Modus vs Carpe

DeletedUser

Guest
geef je al extra hints zodat Team! het wel begrijpt? :p
Wat weet jij nu van de situatie van deze massa?

Het is hetzelfde als ik ga zeggen dat Fear! 200 dorpen gaat pakken van carpe of modus...

We hebben er al meer dan 200 gepakt xD

Beter leren lezen? Wanderkezanderke heeft gwn nog een groter ego als jou! En dan is het al erg. Hij is gwn nog erger dan jou. Jij boekt tenminste resultaat en wat doe hij? 70 dorpen edelen van een verloren account en er hier dan mee stoefen en Tnw ondertussen zwartmaken. Wat liggen zeveren over jullie massa die gefaald is ( wat jullie zelf toegeven) terwijl hji in Fear! zit lol.

Om te beginnen maak er dan jij van, dat maakt je tekst al een stuk beter :)

Verder is wander degene die juist heel veel doet, dus zeggen dat hij geen resultaat boekt is onzin.
 

DeletedUser

Guest
Ga mij nu nog eens zeggen dat er niets is tussen modus en carpe -,- Er komt weer OS aan van carpe bij GON :) Zouden ze niet beter hun eigen stam kunnen deffen :)
 

DeletedUser69459

Guest
Ga mij nu nog eens zeggen dat er niets is tussen modus en carpe -,- Er komt weer OS aan van carpe bij GON :) Zouden ze niet beter hun eigen stam kunnen deffen :)

Dus jullie mogen Team! wel ondersteunen en helpen maar zij niet? Wat een logica...

Deze oorlog duurt al een jaar bijna. In een jaar kan veel veranderen qua mensen in je stam.
 

DeletedUser

Guest
Dus jullie mogen Team! wel ondersteunen en helpen maar zij niet? Wat een logica...

Deze oorlog duurt al een jaar bijna. In een jaar kan veel veranderen qua mensen in je stam.

Ze mogen van mij deffen wie ze willen xD maar team! is onze bg terwijl carpe en modus zeggen dat ze oorlog hebben :p of toch dat ze geen BG hebben :p
 

DeletedUser

Guest
Dus jullie mogen Team! wel ondersteunen en helpen maar zij niet? Wat een logica...

Deze oorlog duurt al een jaar bijna. In een jaar kan veel veranderen qua mensen in je stam.

Hier sla je totaal de plank mis. Wij hebben een BG met team maar modus en carpe zijn in oorlog.(dat beweren ze)

Denk dus maar even na voordat je weer zo'n antwoord plaatst.
 

DeletedUser69459

Guest
De plank mislaan? Werden jullie ' Dit slaat kant noch wal' beu? :p

En wrm moeten jullie de diplomatiek van die 2 stammen perse weten? Zoals ik al zei, er kan veel veranderen.
 

DeletedUser

Guest
Dat kan zeker ja, maar om schijnheilig te zeggen dat je oorlog hebt klopt dan niet helemaal meer ;)
 

DeletedUser69459

Guest
Of mss willen ze de schijn ophouden voor de buitenwereld? Jullie zullen toch ook wel met meer dan allen Team! een bg hebben.
 

DeletedUser23778

Guest
Aan de stats te zien zijn ze niet meer in oorlog, als er ook OS naar elkaar gestuurd wordt duidt dat ook geenszins op een oorlog. Conclusie, topic kan gesloten worden want er is geen sprake meer van een oorlog?
 
Bovenaan