moet je nieuwe spelers de lol ontnemen door binnen een week dorpen compleet in te nemen in een bestaande wereld

Reactiescore
1
Ben een redelijke nieuwe speler sinds een week moet er dan niet een soort bescherming komen dat je in een bestaande wereld een bescherming krijgt navenant de wereld bestaat
dus niet de eerste dag maar hoe langer een wereld bestaat hoe langer je bescherming
dus als je in een bestaande wereld begint die al een aantal manden loopt je een dag per week/maand of zo extra bescherming geniet in welke vorm dan ook
op deze manier laat je nieuwe spelers meer lol en tijd om iets te bouwen van het spel genieten want ik denk dat er nu een hoop afhaken als je binnen een week compleet word weg ge rooft
 
Reactiescore
1.143
Opzich is er al zoiets in de vorm van moraal en 20/1
Zo ben je 60 dagen lang beschermt tegen spelers van 20x jouw grote en ben je altijd beschermt met moraal tegen spelers die iets van 3x zo groot zijn en die bonus wordt groter hoe groter de punten verhouding.
Daarnaast moet je je realiseren dat w81 een vrij snelle wereld is en de nieuwe wereld waarschijnlijk over 2/3 weken van start gaat dus dat het inderdaad een wat ongelukkig moment is om te beginnen nu.
 

DeletedUser69389

Guest
Ben een redelijke nieuwe speler sinds een week moet er dan niet een soort bescherming komen dat je in een bestaande wereld een bescherming krijgt navenant de wereld bestaat
dus niet de eerste dag maar hoe langer een wereld bestaat hoe langer je bescherming
dus als je in een bestaande wereld begint die al een aantal manden loopt je een dag per week/maand of zo extra bescherming geniet in welke vorm dan ook
op deze manier laat je nieuwe spelers meer lol en tijd om iets te bouwen van het spel genieten want ik denk dat er nu een hoop afhaken als je binnen een week compleet word weg ge rooft
Casual misschien wat voor je?
 

DeletedUser17472

Guest
Ben een redelijke nieuwe speler sinds een week moet er dan niet een soort bescherming komen dat je in een bestaande wereld een bescherming krijgt navenant de wereld bestaat
dus niet de eerste dag maar hoe langer een wereld bestaat hoe langer je bescherming
dus als je in een bestaande wereld begint die al een aantal manden loopt je een dag per week/maand of zo extra bescherming geniet in welke vorm dan ook
op deze manier laat je nieuwe spelers meer lol en tijd om iets te bouwen van het spel genieten want ik denk dat er nu een hoop afhaken als je binnen een week compleet word weg ge rooft
Vervelend om te horen, maar ik denk dat je, net wat @Underground Tacticz. dan beter de casual kunt gaan spelen. Daar kan je eerste dorp niet overgenomen worden. Misschien ook eens uitkijken naar een mentor. Hij/zij kan je dan nog dingen bijleren.
Zit je al op Discord? Ook daar zijn er altijd wel mensen die je ergens mee willen helpen.
Succes!
 
Bovenaan