Mol binnen OF, Chapeu Damage

Reactiescore
736
Allereerst vind ik het ontzettend jammer dat het zover moet komen, dat ik er een AF bericht over moet maken. Deze wereld kent continu gezeik, om van alles en nog wat. Maar dat het nu zover heeft moeten komen dat er iemand binnen onze eigen discord, print screens leakt naar DAMAGE is echt te triest voor woorden.

Damage weet gewoon wie het is, zij hebben nochtans de screen ontvangen. @Dabbeljoe zei gisteren als de persoon in kwestie niet zelf naar voren zou komen, hij zou vertellen vanuit wie het kwam. Helaas geeft hij ineens niet meer thuis.

Nou Damage, chapeau hoor, proficiat! Op deze manier zit er weinig lol in voor OF en ik verwacht ook dat als de mol niet boven komt, er weinig doorspelen vanuit ons. Een wereld wordt voor 60 man, in een keer verpest en ik had nooit gedacht dat het binnen mijn eigen kamp zou voorkomen.

Mocht iemand toch de guts hebben, om te zeggen vanuit wie het kwam, dit is mijn discord: Tom - Dom Perignon#7777

En anders succes, met je garbage ww.
 
Reactiescore
676
Sneu gedoe, gewoon mol bekend maken zodat die uit de discord gegooid kan worden en OF leuk verder kan spelen
 
Reactiescore
1.363
Kunnen die amateurjanknoobs tegenwoordig nog steeds niet normaal een wereld winnen?
Godverdikkeme zeg!

Bijna net zo slecht als het niveau van die rotclub van @Exact. .........
 
Reactiescore
111
Is gewoon tw... blijft gebeuren en doe je niks aan. Beetje als corona, t is k.t. met peren maar je moet er maar aan wennen want je komt er niet van af.aanpassen en doorspelen. Wat mij nog meer irriteert zijn spelers die wanneer je ze aanvalt ze dorpen afstaan aan de vijand e.d.
Maak daar eens een topic over!
 
Reactiescore
383
Is gewoon tw... blijft gebeuren en doe je niks aan. Beetje als corona, t is k.t. met peren maar je moet er maar aan wennen want je komt er niet van af.aanpassen en doorspelen. Wat mij nog meer irriteert zijn spelers die wanneer je ze aanvalt ze dorpen afstaan aan de vijand e.d.
Maak daar eens een topic over!

Pp of serieus?
 
Reactiescore
5.597
Tommieeee, ben je bang dat ik deze Tom leuker ga vinden dan jou?:oops::oops:
We weten allebei dat dat niet mogelijk is en dat ik daar dus ook niet bang voor ben.
Jaloers ben ik dan weer wel, laatste keer dat jij in m’n dms slide wist ik niet eens wat Corona was
 
Reactiescore
5.597
Oei Valentijn pedooke confirmed ?
 
Bovenaan