1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

    Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

[Afgekeurd] Mogelijkheid om via Oauth2 spelers te verifiëren in scripts

Discussie in 'Afgekeurde Ideeën' gestart door martijn1279, 13. nov 2018.

Deel Deze Pagina

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. martijn1279

    martijn1279

    Lid geworden:
    30. okt 2016
    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    14
    Beste spelers,

    Bij scripts wordt soms data opgehaald uit bijvoorbeeld een database. Denk hierbij bijvoorbeeld aan TBR-map, MarkEnemy met database. Bij deze scripts is het nu niet mogelijk om aan de server kant te verifiëren of de opgegeven speler wel de speler is die ingelogd is.

    Bij TwStats is het mogelijk om via Oauth2 in te loggen met je TribalWars account. Toen bedacht ik me is het niet mogelijk om via Oauth2 te verifiëren of de opgegeven speler ook echt de speler is die ingelogd is. Maar de Oauth2 implementatie is niet openbaar.

    Dus bij deze de volgende vraag?

    Het mogelijk maken om Oauth2 toegankelijk te maken voor developers om de scripts beter te kunnen beveiligen.

    Met vriendelijk groet,
    Martijn1279
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.