Oh jezus, ik ga hier niet eens meer op in. Je snapt het gewoon niet xD
W1 en W32 toptstam is niet eens jouw verdienste. Er zijn in beide stammen 20 man (en de ene zelfs 30 man) die het meer verdienen dan jou
En verder ga ik je negeren want het gaat er gewoon niet in bij je
Ingame bewijs:
Je edelt bb's ffs. Edel eens dorpen van spelers.
lol argument wordt weer eens van tafel geschoten
het feit dat ik bb's edel hebben jullie zelf veroorzaakt met jullie laffe kata acties.
Bovendien edelt het gehele noordelijke deel van FTW zelf enkel barbs dus dat zijn volgens jou dan ook noobs.
W1 heb ik meer dan genoeg verdient

kan er natuurlijk ook uitgaan stappen om de wereld wat spannender te maken eens zien hoe lang het duurt vooraleer men in Talk. komt roepen om er weer in te komen.
W32 speel ik idd niet zo lang maar de progressie die het acc daar maakt in de korte tijd dat ik er speel is meer dan noemenswaardig hetzelfde geldt voor W1 als je van 19 mil naar 50 mil gaat in een jaar tijd en nee niet door barbs te edelen maar enkel spelers dat is meer dan eender welke Talk speler daar heeft gepresteerd het uitbouwen van dorpen om zo een hoop punten te verkrijgen zoals iedereen daar doet telt hier niet in mee voor moest je dat weer als argument gebruiken.
Het feit dat je je steeds weer terugtrekt omdat jullie geen enkel argument deftig kunnen staven geeft mij enkel steeds meer het gevoel dat ik jullie weer in jullie hol duw. kom je er weer uit duw ik je er weer in geen enkele FTW speler kan een deftig argument geven waarvoor ik geen tegenargument kan geven.
Kijk beter eens naar je eigen stam vooraleer een individuele speler die meer op W31 heeft betekent dat 3/4 van FTW zelf van kritiek te voorzien.
Wij kunnen het niet helpen.
Zal je misschien ooit snappen als je ook aan de winnende kant staat.
Man dit is de eerste wereld waar ik aan de verliezende kant ben. Ik ben nooit arrogant enkel wanneer men arrogant begint te doen tegen mij.