Moderatie w8 forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Beste forumgangers,

Vanaf vandaag ben ik moderator van het w8 forum. Ik ben Bas, zestien jaar en ik zit momenteel in 5 VWO. Verder woon ik mijn hele leven al in Nijmegen, waar ik mij vooral ten goede doe aan de energydrink. Natuurlijk gelden ook op het w8 subforum de algemene regels (Click). Ik sta altijd open voor goede ideeën en hulp, evt. problemen met mijn optreden bespreek ik graag met je in PM, zodat we er samen uit kunnen komen! Als je bezwaar wilt maken tegen bepaalde posts, gebruik dan de report knop. Verder wil ik maar al te graag de teugels laten vieren, zodat ik bijna onzichtbaar voor jullie ben. Jullie hebben dit helemaal zelf in de hand :)

Vragen mogen in dit topic en verder proost ik op een goede tijd samen met jullie en natuurlijk ook alvast op een gezond 2011!

iced sheik,
TribalWars Team

Even een zakelijke mededeling:
Dit weekend ben ik bij mijn familie vanwege kerst. Helaas valt mijn benoeming precies hiermee samen en zal ik dus al meteen even afwezig zijn. Taken zullen waargenomen worden door de andere moderatoren die je terug kunt vinden rechtsonder aan de bladzijde in het subforum scherm. Hierbij wens ik iedereen nogmaals prettige feestdagen toe.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Beste W8 spelers,

Omdat het nieuwe jaar er aan komt word de indeling van de moderators wat veranderd, zodat er variatie is. Daarom ben ik vanaf nu moderator op het W8 forum.
Van wat ik al gelezen heb hier is het niet zo druk hier. Dat komt mooi uit, want eind januari begint mijn stage en kan ik dus niet meer zo actief modden als ik nu doe. Toch betekent dit niet dat jullie gewoon je gang kunnen gaan, want ik zal er wel zijn en als dat neit het geval is dan is er nog een back-up moderator.

Ik heb er vertrouwen in dat alles hier goed gaat en dat ik maar weinig hoef in te grijpen. Mocht het toch mis gaan, rapporteer het kwalijke bericht dan via het icoontje met het uitroepteken links onderin de post.

Met vriendelijke groet,
Remco (RuneRifle)
 

DeletedUser

Guest
Nou de variatie is er zeker als er al 2 x wijziging is van mod in 1 week tijd hier:D

ook voor jou: welkom en succes!
 

DeletedUser

Guest
Beste forumgangers,

Mijn toewijzing was tijdelijk, aangezien er een herindeling zat aan te komen. Vanaf nu zal Runerifle jullie moderator zijn.

Mvg
 

DeletedUser

Guest
succes^^ en zoals al vaker gezegd, erg druk ga je het hier niet krijgen:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan