Mission Im'Meow'able

DeletedUser69389

Guest
Dan spreek je enkel nog over 70 geblockte nukes. Nooit een keer dat alle nukes zijn geblockt. Ofwel er zijn meer dan 70 nukes verzonden.

Maar de actie die Fluffy en ik doen kun je toch ook geen grote actie noemen? Het acc kreeg op zijn hoogtepunt 500 incs, maar 80% kwam van onszelf af. Maakt dat het alsnog een grote actie?
 

DeletedUser74267

Guest
Alstublieft >3




de eerste persoon die een clear blockte had de hoogste deffer van de dag tot dan toe, is dat een reden om het grootschalig te noemen? (wereld is nog vroeg --> 1 van de hoogste vvdd's hoeft niets te zeggen).

Er zijn gewoon nog niet echt grote massas geweest vind ik, maar ik voel in mijn voorspellende botje dat die langs meerdere kanten op het punt staan om te beginnen, en dan zal ik van grootschalig spreken, wanneer de verslagen tegenstanders ook wss al ruim boven het anderhalf miljoen gaan, als een target goed gestacked staat zelfs al boven de 2 of 3 miljoen.

denk dat dat niet draaiien of keren is hoe ik het wil, maar gewoon zeggen wat ik groot vind, en in deze fase ruim onder de 100 stamclears blijven vind ik niet grootschalig, denk dat ik daar ook niet veel meer over te zeggen heb, dus als je wil mag jij het laatste woord :)

Omdat er in jouw ogen nog geen grootschalige massa's zijn geweest zijn, hoeft het niet te betekenen dat dat zo is. Voor de huidige W47 begrippen is een verdediger van bijna 1 mio groot zat, kijk maar naar de hoogte van de andere verdedigers die behaald zijn. Afgezien daarvan heb ik ook wel het gevoel dat dit binnenkort zal veranderen :bijl:
 

DeletedUser65242

Guest
Maar de actie die Fluffy en ik doen kun je toch ook geen grote actie noemen? Het acc kreeg op zijn hoogtepunt 500 incs, maar 80% kwam van onszelf af. Maakt dat het alsnog een grote actie?

Inderdaad, incomings is niet zo relevant om een aanval grootschalig te noemen, het gaat meer om het aantal clears.

Peter-01 stats :
https://gyazo.com/49d4b84da8e9b1161146aa99877b6c7f

aggressive stats :
https://gyazo.com/f9afd17be95b11ffda7cfb89b059de7c

volgensmij staat het bij peter 6-5 als we het om dorpen hebben, wat wil je gaan bewijzen met meer stats?:confused:


Ben benieuwd of onze vriend nu nog reageerd :p
 
Reactiescore
499
Christie beukt ze ook echt allemaal weg zeg.
#fan
 
Reactiescore
499
Peter-01 vandaag om 01:58 uur
trom trom trom ...... en het fake award gaat naaaaaaaaaaar : FLUFFY EN CHRISTIE WOOOEE


Ik denk voor de award van Peter :S
 

DeletedUser71249

Guest
Christie beukt ze ook echt allemaal weg zeg.
#fan

Vergis ik me als het eerst de beurt was aan fluffy,dan bedoel ik de verloren edels op Peter door de snipes aangezien de clears niet getimed werden?

Daarna Christie die er met de "eer" vandoor gaat, lijkt me niet helemaal eerlijk he :)

Mvg
 
Reactiescore
499
Fluffy en Christie begonnen gewoon tegelijk met aanvallen toch?
 

DeletedUser77254

Guest
Vergeet dan ook niet te vermelden dat FeroliciouZ vandaag niet echt geslaagd is? :p
 

DeletedUser69389

Guest
Vergis ik me als het eerst de beurt was aan fluffy,dan bedoel ik de verloren edels op Peter door de snipes aangezien de clears niet getimed werden?

Daarna Christie die er met de "eer" vandoor gaat, lijkt me niet helemaal eerlijk he :)

Mvg

Volgens mij was ik om 11 uur de eerste die ging aanvallen en viel Fluffy daarna aan. Daarnaast boeit het niet wie als eerste edels ging sturen. Als je recaps 5 uur laat lopen ben je gewoon fout bezig als acc. Of dat ik een dorp edel en dat ik dan zie dat het deff daaruit een dorp verder staat en 10 min voor mijn edels een clear had geblokt. I.P.V. dat je dan een direct front treintje blockt of sniped gaven jullie mij nu vrijspel. Maarja ik heb aardig wat deff opgerookt met het edelen. Jullie als stam hebben het acc gewoon onvoldoende neergezet met de hoeveelheid deff die het acc zelf heeft. Kunnen jullie wel proberen te stoken, maar het blijkt gewoon dat de fusie een grote grap was en niets heeft opgelost.

Vergeet dan ook niet te vermelden dat FeroliciouZ vandaag niet echt geslaagd is? :p

Dat was ook niet de directe bedoeling van de actie.:p Was puur om jullie bezig te houden en ervoor te zorgen dat Hard Target zijn deff moest thuis houden.:eek:
 

DeletedUser69389

Guest
Falen is niks voor op het af natuurlijk, geen mooie grafieken te zien gekregen :)

Maar je wilt grafieken zien?

Bette:
image.php


Peter:
image.php
 

DeletedUser77254

Guest
Dat was ook niet de directe bedoeling van de actie.:p Was puur om jullie bezig te houden en ervoor te zorgen dat Hard Target zijn deff moest thuis houden.:eek:

Blijkbaar was het wel de bedoeling, want er zijn gewoon 4 of 5 edeltreintjes gesneuveld. Dat het weglaten van deff aan jullie kant een bijkomst is oke, maar Feroliciouz was wel degelijk van plan om ons de moeder te edelen. :)
 

DeletedUser

Guest
Blijkbaar was het wel de bedoeling, want er zijn gewoon 4 of 5 edeltreintjes gesneuveld. Dat het weglaten van deff aan jullie kant een bijkomst is oke, maar Feroliciouz was wel degelijk van plan om ons de moeder te edelen. :)

Natuurlijk is dat het plan. Het is altijd mooi meegenomen als er dorpen gepakt worden. Het was een bijactie die werd gedaan om DEF te verdelen. Bij Fero pakte het helaas niet zo goed uit maar daarentegen werden er wel weer dorpen bij Peter gepakt.
 

DeletedUser69389

Guest
Blijkbaar was het wel de bedoeling, want er zijn gewoon 4 of 5 edeltreintjes gesneuveld. Dat het weglaten van deff aan jullie kant een bijkomst is oke, maar Feroliciouz was wel degelijk van plan om ons de moeder te edelen. :)

Tuurlijk als je aanvalt doe je ook je best om te edelen, maar het was meer bedoeld als afleidingsmanouvre dan als daadwerkelijke actie om jullie acc te breken, want anders had ik wel meegedaan. Echter was het voor Fero niet handig om op Peter te gaan en gingen wij ervan uit dat jullie elkaar zouden helpen. Daarom stuurde ik wat fakes rondom mijn dorp in jouw cluster en ging Fero vol op jullie. Wonnen we daar wat dan was dat mooi meegenomen, maar dat gebeurde niet. Edels zijn niet zo duur op deze wereld dus je kunt ook gewoon een gokje wagen.
 
Reactiescore
1.853
Dit doet me een beetje denken aan de situatie met, het niet-meer-bestaande, POK en haar 'fake-massa'.
 
Reactiescore
499
Alleen winnen wij er wel dorpen mee :)
 
Bovenaan