Mono vs Fide + Deluxe + Crows

Reactiescore
2.303
hij is inactief op devil in disguise*
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Ik speel solo, het account staat groen. Your argument is invalid maagd
 
Reactiescore
2.303
Ik deed sneller anaal bij je lief dan jij, wie is hier de maagd, maagd.
 
Reactiescore
2.303
ja?
 
Reactiescore
2.303
Ben jij wel actief kayo?
1
76eba4f830f24704b88e00bdb5c959da.png
 
Reactiescore
1.164
Reactiescore
2.303
Naja het is meer dan logisch dat je sneller groeit dan Summervibes puur door het verschil qua ligging, dit zegt nauwelijks iets over activiteit :p
Verschil is wel dat hij een voorsprong heeft van heel wat edels, hij is deze wereld eerder gestart. Een core speler zou in deze fase zijn voorsprong nog niet mogen verliezen vind ik. Dat heeft dus wel met activiteit en zin te maken.
 

DeletedUser5114

Guest
Verschil is wel dat hij een voorsprong heeft van heel wat edels, hij is deze wereld eerder gestart. Een core speler zou in deze fase zijn voorsprong nog niet mogen verliezen vind ik. Dat heeft dus wel met activiteit en zin te maken.

Naja, het kan inderdaad zijn dat het met activiteit te maken heeft alleen het hoeft niet dat is me punt :p
Dat hij weinig groeit omdat hij niet snel door zijn tegenstanders raakt kan met vele dingen te maken hebben, waar als jou groei in de rim nauwelijks iets met activiteit te maken heeft buiten het veel farmen voor edels is eigenlijk het enige dat aanduidt dat je account actief is.
 
Reactiescore
2.303
Naja, het kan inderdaad zijn dat het met activiteit te maken heeft alleen het hoeft niet dat is me punt :p
Dat hij weinig groeit omdat hij niet snel door zijn tegenstanders raakt kan met vele dingen te maken hebben, waar als jou groei in de rim nauwelijks iets met activiteit te maken heeft buiten het veel farmen voor edels is eigenlijk het enige dat aanduidt dat je account actief is.

Dus we zijn actief zoals ik zei...

Sorry.

Fix

Ps. Emile kan je voortaan de pijltjes gelijk maken. Dit is erg hinderlijk zo

Kust ze.
 
Bovenaan