[Afgekeurd] Mogelijk om farms te markeren

goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 7 33,3%
  • Neen

    Stemmen: 14 66,7%

  • Totaal aantal stemmers
    21
Reactiescore
2.490
Beste spelers,

InnoGames zoekt jullie feedback over een idee:

Als je in een stam zit kan je een dorp 'claimen'. Dit maakt het clustervorming en dergelijke makkelijker. Nu kwam er het idee om iets gelijkaardigs te doen voor dorpen die je wil 'farmen'.

  • Op deze manier voorkom je dat teveel spelers hetzelfde dorp farmen
  • Zo weet iedereen binnen een stam wie waar farmed
 
Reactiescore
2.490
Er is nog geen voorbeeld, de bedoeling is dit te peilen bij de community voordat er extra tijd & moeite in gezet wordt.

Maar ik vermoed dat het erg gelijkaardig gaat zijn (enkel een visuele wijziging) als de optie tot het claimen van dorpen.
 
Reactiescore
604
Zou wel rekening moeten houden met de FA anders heeft het weinig zin
 
Reactiescore
1.278
Denk interessante functie om te implementeren. Verwacht dat premades met sterke starters erin dit soort functies niet zullen gebruiken, maar juist dat dit erg handig kan zijn voor de spelersgroepen die dicht op elkaar liggen en vaak ook veel minder LC/bijl of speer hebben(vaak minder pp in het spel).

Edit. Zou het wel optioneel houden, dus niet dat dorpen geblokkeerd worden voor overige spelers in de stam om misbruik te voorkomen.
 
Reactiescore
1.140
Er is nog geen voorbeeld, de bedoeling is dit te peilen bij de community voordat er extra tijd & moeite in gezet wordt.

Maar ik vermoed dat het erg gelijkaardig gaat zijn (enkel een visuele wijziging) als de optie tot het claimen van dorpen.

Neem aan dat er voor de FA wel een optie komt of je hier rekening mee wilt houden dan anders heeft het weinig effect.
Bij voorkeur dat je het per speler ook aan uit kunt zetten als iemand bijvoorbeeld zegt van ik ga me clears thuis houden vandaag want ik ga iemand aanvallen dat de buren zijn farm gebied mee kunnen pakken in hun runs.
 
Reactiescore
2.490
Neem aan dat er voor de FA wel een optie komt of je hier rekening mee wilt houden dan anders heeft het weinig effect.
Bij voorkeur dat je het per speler ook aan uit kunt zetten als iemand bijvoorbeeld zegt van ik ga me clears thuis houden vandaag want ik ga iemand aanvallen dat de buren zijn farm gebied mee kunnen pakken in hun runs.

Maak het niet te complex ;) Je markeert simpel of een dorp een farm is ja of neen. Niet of je op die dag binnen die specifieke timeframe iets zal sturen.
 
Reactiescore
1.278
hmm ja zal wel iets worden waar dan weer scripts voor komen voor de complexere toepassingen al betwijfel ik of het echt gaat aanslaan dan.

Vaak komt er toch een enorm percentage van de farm uit spelersfarms dus ook zonder FA implementatie kan het bruikbaar zijn.
 
Bovenaan