Mission Im'Meow'able

Reactiescore
16
hebben jullie PP van meow gehad om met een nieuwe discussie te beginnen ofzo?:D
 

DeletedUser77254

Guest
MR Sniffles en BusinessBoys zijn zojuist geblokkeerd. Blijkbaar is er dus wel degelijk PP betaald voor dorpen.
 

DeletedUser68372

Guest
MR Sniffles en BusinessBoys zijn zojuist geblokkeerd. Blijkbaar is er dus wel degelijk PP betaald voor dorpen.

Zolang er nog niks is bewezen door het TW team staan wij met de informatie die wij hebben nogsteeds achter sniffles. Dit totdat er anders wordt bewezen.
 

DeletedUser68372

Guest
Gisteren stonden jullie alle sinds nog op 100Km van hem.

Waar heb je het over vent? Wij hebben duidelijk aangegeven dat met de informatie die wij hebben, wij niet zijn overtuigd van deze beschuldigingen. En wij dus ook wachten op het team.
 

DeletedUser68372

Guest
Er is nog geen uitspraak gedaan, TW team is in onderzoek dus er is nog helemaal niks duidelijk.
 

DeletedUser75236

Guest
Waar heb je het over vent? Wij hebben duidelijk aangegeven dat met de informatie die wij hebben, wij niet zijn overtuigd van deze beschuldigingen. En wij dus ook wachten op het team.

Vent? Merk ik daar frustratie's op? Wat een ellende seg. Denk aan je bloeddruk ;) Lees vanaf pagina 11 tot heden alles maar eens door, wat jullie en jullie Meow spelers hier zoal gepost hebben. En kom dan nog een keer met de post . :)
 

DeletedUser73972

Guest
Vent? Merk ik daar frustratie's op? Wat een ellende seg. Denk aan je bloeddruk ;) Lees vanaf pagina 11 tot heden alles maar eens door, wat jullie en jullie Meow spelers hier zoal gepost hebben. En kom dan nog een keer met de post . :)

Dat indien hij schuldig zou blijken wij hem net zo goed veroordelen? Opnieuw, dat komt wanneer er een uitspraak is van het tw team. Geen nut om nu al een stamlid te gaan veroordelen terwijl hij nog kans heeft gekregen van de mods onschuld te bewijzen.
 

DeletedUser68372

Guest
Simpel, als iemand binnen meow pp heeft aangeboden aan een andere speler (waar niemand weet van had) krijgt die een ban & is die ban 100% terecht. Indien niet, is dit gezever.

Ik ben in de zake van gesprekken van wachten tot er een ban volgt of niet ;) Als die volgt veroordeel ik die acties net zo hard als iedereen

Dank, en we zullen zien. Op het moment hebben wij dezelfde informatie in handen als jullie. Dus we zullen zien wat hier uit komt.

1e 2 post zijn van de 11e pagina? geeft toch wel duidelijk aan dat wij wachten op de reactie van het team/?
 

DeletedUser75236

Guest
Dit is relevanter voor het stabtopic, maar als dat zo is dan kan die ook eventuele bewijslast tegen deze Meow speler openbaren en dan zullen wij daaropvolgend onze conclusies trekken, maar dit kan iedereen bespreken. Ik kan een verhaal zogenaamd ophangen over dat Fero mij heeft gestabt tegen Fluffy en dan is het waarheid?

Nja dat zijn mijn buren en stel ik zou een hekel hebben aan Feroliciouz en ik zou een heel lulverhaal ophangen over dat hij mij zou stabben etc tegen Fluffybutdangerous moet je dat dan klakkeloos geloven als stam zijnde? Je weet niet of Businessboys de waarheid spreekt als er geen screens zichtbaar zijn waarin de desbetreffende Meow speler inderdaad pp zou aanbieden wat nu verkondigd wordt.

Jij hangt dan ook gelijk heel Meow er bij terwijl dit dus duidelijk gaat om één speler. Daarmee probeer je dus direct heel Meow zwart te maken terwijl de rest van Meow duidelijk niks van wist. Dat is pas triest :eek:

Holy fuck wat veel onzin in één post. Intern gaat het keurig en ik heb niets te klagen. Dat spelers individueel besluiten tot bepaalde acties eventuel over te gaan welke buiten het boekje zouden zijn hoeft niet direct te betekenen dat de stam Meow dan in zijn totaliteit rot is. Als ik naar mijzelf kijk ben ik zowel bij Mr Sniffles, als bij het account wat de vermeende pp voor dorpen vroeg als met Darkyr aan het praten over hetgeen wat er plaats zou hebben gevonden. Wees gerust dat we niet over één nacht ijs gaan voordat we met zulke reacties zouden komen.

Maargoed het is aan de leiding om te vertellen over hetgeen wat ze al dan niet zouden hebben gevonden.;) Als ik voor mijzelf spreek hoef ik niet met lui in een stam te zitten die hun vijand pp geven in ruil voor dorpen en ik weet dat het merendeel van Meow daar precies hetzelfde over denkt.

Gelukkig weet jij niet in wat voor gesprekken enzo ik mee draai als het gaat om zo'n fout om te kijken waar de bron zit, wat er gebeurd is, hoe we het oplossen etc. Ik weet van mezelf dat ik hier duidelijk in aanwezig ben net zoals mijn mede leiders. Oh en tuurlijk worden de leden hierop aangesproken, want mocht het gewoon waar zijn, zijn ze gewoon hartstikke dom bezig en dat weten ze zelf ook wel dan. Maar als iemand stabt zonder dat wij op de hoogte waren van een NAP ooit (destijds wisten we niks over die NAP dat die bestond) of dat als iemand onderling afspraken maakt met een ander, kunnen wij als Meow (waaronder de leden) er niets van af weten en vallen wij buiten die stab of actie right? Wellicht leden beter erover informeren, maar ik ken de spelers gewoon en neem je aan dat ze wel weten wat ze doen. Ik benadruk dan vrijwel bij elk lid dat ergens een NAP of wat dan ook dat ze moeten opletten voor tijdelijke NAP etc.

Stamgevoel is dus ook wel zeker aanwezig bij Meow, maar ik vind niet dat leiding of leden voor dit soort individuele actie's (want dit was gewoon individueel) erop aangesproken kan worden, iets wat Niels dus duidelijk wel deed..

Dus ik moet uit deze dingen op maken dat jullie nog steeds achter hem staan. Duidelijk een andere gedachten gang als jullie almachtige leiding van Meow. Best raar dat er eigenlijk geen enkel Meow lid op het AF zit buiten de leiding. :cool:
 

DeletedUser5114

Guest
Oh die zijn er wel, meeste hebben gewoon geen zin om er in te mengen :p
Daarbij is Underground tactics ook helemaal geen leiding ;)
 

DeletedUser68372

Guest
Dus ik moet uit deze dingen op maken dat jullie nog steeds achter hem staan. Duidelijk een andere gedachten gang als jullie almachtige leiding van Meow. Best raar dat er eigenlijk geen enkel Meow lid op het AF zit buiten de leiding. :cool:

1. Ja wij staan achter hem tot er bewezen wordt dat hij inderdaad de regels brak, met de informatie die wij hebben is dit geen zekerheid.

2. Wij zijn inderdaad Almachtig

3. Klink en klare onzin, om als voorbeeld het Wist-je-kat forum maar aan te halen, dat is geen leiding, verder posten er zat mensen uit Meow, dat jij die AF namen niet kent is wat anders hea.
 
Reactiescore
1.700
Ik denk dat je hem beter als leiding kan hebben dan zon gefrustreerd mannetje als intellegence network. Underground blijft tenminste rustig en beleefd.
 

DeletedUser69389

Guest
Dus ik moet uit deze dingen op maken dat jullie nog steeds achter hem staan. Duidelijk een andere gedachten gang als jullie almachtige leiding van Meow. Best raar dat er eigenlijk geen enkel Meow lid op het AF zit buiten de leiding. :cool:

Je bent onschuldig totdat het tegendeel is bewezen en daarnaast ben ik inderdaad geen stamleider.;)
 
Bovenaan