Mister W5-verkiezingen

DeletedUser

Guest
voor w5 vrouwenverkiezinge :p

ik
jij
en llollking gaan jurere ^^

Dan moet men toch wel in uiterste staat van Wanhopigheid zijn om jou tot Jurylid te benoemen...:rolleyes:


ps. Je vind jezelf wel heel erg belangrijk zo te zien? Is niet netjes om "Ik" als eerste te plaatsen he ;).
 

DeletedUser

Guest
Dan moet men toch wel in uiterste staat van Wanhopigheid zijn om jou tot Jurylid te benoemen...:rolleyes:


ps. Je vind jezelf wel heel erg belangrijk zo te zien? Is niet netjes om "Ik" als eerste te plaatsen he ;).

De wereld draait rond magaluff hé. Dat wist je toch wel?
 

DeletedUser

Guest
ooh volgens mij zijn er hier 2 jaloers dat ik mag jureren en jullie nie :p
 

DeletedUser

Guest
Zal ik me ook even opgeven :p

IG name: Nonneke :p (nee die heb ik niet zelf verzonnen :()
Naam:Justin
Leeftijd: 14 jaar
Foto:
1024532840_5_j_sa.jpeg
Favoriete kleur: Blauw.
Favoriete groente: geen
Favoriete maaltijd: Turkse pizza
Favoriete dessert: Ijsjes
Favoriete W5-speler + reden: Smid
Favoriete knuffel (+plaatje): Mn vriendin :D
Favoriete teen: Allemaal:D
Rechts of links: Rechts
Hobby's: Chillen met vrienden & voetbal
Lievelingsserie: TMF Superchart
Beste mopje: Ik heb er zo veel maar die ga ik niet verklappen :D
Mooiste vrouw + eventueel foto:
Hoe ziet je fietsbel eruit (+plaatje?): ik heb er geen .
Wat zou je eerstvolgende fietsbel zijn, als je een nieuwe mocht (+plaatje?):
Wat neem je mee naar een onbewoond eiland (3 zaken): - Een krat energie :p
- Mijn laptop
- Mijn vriendin
 

DeletedUser31713

Guest
Zal ik me ook even opgeven :p

IG name: Nonneke :p (nee die heb ik niet zelf verzonnen :()
Naam:Justin
Leeftijd: 14 jaar
Foto:
1024532840_5_j_sa.jpeg
Favoriete kleur: Blauw.
Favoriete groente: geen
Favoriete maaltijd: Turkse pizza
Favoriete dessert: Ijsjes
Favoriete W5-speler + reden: Smid
Favoriete knuffel (+plaatje): Mn vriendin :D
Favoriete teen: Allemaal:D
Rechts of links: Rechts
Hobby's: Chillen met vrienden & voetbal
Lievelingsserie: TMF Superchart
Beste mopje: Ik heb er zo veel maar die ga ik niet verklappen :D
Mooiste vrouw + eventueel foto:
Hoe ziet je fietsbel eruit (+plaatje?): ik heb er geen .
Wat zou je eerstvolgende fietsbel zijn, als je een nieuwe mocht (+plaatje?):
Wat neem je mee naar een onbewoond eiland (3 zaken): - Een krat energie :p
- Mijn laptop
- Mijn vriendin

heb je door dat je hier misschien een klein beetje te laat mee bent?:p
 

DeletedUser

Guest
ooh volgens mij zijn er hier 2 jaloers dat ik mag jureren en jullie nie :p

Sweet Dreams Maga ;).., zolang je er zelf in gelooft ben ik ook helemaal in mn nopjes:rolleyes:.

ps. Weer die ik dikgedrukt he, je legt de nadruk er wel heel erg hard op,, misschien denk je dat je tegen individuele resistentie genoeg in je mars hebt, maar mocht die resistentie zich gaan vermenigvulden in een x aantal kwadraten, dan gaat het je toch wat minder rooskleurig af, vrees ik zo :D.
 

DeletedUser

Guest
Sweet Dreams Maga ;).., zolang je er zelf in gelooft ben ik ook helemaal in mn nopjes:rolleyes:.

ps. Weer die ik dikgedrukt he, je legt de nadruk er wel heel erg hard op,, misschien denk je dat je tegen individuele resistentie genoeg in je mars hebt, maar mocht die resistentie zich gaan vermenigvulden in een x aantal kwadraten, dan gaat het je toch wat minder rooskleurig af, vrees ik zo :D.

en nu int nl :p
 

DeletedUser

Guest
Even nog een toevoeging voor de uitslagen van de w5-mister-verkiezingen...
Nadat we met z'n 3'en gestemd hadden was het nog een spannende strijd, vooral tussen ThePlague en Jerkiller. Maarja Jerkiller/Tim wou absoluut niet gelijk staan met ThePlague/Warre en de andere juryleden beslisten dit toevallig ook wel zo...
Zo geschiedde het dat Tim toch met een redelijk grote voorsprong won. Van partijdigheid kan je niet echt zeggen dat er sprake was aangezien de helft van de juryleden niet eens doorhad dat Jerkiller dezelfde was als Tim en als nonkel Jos op dit forum.
Daarna stond Para-grenadier, deze kreeg vooral punten van de 'oudere' jury, +18 ofzo xD Aangezien mannen in uniformen toch wel iets doen met een mens. Ook vonden ze de vragenlijst wel leuk ingevuld. De 'jongere' jury, -18 koos dan weer Microbuiz. Aangezien deze. Niemand kan dit ontkennen toch wel een mooi gezichtje heeft. ;) En om de top-5 te vervolledigen was er dan nog Koukleum(Vazzie) die ons charmeerde met zijn gitaar...
Tot zover een iets uitgebreider overzicht van de verkiezingen. Dat het zo laat is komt doordat ik even niet kon postten op dit forum... :p

1 Jerkiller
2 ThePlague
3 PARA-GRENADIER
4 Microbuiz
5 Koukleum (Vazzie)
 

DeletedUser19851

Guest
Even nog een toevoeging voor de uitslagen van de w5-mister-verkiezingen...
Nadat we met z'n 3'en gestemd hadden was het nog een spannende strijd, vooral tussen ThePlague en Jerkiller. Maarja Jerkiller/Tim wou absoluut niet gelijk staan met ThePlague/Warre en de andere juryleden beslisten dit toevallig ook wel zo...
Zo geschiedde het dat Tim toch met een redelijk grote voorsprong won. Van partijdigheid kan je niet echt zeggen dat er sprake was aangezien de helft van de juryleden niet eens doorhad dat Jerkiller dezelfde was als Tim en als nonkel Jos op dit forum.
Daarna stond Para-grenadier, deze kreeg vooral punten van de 'oudere' jury, +18 ofzo xD Aangezien mannen in uniformen toch wel iets doen met een mens. Ook vonden ze de vragenlijst wel leuk ingevuld. De 'jongere' jury, -18 koos dan weer Microbuiz. Aangezien deze. Niemand kan dit ontkennen toch wel een mooi gezichtje heeft. ;) En om de top-5 te vervolledigen was er dan nog Koukleum(Vazzie) die ons charmeerde met zijn gitaar...
Tot zover een iets uitgebreider overzicht van de verkiezingen. Dat het zo laat is komt doordat ik even niet kon postten op dit forum... :p

1 Jerkiller
2 ThePlague
3 PARA-GRENADIER
4 Microbuiz
5 Koukleum (Vazzie)

leuk geschreven annelies, moet je vaker doen. en toch sundedat ik erniet bijsta :p
 

DeletedUser

Guest
leuk geschreven annelies, moet je vaker doen. en toch sundedat ik erniet bijsta :p

Vaker schrijven doe ik gewoon niet :p Mijn Nederlands trekt eigenlijk op niet zo veel hoor ;) Op school zeiden ze me dat toch.. Dat jij er niet bijstaat komt omdat iedereen eerlijk gejureerd heeft ;) Iedereen die in deze top-5 staat had minstens 2 mensen nodig waarbij deze toch redelijk bovenaan hun lijstje stonden. Dus ook al zou je me kunnen ompraten hebben dan stond je er toch nog niet in ;)
 
Bovenaan