- Reactiescore
- 559
Dat vond ik minder leuk xD
hahaha
Dat vond ik minder leuk xD
Denk dat onze overstap van MM naar Swiss/FTW wel aardig bepalend was voor de westkant van de wereld, dus dat moment is voor mij dan ook het moment van 2014. De rise & fall van Add. daarna was ook erg leuk en vooral spannend, totdat die grijze golf toesloeg.
Leuk je nog eens terug te zienDit vond ik 1 van de minste momenten haha(K)
beste moment van 2014,
De tijd voordat add. uit de lucht viel.
FTW chapau! jullie hebben verdient gewonnen, al waren er zeker goede dingen aan de andere kant
Succes daar.
Hier loopt alles als een trein he, wereldje is gewonnen gewoon een kwestie van tijd.
Dat was al geweten nadat Add. is gevallen
Eigenlijk zelfs al toen loud hier begon.
Thnx loudje
Meest respect gaat uit naar Poo die stand hield (en niet op grijs ging) na alles wat ~WAO~ bij hem flikte: Boerderijen massaal slopen, CF'en en ga zo maar door Was een waardige tegenspeler
Haha, ben benieuwd of ik deze wereld nog met wat puntjes kan afsluiten.
Gewoon al door onze naam moeten we in deze wereld blijven.
Nee, we zullen ingesloten worden en dan is het spelletje voorbij. Moeite steken we daar toch niet in.
Ik ben al blij dat ik en mijn CO's met WOLPC de top 25 (en nu zelfs top 20) behaald hebben. Een prestatie vind ik haha
Loud en WOLPC (met Buurman?) enige echte spelers nog in het zuiden.
Wat een gigantische BB-zee pfffffp.
Eigenlijk zouden we in FTW moeten komen Loud, dat verdienen deze 2 overgebleven strijders ^^
Geen probleem dus, je zou niet welkom zijn?Sorry maar zelfs al zouden ze me smeken om FTW te joinen zou ik het weigeren. Niet omwille van hun karakter en arrogantie t.o.v. hun tegenspelers maar simpelweg uit principe. heb al vanaf het begin van W31 tegen hen gespeeld en wil dit ook zo eindigen.
Kan je enkel geruststellen WOLPC ik doe men best om je in die top 20 te houden.