Mobiele verbeteringen

Reactiescore
2.489
Beste spelers,

We zijn op zoek naar waar we nog kunnen verbeteren in onze mobiele app:

Bijvoorbeeld:
  1. Wat kan je doen op mobiel maar lijkt makkelijker of beter via de mobiele app?
  2. Wat kan je doen op de browser maar niet mobiel?
  3. Welke kleine stukjes info mis je op je mobiel? Wat is het meest vervelende aspect van spelen op je mobiel?
  4. Welke unieke functies zie je graag op je mobiel die je nu ook nog niet op de browser hebt?
Feedback is altijd welkom!
 
Reactiescore
1.468
Ik zou graag zien dat je eenvoudiger kan switchen tussen dorpen, en dat vanuit élk scherm.
Dat wanneer je in de marktplaats van dorp 12 zit je met 2 klikken kunt switchen naar bijv. De marktplaats van dorp 130.

Mijn idee daarvoor zou zijn een aanklikbare dorpsnaam bovenaan, die een lijst met dorpen die in de geselecteerde groep zitten opent.
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
237
Ik vind het echt enorm raar dat als ik van links naar recht swipe over mijn dorpsnaam, dat ik dan een dorp vooruit ga. Dit was altijd achteruit en is bij een van de laatste updates veranderd.

Rechts naar links moet volgend dorp zijn.
Links naar rechts moet vorig dorp zijn.

Is nu andersom.
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
237
Als je in het hoofdgebouw bent en dan op het dorpsicoontje met een uitroepteken erin klikt, dan kom je niet op het dorpsoverzicht uit, maar dan kun je je bouworders volgorde veranderen.
 
Reactiescore
298
Ja er zijn met de meest recente update weer een aantal bugs in geslopen, alsook een paar al bestaande kleine bugs. Ik spreek hier wel enkel over de Android-app, kan niet oordelen over IOS.

2.
-Binnenkomende (os) bevelen zijn niet klikbaar en is dus niet te achterhalen wat er in de aanval zit, in het geval van bevelen van jezelf of stam/vrienden
3.
- De kaart laadt op random momenten ineens niet meer nadat je van dorp bent gewisseld (vgm gebeurt t altijd nadat je via kaart bent geswitched). Oplossing atm is wereld afsluiten en opnieuw loggen, niet echt ideaal dus.
-Op bepaalde schermen ververst de pagina niet na een actie. 2 bij mij meest voorkomende voorbeelden zijn het goudmunten/pakketjes scherm (pagina ververst niet terwijl actie wel is uitgevoerd) of vz->aanvragen pagina (dit is vooral vervelend aangezien je dan soms zonder het te weten dubbele kruisdef stacks kan aanvragen).
-Wat Jo Han al zegt, het wisselen tussen dorpen via de Swipe bovenin je scherm werkt niet meer (goed).
-Op het rekruteer scherm in de app, staat 2x massa-ontslaan, moet 1x normaal ontslaan zijn.
-simulator op 3-tech-werelden: als je bij de verdedigende partij het tech lvl wilt invoeren in de 2e kolom, staat standaard qwerty ingesteld, ipv cijfers. Bij de aanvallende partij is het wel standaard op cijfer toetsenbord ingesteld.
4. Iets wat vroeger wel via de mobiele app ging, maar met de laatste update verdwenen is. Fijne aan mobiele app vroegah was dat je snel kon switchen van dorpen via de kaart, maar je wel op hetzelfde dorpsscherm (bvb verzamelplaats) bleef na de switch. Na de re
 
Reactiescore
3
Enkele bugs via android app:

- filter inkomende bevelen wil niet direct aanpassen als je een filter toepast
- speleraktes kan je niet bekijken via mobiele app.
- Als ik een doorgestuurd rapport open, dan krijg ik een vreemde kaart bij het aanklikken van het dorp in het rapport.
- soms blijft de kaart groen gekleurd zonder dat er dorpen zichtbaar zijn. Hier moet ik de app opnieuw opstarten om het probleem te verhelpen.
- Als je in adelshoeve edelmannen produceert, dan zie je niet hoeveel er aangeklikt zijn. Pas na refreshen zie je dat wel.

Een filter om bepaalde berichtjes of rapporten te zoeken, zou makkelijk zijn via de app.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
22
- Switchen van dorpen via swipen werkt niet
- Spelersakte / stamakte kun je niet bekijken
- Als je op een speler klikt en dan op hun dorp en kaart centreren bugged de kaart
 
Reactiescore
298
- Spelersakte / stamakte kun je niet bekijken
Dit is inderdaad ook een heel vervelende.

Ook nog een ander probleem is het doorklikken naar dorpen/spelers/stammen vanuit de pm-omgeving. Dan ga je niet terug naar het normale menu vd app, maar opent er binnen het pm-scherm een soort nieuw venster. Als je dan bvb op een dorp uit pm wilt centreren, krijg je de kaartversie van de mobiele browser
 
Reactiescore
22
- Samenvatting van Stammenoorlog is een pop-up scherm die niet kan verplaatst worden , je ziet dus maar de helft van de stats
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Zorg aub dat je bevelen van stamgenoten kunt aanklikken & troepeninfo kan zien :D

Als berichtjes doorgestuurd worden, kunnen deze bij mij niet aangenomen worden. Als ik erop klik gebeurt er niks. Dit lijkt me ook een bug.
 
Reactiescore
94
Ik mis het gemak om makkelijk te switchen van dorp, taak, ...
Door het gebruik van de mobiele app verdwijnt het overzicht en wordt de snelheid waarmee je verschillende zaken kan doen enorm beperkt.
Dit zie je in bovenstaande topics terugkomen waar er allemaal verschillende verbeteringen worden aangekaart die eigenlijk allemaal naar hetzelfde zijn terug te leiden. Om dit allemaal te compenseren door alles in de snellijst te zetten is ook niet handig.
Als ik dit vergelijk met de app een paar jaar geleden was dat (iets) gemakkelijker, al blijft er veel plaats voor verbetering.

Momenteel ben ik voorstander om via de mobiele browser te spelen al heb ik de mobiele app voor push meldingen.
 
Reactiescore
73
- Switchen van dorpen via swipen werkt niet
- Spelersakte / stamakte kun je niet bekijken
- Als je op een speler klikt en dan op hun dorp en kaart centreren bugged de kaart

Eerste twee punten functioneren prima bij mij. Wellicht handig om bij bugs wat diagnostische info mee te geven of wat specs van je apparaat ;)

Zelf mis ik heel erg de export functie van mededelingen. Wordt door mij veel gebruikt.
 

Deleted User - 487970061

Guest
Als je bij mededelingen op een spelersnaam klikt en naar het dorp van een speler gaat, kom je op een andere kaart uit dan wanneer je normaal naar je kaart gaat. Is denk ik de browser kaart, dat mag ook wel goed doorgelinkt worden. Verder is dorpen switchen inderdaad iets wat niet soepel gaat zoals vaker genoemd
 
Reactiescore
6
Het zou fijn zijn als de mobiel versie en de vakantie vervaning het zelfde zou zijn.

Nu is het best moeilijk om via mobiel de vv van iemand over tenemen
 
Reactiescore
28
Mag dit nog? Verwijder alsjeblieft Game Center (iOS) uit de app. Voegt niks toe, kost tijd en gebruikt onnodig data.
 
Bovenaan