Mission Im'Meow'able

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Succes aan de Poesjes!
 

DeletedUser73972

Guest
De Eerste Resultaten

Aangezien Meow natuurlijk een stam van woorden én daden werd er de voorbije 2 dagen (wat startte als een gezamelijke actie Meow - Red.) goed doorgebashet op het E.baw front. Zelfs zonder de hulp uit de safezone wisten de frontspelers flinke winsten te boeken op een E.Baw dat bij tijden goed gestacked stond, schoof met def, maar nu ook weer niet meer dan dat. Ondertussen lijkt het hele front vanaf Fluffy naar het zuiden toe gekraakt te zijn en hopen we ten zeerste dat E.Baw de ruggengraat vertoont om uit dit dal te komen voor nog een leuke strijd te kunnen garanderen tussen onze 2 kampen. Niet dat ze op genade uit onze kant moeten rekenen natuurlijk, als het aan ons ligt worden ze genadeloos neergeklauwd. Graag zou ik dan ook aan de katjes FluffyButDangerous, Justus08, Christie Monteiro, Feroliciouz, Expensive Brains en MR Sniffles elk een veer in hun reet willen steken voor het puike werk dat ze op E.Baw geleverd hebben. Met nog enkel maar een vooruitzicht dat accounts als noxorion enkel hun dorpen nog sneller zullen verliezen dan eerst. Een beetje de stats voor jullie van het AF bijeengebundeld om jullie de moeite te besparen het zelf op te zoeken:

Verloren Dorpen:
d2ab20e5958b913075d770c14edcc0dd.png

Stats E.Baw:
565085ce65507b9f48ab94e22e44824c.png

Stats Noxorion:
a771c937770f85d636cb5d512a0ae300.png

Stats Deadsummons
image.php

Stats Ashlaf
image.php


Ziet er niet goed uit voor E.Baw, check zeker ook nog eens de startpost, er zijn een 3-tal prentjes toegevoegd die het niet tot de originele post hadden gemaakt!


 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72857

Guest
Niet die Noxorion edelen aub, ik vind zijn bijdrages hier op het Af van goud telkens.
 

DeletedUser69389

Guest
De Eerste Resultaten

Aangezien Meow natuurlijk een stam van woorden én daden werd er de voorbije 2 dagen (wat startte als een gezamelijke actie Meow - Red.) goed doorgebashet op het E.baw front. Zelfs zonder de hulp uit de safezone wisten de frontspelers flinke winsten te boeken op een E.Baw dat bij tijden goed gestacked stond, schoof met def, maar nu ook weer niet meer dan dat. Ondertussen lijkt het hele front vanaf Fluffy naar het zuiden toe gekraakt te zijn en hopen we ten zeerste dat E.Baw de ruggengraat vertoont om uit dit dal te komen voor nog een leuke strijd te kunnen garanderen tussen onze 2 kampen. Niet dat ze op genade uit onze kant moeten rekenen natuurlijk, als het aan ons ligt worden ze genadeloos neergeklauwd. Graag zou ik dan ook aan de katjes FluffyButDangerous, Justus08, Christie Monteiro, Feroliciouz, Expensive Brains en MR Sniffles elk een veer in hun reet willen steken voor het puike werk dat ze op E.Baw geleverd hebben. Met nog enkel maar een vooruitzicht dat accounts als noxorion enkel hun dorpen nog sneller zullen verliezen dan eerst. Een beetje de stats voor jullie van het AF bijeengebundeld om jullie de moeite te besparen het zelf op te zoeken:

Verloren Dorpen:
d2ab20e5958b913075d770c14edcc0dd.png

Stats E.Baw:
565085ce65507b9f48ab94e22e44824c.png

Stats Noxorion:
a771c937770f85d636cb5d512a0ae300.png


Ziet er niet goed uit voor E.Baw, check zeker ook nog eens de startpost, er zijn een 3-tal prentjes toegevoegd die het niet tot de originele post hadden gemaakt!



Doe dan compleet monkey.
Deadsummons

image.php


Ashlaf
image.php
 

DeletedUser69389

Guest
ik wou ze voor later bewaren, kon ik blijven posten op het AF :D

Nee, ik wist gewoon niet dat die 2 ook zo hard naar beneden waren gegaan haha. Heb ze er bijgezet! Opmerkzame poes die je bent

Dan moet de king van dit paleis, IL Leone:

shopping-center-leone-lonato-1.jpg


, het maar overnemen als grote poezenbaas.:cool:

leone.jpg
 

DeletedUser73972

Guest
paleis = shopping mall hahahaha jij bent niet veel gewoon jongeman!
 

Deleted User - 487936070

Guest
Dit is geen oorlog maar pure vernietiging door kwaadaardige katjes :eek:
 

DeletedUser69389

Guest
Dit is geen oorlog maar pure vernietiging door kwaadaardige katjes :eek:

[video=youtube;sFw6JW_A5XU]https://www.youtube.com/watch?v=sFw6JW_A5XU&ebc=ANyPxKoZlUfqLT-h-vesEov4ihbacr3VveLHATJ91L3MN2bVCvo81hGdRTkWXp4Sju3 aD6Y-ubYaSAe2b9ld20VwDtjtBSfQRQ[/video]
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Dit tijger is wel k.o. nu:eek:
 

DeletedUser68372

Guest
Ben benieuwd hoe lang ze het volhouden. Voorlopig is het eenrichtings verkeer.
 

DeletedUser

Guest
Verwacht maar niet al te veel weerstand van e.baw forum is hier zelfs verweiderd zonder enige uitleg leuk is dit zeg :D
 
Bovenaan