Moderatie wereld 16 forum

DeletedUser

Guest
Dag dames, heren,

Ik ben plantj (1 van de 3 binnen het TW-Team, handiger is het dus om mij bij mijn spelersnaam te noemen) , zojuist begonnen aan mijn proefperiode als forummoderator en zal o.a. op dit forum modereren.

Ik ben een 17-jarige jongen, wonend in Nederland. In het dagelijks leven ben ik verkoper in een bouwmarkt, en volg ik de bijpassende opleiding verkoper. Daarnaast hou ik veel van games en multimedia.

Ik zal niet al te streng optreden, graag wil ik wel deze mogelijkheid nemen om even 2 regels onder de aandacht te brengen:

* Het vernoemen van spelers bij hun Real life naam in plaats van hun forum of game-naam is niet toegestaan.

* Als je het niet eens bent met een beslissing van een moderator dien je hier eerst over in gesprek te gaan met de moderator in kwestie. (dus niet op het forum.)

Als je een vraag over een bepaalde regel hebt, alsmede tips/ideeen, twijfel niet maar stuur een PM!

Groetjes,

plantj
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58575

Guest
Succes. Met Benno's vertrek heb je grote schoenen te vullen.
 

DeletedUser45033

Guest
inderdaad succes, je vuurdoop zal niet lang op zich laten wachten vrees ik :D
 

DeletedUser

Guest
Succes! Na benno zal het wel wat moeilijker worden, dat was volgens mij een van de oudere meer ervaren mods hier :)
 

DeletedUser

Guest
Klopt, maar gelukkig heb ik een geweldig team wat me helpt. :)

Overigens zal Broken Time. ook helpen met modereren begreep ik.
 

DeletedUser3368

Guest
Gelukkig is plantj het geworden. Gewoon water en zonlicht geven, dan zal hij je geen ban verkopen :D
 

DeletedUser52519

Guest
Succes, je zal af en toe handen vol hebben vrees ik!;)
 

DeletedUser

Guest
Om mij ook maar even nog kort voor te stellen, ook al zullen de meeste mij wel al kennen.

Ik ben Martijn, 18 jaar oud, en volg momenteel de opleiding Facilitair Leidinggevende.
Ik werk in de bediening van een restaurant en mijn grootste hobby's en bezigheden zijn toch wel voetbal en games.

Na het vertrek van BeNnOo. zal ik samen met plantj het wereld 16 forum moderen, die momenteel in zijn proefperiode zit.

Op een gezellige tijd, en mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het wel.:)

Groetjes,
BT
 

DeletedUser58625

Guest
Oh wat maakt die kerstperiode ons vredelievend :D
Succes plantj en Broken Time. alhoewel die het wss niet nodig heeft. :p
 

DeletedUser52519

Guest
Kijk is aan, 2 mods!:eek::eek::eek:
Cheers opdat er maar veel (terechte) bans mogen vallen!
Je zal heel wat keffende honden tegenkomen hier op W16!

Maar blaffende honden bijten niet, we zullen jullie sparen!:D

Succes!
 

DeletedUser52519

Guest
Wat een eer!
Je geeft mij je eerste berisping...

Naja, succes :p

Wat snap je hieraan niet?

Citaat:
* Het verspreiden van persoonlijke informatie (mailadressen / echte namen / ... ) is niet gewenst op het tribalwars.nl forum. Dit geldt voor zowel je eigen informatie als voor informatie van andere spelers

* Als je het niet eens bent met een beslissing van een moderator dien je hier eerst over in gesprek te gaan met de moderator in kwestie. (dus niet op het forum.)
 

DeletedUser58625

Guest
Ik ben het met de mod eens hoor ;)
Taal was idd wat ongepast, maar de post is al weg om discussie te vermijden ;)
 

DeletedUser39795

Guest
Om mij ook maar even nog kort voor te stellen, ook al zullen de meeste mij wel al kennen.

Ik ben Martijn, 18 jaar oud, en volg momenteel de opleiding Facilitair Leidinggevende.
Ik werk in de bediening van een restaurant en mijn grootste hobby's en bezigheden zijn toch wel voetbal en games.

Na het vertrek van BeNnOo. zal ik samen met plantj het wereld 16 forum moderen, die momenteel in zijn proefperiode zit.

Op een gezellige tijd, en mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het wel.:)

Groetjes,
BT
Yessssss, nu ga ik nooit meer bans of waarschuwingen krijgen! :cool: (niet dat ik eerder wel bans of waarschuwingen kreeg)
 
Bovenaan