Moderatietopic W14

DeletedUser

Guest
Je krijgt er 3 en dan drinken beer en ik mee en dan kun je je hart luchten
 

DeletedUser58575

Guest
Ik krijg er 3 zei je? Thanks, pak er zelf ook 3 beiden.
 

DeletedUser21830

Guest
damn we're screwed :D
Screwdriver?
2373779229_9a1e18ba06.jpg
Of hou je het bij bier?
Thanks. It's good to be back :)
En hoewel ik niet aan omkoping doe, gaat een pintje er graag in. Heb een rotavond achter de rug.
Zie je? Omgekocht, welkom terug in onze wereld. We zaten echt niet om mods te springen want het probleem hebben we weer opgelost. Je heb gewoon gesmeekt om hier weer te mogen modden, geef maar toe :rolleyes: En dat je je maar tot een goed mod mag ontwikkelen, dan mag je je daarna TGD noemen. ;)
 

DeletedUser

Guest
Screwdriver?
2373779229_9a1e18ba06.jpg
Of hou je het bij bier?

Zie je? Omgekocht, welkom terug in onze wereld. We zaten echt niet om mods te springen want het probleem hebben we weer opgelost. Je heb gewoon gesmeekt om hier weer te mogen modden, geef maar toe :rolleyes: En dat je je maar tot een goed mod mag ontwikkelen, dan mag je je daarna TGD noemen. ;)

Een mod is niet slecht, anders krijg je weer van die kereltjes zoals ve:(
 

DeletedUser21830

Guest
Klopt wel. Maar we hebben dit zelf opgelost, zoals het m.i. hoort.
 

DeletedUser58575

Guest
En dat je je maar tot een goed mod mag ontwikkelen, dan mag je je daarna TGD noemen. ;)

Nee bedankt. The Little Dictator is een zeer bewuste naamskeuze geweest, als zijnde de bijnaam van Napoleon :)
Toch bedankt voor de kans op 'promotie'. :p

Klopt wel. Maar we hebben dit zelf opgelost, zoals het m.i. hoort.

Ik ben het volkomen eens met een community die zichzelf kan handhaven. Ik ben trots op jullie :)
 

DeletedUser21830

Guest
Nee bedankt. The Little Dictator is een zeer bewuste naamskeuze geweest, als zijnde de bijnaam van Napoleon :)
Toch bedankt voor de kans op 'promotie'. :p



Ik ben het volkomen eens met een community die zichzelf kan handhaven. Ik ben trots op jullie :)

- Ja, die ander was een film van Charly Chaplin geloof ik? The Great Dictator? :p
- luilak.
 

DeletedUser58575

Guest
- Ja, die ander was een film van Charly Chaplin geloof ik? The Great Dictator? :p
- luilak.

Klopt, Chaplin inderdaad. Maar is niet zo mijn ding. ;)

En wat betreft dat luilak: Ik zal weer even lui zijn en zodoende reageren met iets dat ik al eens eerder op dit forum gezegd heb (voordat ik moderator werd, in een topic met kritiek richting het moderatorsteam:

Ik denk dat het modereren voor 90% tot misschien wel 95% in handen zou kunnen zijn van de spelers, als de spelers hier op de juiste manieren mee zouden omgaan. Een zelfcorrigerend systeem met sociale controle heeft altijd nog het beste gewerkt, zowel in de harde maatschappij buiten als hier op een spelforum. Als je iets fout doet, word je daarop aangesproken door een van de grotere namen op het forum. Naar die mensen kijk je op, en schaam je je als je iets verkeerds deed. Ik weet het, het klinkt bijna als een sprookje, maar naar mijn gevoel is dit toch wel hoe het hier was vroeger.

(...)

Een moderator hoeft enkel in te grijpen bij de zware overtredingen en de zaken waarvoor bepaalde rechten nodig zijn (slotjes, etc). Let op: ook hiervoor gelden vaak al sociale maatregelen. Bij overbodige topics zie je op veel fora toch al vaak een opmerking: "Do not feed the troll. Do not reply to this thread. Let it fall to the bottom, and to the second page."

Feit is dat dit onmogelijk te handhaven is in een forum waar de mod zo overactief aan het modereren is dat er voor sociale controle geen kans meer is om zichzelf te bewijzen. Gevolg: iedereen ziet enkel meerdere keren per dag de grote boze mod opduiken en weer iets verkeerd doen.
 

DeletedUser21830

Guest
~~/
En wat betreft dat luilak: Ik zal weer even lui zijn en zodoende reageren met iets dat ik al eens eerder op dit forum gezegd heb (voordat ik moderator werd, in een topic met kritiek richting het moderatorsteam:
TTsssjk, dat je dat nog moet herhalen. Mosterd na de maaltijd. En alleen dat citaat daagt al uit tot zware overtredingen, waardoor je juist het tegenovergestelde effect krijgt ;)
 

DeletedUser

Guest
Nee bedankt. The Little Dictator is een zeer bewuste naamskeuze geweest, als zijnde de bijnaam van Napoleon :)
Toch bedankt voor de kans op 'promotie'. :p



Ik ben het volkomen eens met een community die zichzelf kan handhaven. Ik ben trots op jullie :)

Dus met andere woorden, je bent hier eigenlijk overbodig:)
 

DeletedUser21830

Guest
Tis een luie mod, vandaar dat ie hier graag wil modereren (modderen).
 

DeletedUser58575

Guest
Dus met andere woorden, je bent hier eigenlijk overbodig:)

Als jullie als community goed je werk doen heb ik inderdaad vrij weinig te doen hier. Afgezien van het feit dat er iemand moet zijn die de rechten heeft om topics te sluiten, verwijderen, belangrijk maken, reacties verwijderen, etc. :p
 

DeletedUser

Guest
Als jullie als community goed je werk doen heb ik inderdaad vrij weinig te doen hier. Afgezien van het feit dat er iemand moet zijn die de rechten heeft om topics te sluiten, verwijderen, belangrijk maken, reacties verwijderen, etc. :p

Dit kan je ook in de kroeg bespreken, de volgende keer krijg je een berisping.

Man, ik zou mod moeten worden:D
 

DeletedUser58575

Guest
Het onderwerp is moderatie. Het topic is ook moderatie. Goh, waar zou het thuishoren. :)
 
Reactiescore
786
Welkom terug ;D
Had het je nog niet gezegd ^^
 
Bovenaan