moment van 2014

DeletedUser68027

Guest
Je hebt altijd meer gekund dan je zelf dacht mathijsje ;)

Inderdaad Twan!

Wie had het nou gedacht op 't begin v.d. wereld?
Tuurlijk heb ik een makkelijke ligging gehad maar ik heb ook wel spelers verslagen.

Al met al een leuk wereldje voor mij. Heb genoten.

DeletedUser

Guest
Wij zijn niet arrogant hoor, enkel tegen noobs <3
en meer zeg ik niet xD

lol en nog steeds hebben ze niet door dat ze elkaar continu tegenspreken :p

1) Als ik dan toch zo'n noob ben waarom duurt het dan zolang voor er echt progressie in jullie aanval komt ?

2) Waarom moeten jullie het 17 v1 doen ?

3) Waarom speel ik dan überhaupt op W1 en W32 in de topstam ?????

4) Waarom moeten jullie inactieve acc's gebruiken om nog maar een simpel dorpje te kunnen veroveren?

5) Waarom krijg ik meerdere complimenten van uw stamgenoten omtrent men def acties ???

Het feit dat jullie simpelweg niet kunnen/willen inzien dat er betere spelers bestaan dan de meerderheid in FTW duidt enkel op het gebrek aan inzicht.

even ter info als u perse vind dat ik zo'n noob ben staaf dat dan eens met een Ingame voorbeeld.

kan ik uw argument nogmaals van de tafel schieten en kan u nogmaals in uw hol kruipen om weer een absurd argument te vinden dat letterlijk direct van tafel geschoten word.

Poo.

Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
742
Oh jezus, ik ga hier niet eens meer op in. Je snapt het gewoon niet xD

W1 en W32 toptstam is niet eens jouw verdienste. Er zijn in beide stammen 20 man (en de ene zelfs 30 man) die het meer verdienen dan jou ;)

En verder ga ik je negeren want het gaat er gewoon niet in bij je ;)

Ingame bewijs:
Je edelt bb's ffs. Edel eens dorpen van spelers.

DeletedUser

Guest
Lol dat bedoel ik dus :p simpelweg te arrogant naar u tegenspelers toe ;) maarja kan ik even goed als jullie hoor

Wij kunnen het niet helpen.
Zal je misschien ooit snappen als je ook aan de winnende kant staat.

5) Waarom krijg ik meerdere complimenten van uw stamgenoten omtrent men def acties ???

Volgens mij heb jij nog niets laten zien:eek:

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Oh jezus, ik ga hier niet eens meer op in. Je snapt het gewoon niet xD

W1 en W32 toptstam is niet eens jouw verdienste. Er zijn in beide stammen 20 man (en de ene zelfs 30 man) die het meer verdienen dan jou ;)

En verder ga ik je negeren want het gaat er gewoon niet in bij je ;)

Ingame bewijs:
Je edelt bb's ffs. Edel eens dorpen van spelers.

lol argument wordt weer eens van tafel geschoten :p

het feit dat ik bb's edel hebben jullie zelf veroorzaakt met jullie laffe kata acties.

Bovendien edelt het gehele noordelijke deel van FTW zelf enkel barbs dus dat zijn volgens jou dan ook noobs.

W1 heb ik meer dan genoeg verdient :) kan er natuurlijk ook uitgaan stappen om de wereld wat spannender te maken eens zien hoe lang het duurt vooraleer men in Talk. komt roepen om er weer in te komen.

W32 speel ik idd niet zo lang maar de progressie die het acc daar maakt in de korte tijd dat ik er speel is meer dan noemenswaardig hetzelfde geldt voor W1 als je van 19 mil naar 50 mil gaat in een jaar tijd en nee niet door barbs te edelen maar enkel spelers dat is meer dan eender welke Talk speler daar heeft gepresteerd het uitbouwen van dorpen om zo een hoop punten te verkrijgen zoals iedereen daar doet telt hier niet in mee voor moest je dat weer als argument gebruiken.

Het feit dat je je steeds weer terugtrekt omdat jullie geen enkel argument deftig kunnen staven geeft mij enkel steeds meer het gevoel dat ik jullie weer in jullie hol duw. kom je er weer uit duw ik je er weer in geen enkele FTW speler kan een deftig argument geven waarvoor ik geen tegenargument kan geven.

Kijk beter eens naar je eigen stam vooraleer een individuele speler die meer op W31 heeft betekent dat 3/4 van FTW zelf van kritiek te voorzien.

Wij kunnen het niet helpen.
Zal je misschien ooit snappen als je ook aan de winnende kant staat.

Man dit is de eerste wereld waar ik aan de verliezende kant ben. Ik ben nooit arrogant enkel wanneer men arrogant begint te doen tegen mij.

Poo.

Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
742

DeletedUser

Guest

het feit dat ik bb's edel hebben jullie zelf veroorzaakt met jullie laffe kata acties.

Je internt al sinds 2013 Loudje, nu ze eenmaal op zijn ga je verder met barbaars.
Geef ons niet de schuld dat het account LOUD barbs edelt, daar hebben wij niets over te zeggen.

W1 heb ik meer dan genoeg verdient :) kan er natuurlijk ook uitgaan stappen om de wereld wat spannender te maken eens zien hoe lang het duurt vooraleer men in Talk. komt roepen om er weer in te komen.

W32 speel ik idd niet zo lang maar de progressie die het acc daar maakt in de korte tijd dat ik er speel is meer dan noemenswaardig hetzelfde geldt voor W1 als je van 19 mil naar 50 mil gaat in een jaar tijd en nee niet door barbs te edelen maar enkel spelers dat is meer dan eender welke Talk speler daar heeft gepresteerd het uitbouwen van dorpen om zo een hoop punten te verkrijgen zoals iedereen daar doet telt hier niet in mee voor moest je dat weer als argument gebruiken.

W1 was nuttigom uit te vogelen hoe het spel werkt, blijkbaar ben jij daar nog mee bezig.
W32 is al gespeeld.

Poo.

Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
742
W1 beter als de helft van Talk.

W32 ik speel er 2 maand duh hoe dom kan je zijn -_-

W1; er zijn 26 leden in Talk. Jij staat 24ste.

W32: dan heb jij al helemaal geen recht te gaan vermelden dat je in de winnende stam zit aangezien die wereld al 4 maanden geleden beslist is.

Misschien eens betere 'prestaties' erbij halen?

PS, graag screenshots van die 'complimenten'. Anders ben je er nog een leugenaar bovenop.

DeletedUser

Guest
Je internt al sinds 2013 Loudje, nu ze eenmaal op zijn ga je verder met barbaars.
Geef ons niet de schuld dat het account LOUD barbs edelt, daar hebben wij niets over te zeggen.

Daar heb meer dan genoeg mee te maken. waarom intern ik simpel de relaties tussen -ST- en remain veranderden steeds dusja moet je wel nieuw front opzoeken.

het meeste van de interns waren niet eens interns enkel het verplaatsen van de clusters, de ideën van Vlemis en stefpepertje tel maar na indien je wil minstens 3/4 van alle zogenaamde interns zijn tussen mij en stargate.

Jullie kata acties zorgen ervoor dat ik geen volle off dorpen meer kan produceren met als gevolg dat ik de reeds geclearde barbs edel om zo wat meer off maar voornamelijk def te kunnen creëren. het feit dat je dat gwn niet wil aannemen is jou probleem.

W1 was nuttigom uit te vogelen hoe het spel werkt, blijkbaar ben jij daar nog mee bezig.
W32 is al gespeeld.

W1 is een van de meest zware werelden die er zijn gespeeld. het spel leren is niet enkel op W1 dat doe je op elke wereld vermits ik dit spel al een tijdje speel s het enige wat ik hier nog kan leren het werpen van tegenargumenten tegen domme ezels als jullie.

W32 is idd al gespeeld maar heb er mijn steentje aan bijgedragen

W1; er zijn 26 leden in Talk. Jij staat 24ste.

W32: dan heb jij al helemaal geen recht te gaan vermelden dat je in de winnende stam zit aangezien die wereld al 4 maanden geleden beslist is.

Misschien eens betere 'prestaties' erbij halen?

PS, graag screenshots van die 'complimenten'. Anders ben je er nog een leugenaar bovenop.

beter lezen jongen sta 19e van de 26 dus mondje dicht en dat als 3e kleinste acc niet noemenswaardig zeg je daar kijk eens wie eronder staat ? spelers van 80 mil groot verschil he dusja daar gaat dit argument weer eens.

W32 is al beslist? De val van Harrie is nog geen 2 maanden bezig dus is die nog geen 2 maanden beslist in deze val heb ik ook mijn steentje bijgedragen door oa. Royboss lekker aan te pakken.

Complimenten ja die vind je op de acc's stefpepertje en Hertog Remi vermits ik daar meerdere malen jullie nobles kwam mollen.

de betreffende speler zijn o.a. The slim shady en Bertje dusja mondje dicht dus

Poo.

Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
742
Wereld 1 een van de meest zware werelden die er zijn gespeeld? Jij heb duidelijk niet veel goede werelden meegemaakt.
Ik heb zelf W1 gespeeld en het is 1 van de saaiste ooit. Wereld was beslist, er werd enkel gesimmed vanaf dat moment. Jaren lang.

ROYBOS werd aangepakt door andere leden vooral ;)
En die complimenten is dus een leugen. Leugenaar ;)

//EDIT; je staat 26ste van de wereld. Dat betekent dus dat er zelfs op die wereld nog vijanden voor je staan. Proficiat. Dat zijn accounts die meer dan een jaar stil liggen. Dat niet kunnen voorbij steken wilt veel zeggen.

Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Wereld 1 een van de meest zware werelden die er zijn gespeeld? Jij heb duidelijk niet veel goede werelden meegemaakt.
Ik heb zelf W1 gespeeld en het is 1 van de saaiste ooit. Wereld was beslist, er werd enkel gesimmed vanaf dat moment. Jaren lang.

ROYBOS werd aangepakt door andere leden vooral ;)
En die complimenten is dus een leugen. Leugenaar ;)

denk wat je wil jochie W1 is nog maar 1 jaar gespeeld maarja als je er natuurlijk niet meer speelt heb je er ook geen zicht op.

100% dominatie halen is idd een zware opgave t.o.v. die 60% die jullie nu moeten behalen en dat nog met een hoop deletes anders had W31 nog een langere tijd opengebleven wilde gok tegen maart zouden jullie die 60% moeten hebben.

Zat jij aan het front met royboss ??? 2 spelers hebben daarbij hun steentje goed bijgedragen White Angel zelf en Vtwin voor de rest heeft de rest een kleine 100 dorpjes veroverd voor zover ikzelf gezien heb.

EDIT: Ik weet niet waar jij je info haalt maar die is al enorm achterhaald sta 24 jochie wat dus wil zeggen dat er geen enkele tegenstander meer voor me staat ;) bovendien is de laatste tegenstander inds 3 maanden inactief dusja toch wel raar dat je zoveel weet over W1 maar dat er gwn geen reet van klopt. Beter gezegd ik denk dat je beter je bek kan houden omtrent W1 want alle info die ja daarvan hebt is volledig verkeerd.

Bovenaan