Moderatie wereld 22 forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser58239

Guest
TLD heeft volgens mij langst volgehouden hier
of was dat ...?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
altijd als er een mod net begint op deze wereld krijg ik weer heel fanatiek berispingen:( maarja naar een maand is alles weer mogelijk op deze werleld ( meestal dan)
 

DeletedUser58239

Guest
bij .... duurde het langer hoor:eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 44652

Guest
Och hou maar op over w23 :x. Tis dat ik daar stamgenoot van timothy was..
 

DeletedUser55647

Guest
Iedere moderator maakt fouten, spreek hem even aan als je liever iets anders had gezien in een bepaalde situatie, daar hebben jullie beiden profijt van.

Verder, ook hier:

Sorry dat ik de laatste paar dagen niet zo actief ben geweest, maar dat had zo zijn redenen. Wel wil ik jullie mededelen dat ik voor mijn proefperiode ben geslaagd, en dus vanaf nu vaste moderator ben en jullie dus nog een tijdje met mij opgescheept zullen zitten.
 

DeletedUser61518

Guest
Iedere moderator maakt fouten, spreek hem even aan als je liever iets anders had gezien in een bepaalde situatie, daar hebben jullie beiden profijt van.

Verder, ook hier:

Sorry dat ik de laatste paar dagen niet zo actief ben geweest, maar dat had zo zijn redenen. Wel wil ik jullie mededelen dat ik voor mijn proefperiode ben geslaagd, en dus vanaf nu vaste moderator ben en jullie dus nog een tijdje met mij opgescheept zullen zitten.

Voor jou ook veel succes :cool:
 

DeletedUser

Guest
Iedere moderator maakt fouten, spreek hem even aan als je liever iets anders had gezien in een bepaalde situatie, daar hebben jullie beiden profijt van.

Verder, ook hier:

Sorry dat ik de laatste paar dagen niet zo actief ben geweest, maar dat had zo zijn redenen. Wel wil ik jullie mededelen dat ik voor mijn proefperiode ben geslaagd, en dus vanaf nu vaste moderator ben en jullie dus nog een tijdje met mij opgescheept zullen zitten.

Wat heb je dan allemaal gedaan tijdens je proefperiode als mod?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan