorgaan, dan speelt mono langzaam deluxe en crows weg, en blijven mono en fide over.
 

DeletedUser71249

Guest
Je hebt gelijk, er blijft langzaam aan niks over van deluxe; zonder die 2 dorpen verlies tegen ????? is de redding nabij :(
 
Bovenaan