Moderatie wereld 22 forum

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
786
Sorry mensen
wereld 22 zal toch niet voor mij zijn :(
er is een foutje opgetreden.

Een andere leuke moderator zal dit hier wel verder doen :)
 

DeletedUser

Guest
Beste w22 spelers

Vanaf heden zal ik Axfire bijstaan in het modereren van dit forum. De meeste zullen mij al wel kennen, voor wie dat niet het geval is zal ik me even kort voorstellen:

Ik ben Aus, 21 , studeer informatica en mijn hobby's zijn tennis, gamen, uitgaan, lezen en scripten. Voor de rest kijk ik ook graag voetbal (Club Brugge fan :D). Wat het modereren betreft zul je van mij niet al te veel last hebben zolang je je enigzins aan de regels houd. Denk eraan dat RL namen niet gebruikt mogen worden, hou het gespam binnen de perken en probeer waar mogelijk on-topic te reageren. Ook overmatig schelden wordt uiteraard niet getolereerd.

Gr Aus
 
Reactiescore
31
Vanaf heden ben ik jullie moderator. De strenge arm der wet, de steniger, de monddoodmaker, jullie koning, keizer etc etc, ik ken vele namen. :D Jullie mogen me aanspreken met Uwe Hoogheid, of gewoon met mijn beter bekende naam Dao. :D ;)


Zoals men misschien wel weet ben ik al wat langer moderator hier op Tw.nl, en weet men wel hoe ik modereer. Om het nog even uit te leggen: ik ben streng maar rechtvaardig. Je kan me altijd aanspreken via PM, ik reageer altijd en ik discussieer graag als je het niet eens bent met een beslissing van mij. Vind je dat iemand spamt? Meld het bericht of stuur me een PM, zet dat niet in het topic want dan ben je zelf de pineut.

Prettige avond verder,

Dao
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan