Moderatie wereld 16 forum

DeletedUser

Guest
Ik doelde eerder op een niet nader te noemen b*tchfight tussen een aantal personen en een niet nader te noemen persoon met een wolf als profiel pic... Lijkt me leuke uitdaging en doping voor de nieuwe mod. :eek:

Daar doelde ik ook op :D
 

DeletedUser52573

Guest
Excuses, na 2 dagen 6 uur reizen & om 5 uur opstaan ben ik iets langzamer.... :p
 
Reactiescore
25
Beste w16 spelers,

Aangezien jullie mods momenteel even afwezig zijn, zal ik de komende paar dagen weer eens op het w16 forum komen modden.

Nou heb ik gemerkt en gehoord dat de laatste paar weken de sfeer op het w16 forum erg aan het verharden is. De beledigingen vliegen heen en weer, en worden steeds persoonlijker en gemener. De grens tussen P&P voeren en iemand gewoon rond uit de grond in boren is een beetje aan het verdwijnen.

En ik wil deze grens graag terug halen naar dit forum. Daarom zal ik streng gaan modden op persoonlijke beledigingen en wees dan ook niet verbaasd als je opeens een berisping binnenkrijgt. Ik hoop dat het niet nodig is en dat iedereen zich even achter zijn hoofd krabt: is het wel nodig dat ik zo reageer? En dan besluit "nee".

Dus om even een aantal forumregels te benadrukken:
Regel 1.1
Hou je taalgebruik netjes en beleefd. Ga met respect met elkaar om.

Ga met respect met elkaar om. Dat betekend dat je andere dus niet gaat zitten beledigen.

Regel 1.2
Op de persoon gerichte beledigingen zijn nooit op het forum toegestaan. Niet als forum bijdrage, niet via een privé bericht en niet als signature.

Je houdt P&P beledigingen op het spel gericht, je gaat niet iemands RL of IQ of iets dergelijks erbij betrekken.

Regel 1.5
Het is toegestaan om spelers te provoceren in het politiek en propaganda gedeelte van het forum (Wereldfora), zolang deze tactiek gebaseerd is op gebeurtenissen rondom het spel.

Provoceren op basis van spel, en dus niet op Real-life.

Zijn er vragen? Je kunt me PMen, op de chat aanspreken of hier posten.

Groetjes,
Ramoth
 

DeletedUser59624

Guest
Vanaf heden is jullie awesome moderator weer terug van vakantie, ook ik zal wat harder en strenger optreden dan voor mijn vakantie, laten we gewoon elkaar aan de regels houden en dan zal het wel goed komen!
 

DeletedUser59624

Guest
Jongens, hetzelfde geld natuurlijk in dit topic, meld wat zinnigs of anders niet, die onderlinge discussies mogen in het praattopic als dat zo nodig moet! Houd respect naar elkaar!
 

DeletedUser52573

Guest
Jongens, hetzelfde geld natuurlijk in dit topic, meld wat zinnigs of anders niet, die onderlinge discussies mogen in het praattopic als dat zo nodig moet! Houd respect naar elkaar!

Als we respect van elkaar willen krijgen doen we dat wel in het "Grappige aanvallen" topi.... oh, wacht....
 

DeletedUser59624

Guest
Die heb ik niet eens gesloten :eek: haha ik heb hem al weer open staan, maar de regels blijven gelden natuurlijk ;)
 

Deleted User - 44652

Guest
Beste W16 forumgangers,

Vanaf heden zal ik dit forum modden.

Even voorstellen :)
Ik ben dus c0alKiller, 18 jaar oud, en oud-student Optometrie, momenteel student HRM in Den Bosch :)
Verder ben ik een fanatiek badmintonner, dus een PM sturen daarover mag altijd :D.

Ik speel zelf geen w16, heb een poging gedaan Trepaulo te helpen, maar faalde een beetje :eek:, ik ben enkel actief op wereld 1 & w65 (op .net).

Ik ben geen vervelende mod, totdat jullie te ver over de schreef gaan, dan verander ik in een hele vervelende mod, so be warned :p

Verder, als je het idee hebt dat een post hier niet thuishoort, gebruik vooral het rode knopje met het uitroepteken erin, en met uitleg waarom, dan wordt er serieus naar gekeken.

Maar het belangrijkste: Ik ben hier om jullie te helpen met het plezier op dit forum!.
Dus ik hoop nog voor veel plezier op dit forum terwijl ik jullie moderator ben. ;)


Mvg,
c0alKiller
 

DeletedUser

Guest
Beste W16 forumgangers,

Vanaf heden zal ik dit forum modden.

Even voorstellen :)
Ik ben dus c0alKiller, 18 jaar oud, en oud-student Optometrie, momenteel student HRM in Den Bosch :)
Verder ben ik een fanatiek badmintonner, dus een PM sturen daarover mag altijd :D.

Ik speel zelf geen w16, heb een poging gedaan Trepaulo te helpen, maar faalde een beetje :eek:, ik ben enkel actief op wereld 1 & w65 (op .net).

Ik ben geen vervelende mod, totdat jullie te ver over de schreef gaan, dan verander ik in een hele vervelende mod, so be warned :p

Verder, als je het idee hebt dat een post hier niet thuishoort, gebruik vooral het rode knopje met het uitroepteken erin, en met uitleg waarom, dan wordt er serieus naar gekeken.

Maar het belangrijkste: Ik ben hier om jullie te helpen met het plezier op dit forum!.
Dus ik hoop nog voor veel plezier op dit forum terwijl ik jullie moderator ben. ;)


Mvg,
c0alKiller

Je beseft je hopelijk toch wel dat we het al een tijdje zonder doen en dat je dus eigenlijk totaal overbodig bent hier? :eek:
 
Bovenaan