Modus vs Fear

  • Topicstarter kevin seeldrayers
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
er werd behoorlijk slecht verdedigd.

als rotsje altijd zo verdedigt vrees k het ergste voor m wanneer die aan Fear grenst ;)

Vreemd dat er ineens geen edel meer langs kwam.....toch.
Let jij nu maar op dat jij betere treinen stuurt, dat leek nergens op en dat van een topspeler.

Op missions was die ook niet lekker bezig :)

bij mij dan.

Klopt.....

Als er al flink wat fake's langs zijn geweest van jou en ach midden in het cluister, dan heb ik even geen aandacht aan gegeven.....zo wat.
 

DeletedUser59349

Guest
niet vooruitlopen op de zaken!

Dat doen we pas als Team! weggespeeld is :p

Nooit dus ;)

Wees maar blij dat je niet met hem grenst :)

Blij? Ik zou graag aan hem grenzen, zulke spelers moeten net zoals jij een hoop leren :)

Dat kwam door een vergissing van mij. Mr jullie moeten niet alkes weten :) en ziggy ga toch weg met die zever in pakskes. Hij heeft echt al goed gedefd op missions en zelfs al complimente gekrege ervoor.

De enige die zevert ben jij en misschien ons Rotsje ook ;)

Vreemd dat er ineens geen edel meer langs kwam.....toch.
Let jij nu maar op dat jij betere treinen stuurt, dat leek nergens op en dat van een topspeler.



Klopt.....

Als er al flink wat fake's langs zijn geweest van jou en ach midden in het cluister, dan heb ik even geen aandacht aan gegeven.....zo wat.

Waarom betere treinen sturen als er toch resultaat geboekt wordt xD

Tjonge jonge Rots, kan je niet maken eh... :(
 

DeletedUser69205

Guest
Vreemd dat er ineens geen edel meer langs kwam.....toch.
Let jij nu maar op dat jij betere treinen stuurt, dat leek nergens op en dat van een topspeler.
.

k ben geen topspeler, ben gewoon iemand die voor de lol een spelletje speelt ;)

k had geen clears beschikbaar (waren op weg naar Lucifer) en toch 2 dorpen veroverd, niet handig van je. daarnaast verdedigde je (bijna) alleen maar met off.troepen, waar heb je dat geleerd??
en van terug-edelen heb je al helemaal geen kaas gegeten.
al met al moet k zeggen dat ik erg van je onder de indruk was :rolleyes:
 

DeletedUser69459

Guest
We zullen wel zien bij de volgende massa wat jullie nog kunnen pakken ^^
 

DeletedUser69459

Guest
Tja, eerst 8 dorpen ofzo nu 2 dorpen. Ik ben ook nog maar net echt thuis op deze account ^^
 

DeletedUser69459

Guest
Wat is dan wel de vraag en wat is dan wel een antwoord erop? Jullie willen alleen maar antwoorden die naar jullie zin zijn. shit man...

We zullen zien hoeveel dorpen jullie nog kunnen pakken. Heb ik daar ooit het getal 0 in gebruikt of ligt het nu gwn aan mij?

Ohnee, nu kunnen jullie weer gwn zeggen het ligt aan jou en de rest negeren zoals altijd ^^
 

DeletedUser69459

Guest
Die ik begestuurd heb. Of ben je dat deel vergeten? :p

En ach, ik heb een oplossing gevonden voor mijn probleem met Cruisie :)
 

DeletedUser59349

Guest
Zei je dat de vorige keer ook al niet? :rolleyes:

Dit is de vraag

Wat is dan wel de vraag en wat is dan wel een antwoord erop? Jullie willen alleen maar antwoorden die naar jullie zin zijn. shit man...

We zullen zien hoeveel dorpen jullie nog kunnen pakken. Heb ik daar ooit het getal 0 in gebruikt of ligt het nu gwn aan mij?

Ohnee, nu kunnen jullie weer gwn zeggen het ligt aan jou en de rest negeren zoals altijd ^^

Een gepast antwoord had kunnen zijn (zie The Group) ja dat klopt ;)

Die ik begestuurd heb. Of ben je dat deel vergeten? :p

En ach, ik heb een oplossing gevonden voor mijn probleem met Cruisie :)

Gefeliciteerd, ik zal je hier aan houden ;)
 

DeletedUser69459

Guest
Ach ja, zeker als ik een co kan vinden die freakt in de nacht zoals jij :p
 
Bovenaan