moment van 2014

DeletedUser

Guest
Denk dat onze overstap van MM naar Swiss/FTW wel aardig bepalend was voor de westkant van de wereld, dus dat moment is voor mij dan ook het moment van 2014. De rise & fall van Add. daarna was ook erg leuk en vooral spannend, totdat die grijze golf toesloeg.
 

DeletedUser

Guest
Denk dat onze overstap van MM naar Swiss/FTW wel aardig bepalend was voor de westkant van de wereld, dus dat moment is voor mij dan ook het moment van 2014. De rise & fall van Add. daarna was ook erg leuk en vooral spannend, totdat die grijze golf toesloeg.

Dit vond ik 1 van de minste momenten haha(K)

beste moment van 2014,
De tijd voordat add. uit de lucht viel.
FTW chapau! jullie hebben verdient gewonnen, al waren er zeker goede dingen aan de andere kant;)
 
Reactiescore
533
Dit vond ik 1 van de minste momenten haha(K)

beste moment van 2014,
De tijd voordat add. uit de lucht viel.
FTW chapau! jullie hebben verdient gewonnen, al waren er zeker goede dingen aan de andere kant;)
Leuk je nog eens terug te zien :)
 

DeletedUser

Guest
Ja,

k dacht ik ga eens een kijkje nemen haha:)
hoe is hier allemaal met jullie?:)

ben trouwens stiekem op w41 weer los gegaan:$
 
Reactiescore
533
Succes daar.

Hier loopt alles als een trein he, wereldje is gewonnen gewoon een kwestie van tijd.
 

DeletedUser71659

Guest
Moment van het jaar: ragequit van Dolly na een weekje aanvallen van Rolex te hebben gehad :Embarrassment:

Het slechte moment toen Sebas me onaardig vond :sad:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Moment van het jaar: Dit was mijn eerste wereld (Wereld1 niet mee geteld waar ik tot 400k punten kwam) hier heb ik de basis van TW geleerd van zowel ~WAO~, Pirate/Swiss en M M mijn dank hiervoor ;) En ik heb geleerd wat je niet moet doen (Naar hele Add. situatie kijkende) :rolleyes:

Meest respect gaat uit naar Poo die stand hield (en niet op grijs ging) na alles wat ~WAO~ bij hem flikte: Boerderijen massaal slopen, CF'en en ga zo maar door :p Was een waardige tegenspeler :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Eigenlijk zelfs al toen loud hier begon.

Thnx loudje

lol gast hoe zielig ben jij wel niet :p kijk naar de OD lijst dit acc heeft meer betekent voor de wereld dan jou acc dusja. Moesten spelers als Vlemis, stefpepertje, stargate en ik er niet zijn geweest had de wereld al afgelopen geweest. wij 4'en hielden -ST- staande met jullie coalitie tegen -ST- dus ik denk dat je beter je mond kan houden heb meer gedaan dan eender welke FTW speler.

De enige spelers van FTW die ik waardig vind om de wereld te winnen zijn stargate,, The slim shady, bertje, Innovation en Poo. verder heeft geen enkele FTW speler indruk op me kunnen maken wat hun spel betreft.
 

DeletedUser68027

Guest
Loud en WOLPC (met Buurman?) enige echte spelers nog in het zuiden.
Wat een gigantische BB-zee pfffffp.

Eigenlijk zouden we in FTW moeten komen Loud, dat verdienen deze 2 overgebleven strijders ^^
 

DeletedUser68027

Guest
Haha, ben benieuwd of ik deze wereld nog met wat puntjes kan afsluiten.
Gewoon al door onze naam moeten we in deze wereld blijven.

Nee, we zullen ingesloten worden en dan is het spelletje voorbij. Moeite steken we daar toch niet in.
Ik ben al blij dat ik en mijn CO's met WOLPC de top 25 (en nu zelfs top 20) behaald hebben. Een prestatie vind ik haha ;)
 

DeletedUser63354

Guest
Haha, ben benieuwd of ik deze wereld nog met wat puntjes kan afsluiten.
Gewoon al door onze naam moeten we in deze wereld blijven.

Nee, we zullen ingesloten worden en dan is het spelletje voorbij. Moeite steken we daar toch niet in.
Ik ben al blij dat ik en mijn CO's met WOLPC de top 25 (en nu zelfs top 20) behaald hebben. Een prestatie vind ik haha ;)

Je hebt altijd meer gekund dan je zelf dacht mathijsje ;)
 

DeletedUser

Guest
Loud en WOLPC (met Buurman?) enige echte spelers nog in het zuiden.
Wat een gigantische BB-zee pfffffp.

Eigenlijk zouden we in FTW moeten komen Loud, dat verdienen deze 2 overgebleven strijders ^^

Sorry maar zelfs al zouden ze me smeken om FTW te joinen zou ik het weigeren. Niet omwille van hun karakter en arrogantie t.o.v. hun tegenspelers maar simpelweg uit principe. heb al vanaf het begin van W31 tegen hen gespeeld en wil dit ook zo eindigen.

Kan je enkel geruststellen WOLPC ik doe men best om je in die top 20 te houden.
 
Reactiescore
746
Sorry maar zelfs al zouden ze me smeken om FTW te joinen zou ik het weigeren. Niet omwille van hun karakter en arrogantie t.o.v. hun tegenspelers maar simpelweg uit principe. heb al vanaf het begin van W31 tegen hen gespeeld en wil dit ook zo eindigen.
Geen probleem dus, je zou niet welkom zijn? <3
Kan je enkel geruststellen WOLPC ik doe men best om je in die top 20 te houden.

Ik ben benieuwd xD
 
Bovenaan