[Bevestigde Bug] Mobiele app Apple

Hallo,

Als je naar berichten gaat, daar op een eenheid icoon drukt, krijg je een wit scherm zonder terug te komen.

Gr

Ik word meestal teruggestuurd naar het login scherm.

Logt ook eens hoor
Niet voor heel lang door deze bug.

Waarom is dit nog onbevestigd, sta al 3 dagen naar een witte pagina op me mobiel te staren in de hoop dat ik elk minuut 5 pakketjes kan gaan slaan.

Niet voor heel lang door deze bug.

Waarom is dit nog onbevestigd, sta al 3 dagen naar een witte pagina op me mobiel te staren in de hoop dat ik elk minuut 5 pakketjes kan gaan slaan.
Tip: Gooi de app eens van je Apple telefoon af en restart daarna je telefoon. Dan weer de app installeren en kijken of je deze melding nog krijgt ;)

Zou normaal zeggen dat het voelt alsof ik tegen een muur praat, maar sinds Laurens hier heeft hoog van de toren komt blazen is dat niet geheel correct meer.

Tip: Gooi de app eens van je Apple telefoon af en restart daarna je telefoon. Dan weer de app installeren en kijken of je deze melding nog krijgt ;)
Dit probleem heb ik al weet niet hoelang. In de tussentijd ben ik van mobiel veranderd, geragekwit, app verwijderd vanwege spam/smeek pm's van Laurens enzovoort. Lijkt me dus stug dat deze keer het anders zou zijn.

Heel de app is een bug, gaat ook nooit opgelost worden wss. Ik zou mobiele browser versie proberen.

Ik heb ook regelmatig dat als ik naar de dorpsoverzicht wil van een ander dorp, dat dat niet lukt en ik teruggezonden wordt naar het dorp waar ik al in was, of naar een ander dorp

Vooral als je via de kaart gebruik maakt om naar een dorpsoverzicht te veranderen naar een nieuw dorp, dan wordt je heel vaak teruggezonden naar het dorp waar je al was. Heel irritant, moet het vaak 2, 3 of wel 4x doen voordat dat lukt.

Ik kan wel iets van een filmpje maken als je dat graag hebt? Het is wat lastig om het te kunnen aantonen met screenshots

Laatst bewerkt: