Moderatie wereld 22 forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser62237

Guest
Ik wil volgend jaar graag mod worden.

Ben 15 dus moet nog even een jaartje wachten:p

Ik kan niet altijd goed PA betalen en als Mod wel:p

En ik lees ook vaak het af:p vindt het altijd wel even leuk hoe iedereen praat met elkaar:)
 

DeletedUser59624

Guest
Ik wil volgend jaar graag mod worden.

Ben 15 dus moet nog even een jaartje wachten:p

Ik kan niet altijd goed PA betalen en als Mod wel:p

En ik lees ook vaak het af:p vindt het altijd wel even leuk hoe iedereen praat met elkaar:)

Als moderator kom je als het goed is niet met de intenties om alleen maar PA binnen te halen ;)
 

DeletedUser62237

Guest
Als moderator kom je als het goed is niet met de intenties om alleen maar PA binnen te halen ;)

Nee dat zeker niet:p

Maar is natuurlijk altijd leuk mee gepakt.

Maar ik kijk toch wel veel op het AF dusja lijkt me een leuke functie.

Gaat sowieso niet alleen om die PA ik kijk veel op het AF en hou vaak wel van een functie ingame ook:p
 

DeletedUser55647

Guest
Ik wil volgend jaar graag mod worden.

Ben 15 dus moet nog even een jaartje wachten:p

Ik kan niet altijd goed PA betalen en als Mod wel:p

En ik lees ook vaak het af:p vindt het altijd wel even leuk hoe iedereen praat met elkaar:)

Leuk dat je er interesse in hebt ;) Je kunt nu al je sollicitatie sturen en er gewoon bij vermelden dat je nog geen 16 bent, je hebt dan een kans ook aangenomen te worden.

Groetjes,
 

DeletedUser62237

Guest
Leuk dat je er interesse in hebt ;) Je kunt nu al je sollicitatie sturen en er gewoon bij vermelden dat je nog geen 16 bent, je hebt dan een kans ook aangenomen te worden.

Groetjes,

Ik moet nog even leren om een goeie en mooie nederlandse tekst te schrijven.

Heb dat nog niet geleerd zal dit jaar dat ook leren.

Maar ga wel proberen bedankt dat je dit even vermeld:)
 

DeletedUser34690

Guest
Hallo allemaal!

Ik ben axfire, 16 jaar oud en een nieuwe forum moderator van onder andere wereld 22.
Ik volg een opleiding ICT beheer niveau 4 op het Zadkine.
Verder houd ik me in mijn vrije tijd vooral bezig met computers, gamen, voetballen, en natuurlijk mijn brommer.
Als je het ergens niet mee eens bent of je hebt een vraag, of iets anders te vertellen kun je me altijd een berichtje sturen.
Ook ben ik erg actief op de chat en daar kun je me dus ook altijd aanspreken.
De meeste zullen de forumregels vast wel kennen, en anders kun je ze altijd hier vinden.
Ik hoop op een leuke tijd hier :)

Met vriendelijke groet,

axfire
 

DeletedUser34690

Guest
In een klein dorpje op het eilandje Goeree-Overflakkee. Je kent het vast niet :p
 

DeletedUser26555

Guest
Hallo allemaal!

Ik ben axfire, 16 jaar oud en een nieuwe forum moderator van onder andere wereld 22.
Ik volg een opleiding ICT beheer niveau 4 op het Zadkine.
Verder houd ik me in mijn vrije tijd vooral bezig met computers, gamen, voetballen, en natuurlijk mijn brommer.
Als je het ergens niet mee eens bent of je hebt een vraag, of iets anders te vertellen kun je me altijd een berichtje sturen.
Ook ben ik erg actief op de chat en daar kun je me dus ook altijd aanspreken.
De meeste zullen de forumregels vast wel kennen, en anders kun je ze altijd hier vinden.
Ik hoop op een leuke tijd hier :)

Met vriendelijke groet,

axfire

Succes collega. Ik mod hier niet, maar ik weet dat je veel werk gaat hebben.
 

DeletedUser

Guest
succes met moden:> kan er niet bij gehoren worden hoeveel mods elek werled versleten heeft denk dat we koploper zijn:)
 

DeletedUser34690

Guest
Succes collega. Ik mod hier niet, maar ik weet dat je veel werk gaat hebben.
Bedankt, jij ook veel succes op de werelden waar je mod bent geworden.

haha nee dat ken ik niet:p
Had ik al verwacht, bijna niemand kent het:rolleyes:

Bedankt!:)

succes met moden:> kan er niet bij gehoren worden hoeveel mods elek werled versleten heeft denk dat we koploper zijn:)

Oh echt waar:p?
Nou bedankt in ieder geval, ik ben er van overtuigd dat het goed gaat komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan