Mono vs Fide + Deluxe + Crows

DeletedUser76147

Guest
Er is ook heel veel geschoven met mobiele def om stacks te maken. Dus hier doe je de bespelers van fmw te kort mee.

Daarnaast wordt er veel geklaagd over het neerzetten van stacks. Wanneer een stam 200 clears doneert voor een massa is er niks aan de hand. Echter, wanneer er 200 def wordt geleverd wordt er altijd neerbuigend gedaan naar de bespelers van het verdedigende account.

Tuurlijk is het makkelijker deffen met stacks. Maar als er minstens 300 (gokje) clears worden gebruikt voor een massa en er wordt geen enkel dorp overgenomen, dan is het in mijn ogen de aanvallende partij die kritiek verdiend. Kritiek leveren op de verdedigende partij, omdat er stacks stonden is in mijn ogen de omgekeerde wereld.

Heb je inderdaad gelijk in. Aanvallend was het ook niet een hele slimme massa:p maarja, je scout een dorp. Geen troepen. Uurtje daarna laat je trein aankomen. 30/30 stacks. Dat zal mobiele deff zijn geweest en is dan ook goed gedaan;)
 
Reactiescore
2.303
Zo doen ze het dus !
 

DeletedUser7072

Guest
De trein dreigt te ontsporen, of hebben de 4 boertjes het nog onder controle?

trein_ontspoort.png
 
Reactiescore
3.457
Je AF AVA komt me bekend voor lijkt op die van Perfect Hatred.

Ah ja,das niet de eerste keer dat hij dezelfde pf heeft als Perfect Hatred alleen elke keer net ietsjepietsje anders :p
Jammer dat mensen als Justin zelf niet meer zo inventief zijn
 

DeletedUser77704

Guest
AF ava heb ik al 10 jaar XD

Al op meerdere werelden gebruikt ;) Is puur toeval
 

DeletedUser77704

Guest
Heb meerdere accounts gehad, speel al sinds w1 duitse server
 

DeletedUser77704

Guest
Als jij het zegt ;)

Speel lekker mijn spel, waar dit spel ook voor bedoeld is ;)
 

DeletedUser77714

Guest
Dragonshield, het is jammer dat ik m'n lijstje bij Golden Awards laatst ingevuld heb. Maar vanaf nu ben je toch echt wel m'n favoriete forumposter.
 
Bovenaan