Mission Im'Meow'able

Reactiescore
1.015
Lees het nog eens door zou ik zeggen, dat je aanwezigheid hier officieel irrelevant zou zijn voor je positie betekent niet dat de rest van mijn post niet klopt.

De algemene achting van het TW-team daalt gewoon als zulke random gasten als jij het forum moeten modereren en intussen andere werelden off-topic volspammen - inclusief verwijten aan persoonlijk adres aan anderen.

Ik ben niet random om te beginnen. Verder spam ik niks vol en als ik spam is het reactie op andere (in dit geval hypocriete van UT) spam. Als jullie dan doorgaan zoals nu met zeveren, ga ik er op in.

Edit: In je originele post staat niks wat klopt, hoor. Nu tevreden :)?
 

DeletedUser71618

Guest
Ik moet trouwens ook vermelden dat het ondertussen de norm is geworden om speldenprikjes, zoals in mijn vorige post aangegeven, te verbergen (of soms niet) in de posts op het AF. Ik geef ze nu echter alleen aan bij Gilles omdat hij een voorbeeldfunctie heeft.

Dat klopt zeker ja, die speldenprikjes smijt men er overal tussen om maar beter over te komen. Iedere normale lezer prikt er zo doorheen, maar het blijkt voor het gros toch veel irritatie op te leveren.

Ik ben niet random om te beginnen. Verder spam ik niks vol en als ik spam is het reactie op andere (in dit geval hypocriete van UT) spam. Als jullie dan doorgaan zoals nu met zeveren, ga ik er op in.

En dat betekent dus dat je je niet gedraagt naar je rol op het TW-forum. En hiermee bevestig je dus precies wat ik zeg, gezien je toegeeft je zo te gedragen. Bedankt. Kunnen we deze 'discussie' ook weer afsluiten.
 
Reactiescore
1.015
Ik bevestig nergens wat je zegt. Er klopt ook niks van wat je de voorbije posts hebt gezegd.
 

DeletedUser63354

Guest
Het is inderdaad vrij vervelend om die speldenprikjes te moeten blijven lezen. Alsof men wat agressie kwijt moet.
Maargoed, als iedereen 'normaal' tegen elkaar zou doen, dan krijgen we het gezeik van kontlikken weer, of zou er helemaal geen AF meer zijn.

Lastig.
 

DeletedUser61161

Guest
Meh, valt wel mee, Gilles is gewoon apart geaard, lekker laten gaan dus.
 

DeletedUser71618

Guest
Alsof iemand ook maar een voorbeeld neemt aan een mod.

Tsja, dat is ooit ergens ontstaan hè. Dat komt dan door de vroegere mods die een bepaalde rol aannamen waardoor niemand ze meer serieus nam, en dat is verder ontwikkeld. Als je als TW-team dat beleid vervolgens aanhoudt dan verandert er idd niks.
 

DeletedUser68252

Guest
Perfect voorbeeld hoe een forum moderator een forum gedeelte kan verneuken, iets met een motie van wantrouwen. :D
 

DeletedUser16768

Guest
Het is inderdaad niet heel tactisch, maar laten we in ieder geval na deze post proberen on-topic te gaan.
 
Reactiescore
2.303
Mag ik ook forummod worden? blijkbaar gaat dit redelijk simpel :p
 

DeletedUser67517

Guest
Ik impliceer niet dat jullie het mis hebben, maar die suggestie wekken jullie wel.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Roald, je hebt t ook mis..

3fafedee8e.jpg
 
Bovenaan