moment van 2014

DeletedUser

Guest
Eerder voor 4. Was wel even een twistmomentje in W31. dat van mij en Vlemis is eerder voor 2015 want daar ben je nog wel ettelijke maanden mee bezig.
 

DeletedUser63648

Guest
Vlemis is al klaar hoor. En met jou nog een aantal maanden mee bezig? Nee joh, ga toch weg. En een twistmomentje? Denk het niet ouwe, FTW was daarvoor al zeker van de overwinning.
 

DeletedUser

Guest
haha :) denk wat je wil maar je bent er nog lang niet vanaf hoor reken maar zeker tot maart voor je men maincluster uiteindelijk weg hebt :)

Einde van W31 voorspel ik op eind Augustus 2015 als iedereen actief blijft en geen barbaar wordt dusja nog even doorzetten :)

kerel even vergeten dat met de oprichting FTW bijna 4 mil achterstond. tijdens de val was het idd andersom maar Add. was toch wel HET moment van 2014. Niemand had het zien aankomen en niemand had hun glorie zo kort verwacht :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63648

Guest
Leer nadenken man. Het aftellen begint in Februari.

AHHAHAHHAHAHAHHAHHA
MM niet gevallen maar gefuseerd.
Swiss wel gevallen. Goed. Nadenken. Voor. Een. Proces. Manager.
 

DeletedUser

Guest
Leer nadenken man. Het aftellen begint in Februari.

denk je ?

Nadat Vlemis weg is hebben jullie een kleine 57.7 % dominantie

Als ik volledig weg ben wordt dat 58.9% dominantie dan moeten WOLPC en De Buurman nog weg of toch gedeeltelijk om aan die 60% te komen.

Als jij verwacht dat je me deze maand nog weg krijgt krijg je van mij 1k pp toe gestuurd.

gebeurd dit niet heb je pech.

beter gezegd je hebt nog 25 dagen om 783 en stijgende dorpen te veroveren van iemand die er wel voor vecht. Succes

Edit:

Process Operator ;)

Swiss is idd gevallen als ik jou logica mag volgen. stam was weg dan is die volgens jou gevallen
 

DeletedUser

Guest
Oh ik dacht dat half oud M M op grijs was gegaan? :D
Als ik kaartje maak is de helft vd wereld zo lol.
 

DeletedUser63648

Guest
http://prntscr.com/5p0c0q
Ja. Je smoket duidelijk teveel jongen, je zit allemaal onzin te lullen over stats en je hebt zéker de verkeerde voor je.
Als vlemis op delete gaat hebben we 58.5%. Laatste 400 dorpen edelen we nog wel deze maand. Wss wordt zelfs Januari de maand dat het aftellen begint.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
http://prntscr.com/5p0c0q
Ja. Je smoket duidelijk teveel jongen, je zit allemaal onzin te lullen over stats en je hebt zéker de verkeerde voor je.
Als vlemis op delete gaat hebben we 58.5%. Laatste 400 dorpen edelen we nog wel deze maand. Wss wordt zelfs Januari de maand dat het aftellen begint.

Men excuses jongen er is blijkbaar nog een speler op delete gegaan uitgezonderd mafkees (echt wel een mafkees :) )

Waar ga je die halen niet bij mij iig ;) deze maand komen jullie niet aan die 400 boven dien elk dorp dat jullie edelen is een extra edeltje voor mij dus een extra bewoond dorpje voor jullie dus een dorpje extra edelen ;)

geniet ervan zolang het nog duurt maar iig :) ik blijf dus tot het einde op W31 :) thx maatje ;)
 

DeletedUser63648

Guest
We komen niet aan de 400? gast we hebben er al 150 in 5 dagen. Extrapoleren maakt 15 dagen, dus we hebben zélfs nog 11 dagen (een derde van een maand!) speling.
En ja, je gaat het einde meemaken. Maar dat komt omdat je gewoon te lang te save lag. Het ligt niet aan je goede spel ofzo, want dat heb je niet laten zien :)
We gaan je alleen wel nog ff uit de top 25 schoppen natuurlijk.
 

DeletedUser

Guest
We komen niet aan de 400? gast we hebben er al 150 in 5 dagen. Extrapoleren maakt 15 dagen, dus we hebben zélfs nog 11 dagen (een derde van een maand!) speling.
En ja, je gaat het einde meemaken. Maar dat komt omdat je gewoon te lang te save lag. Het ligt niet aan je goede spel ofzo, want dat heb je niet laten zien :)
We gaan je alleen wel nog ff uit de top 25 schoppen natuurlijk.

Succes daarmee :p bovendien had draakje 2 weken nodig voor 134 dorpjes geen 150 ;) Kom maar op zou ik zeggen enkel heb ik hier wel een hoop def en owja in dat ene clustertje enkel 70 dorpjes :) nja op 760 dorpen pakweg dat ik 50/50 speel heb ik nog 340 def dorpen succes met dat tegen te houden met jullie treintjes/edelclears.


maar goed mag ik dan verwachten dat jullie zogezegd vandaag al zouden edelen ?

owja nergens een edeltje te bespeuren want ja die heb je niet meer over.

daarbovenop kheb nog een wat edelclears voor jullie en nog een hoop def dusja denk da je toch zeker mag rekenen tot februari minstens als er natuurlijk niemand op delete gaat.
 

DeletedUser63648

Guest
Kan iemand alsjeblieft loud gaan uitleggen hoe hij zijn hersencellen moet gaan gebruiken?
 

DeletedUser

Guest
Kan iemand alsjeblieft loud gaan uitleggen hoe hij zijn hersencellen moet gaan gebruiken?

Vermits jij de enige bent die hier nog op reageert zijn er toch wel enkele mankementen bij jou hoor niet bij mij. denk dat je niet goed beseft wat ik nog kan met men dorpjes die jullie kapot hebben geschoten :)
 

DeletedUser71659

Guest
daar heeft men een synoniem voor weet je vind je in de woordenboek als : zwak.
The-Parents.jpg
 

DeletedUser

Guest
Rolex zijn manier van reageren wordt ook niet meegeteld iedereen kan plaatjes bewerken en op een forum plaatsen echt geweldig al die aandacht :p
 

DeletedUser63648

Guest
Dus? Je zei gisteren nog dat ik de enige was die hier nog reageert, volgens mij reageert hier bijna alle AF'gangers van FTW hier nog, sowieso zijn wij daar alleen al baas om. Wij zien geen dingen die er niet zijn, wij weten gewoon.
 
Bovenaan