Mission Im'Meow'able

DeletedUser75236

Guest
Tbh als dat account toen in meow had gezeten had het nooit verloren gegaan. Daarom tel ik het dus ook niet mee

Wacht je zegt dat Red. jullie fusie partner het dus slecht deed? Maar nu zitten ze in Meow en zijn ze pro's. :cool: Vast leuk om dit van je fusie partners te horen :cool:
 

DeletedUser73972

Guest
Wacht je zegt dat Red. jullie fusie partner het dus slecht deed? Maar nu zitten ze in Meow en zijn ze pro's. :cool: Vast leuk om dit van je fusie partners te horen :cool:

Als je er zo nodig moeilijk over wil doen:

Red. had geen duidelijke leidinggeving, aldus niemand die iets kon doen aan het 'koppige' (is ook maar van wat ik heb horen zeggen) gedrag van viscinetank. Iemand met zo'n karakter was al zeer snel opgemerkt binnen Meow ofwel tot rede omgepraat of aan de deur gezet indien hij niet voor de rede van de hele stam vatbaar zou zijn.

Dat is het verschil, dat zo'n voorval zich niet binnen Meow had voorgedaan. Laat castiel & anderen de 'P&P' maar voeren :p
 

DeletedUser75236

Guest
Oh ok sorry baas <3 Ik zetten alleen jou posts even op een rijtje en kwam tot die conclusie.
 

DeletedUser73972

Guest
Oh ok sorry baas <3 Ik zetten alleen jou posts even op een rijtje en kwam tot die conclusie.

No problemo, maar het kwam niet op me over als een samenvatting. Soit, zand erover! Veel plezier nog deze avond.
 

DeletedUser77254

Guest
Alles waarmee ze E.baw belachelijk maakten, doen ze zelf nu ook.

Hondjes (Woef), de DU/MB stam van Katjes (Meow) is ondertussen ook een feit. :eek:
 

DeletedUser68372

Guest
Wat interns? 62wel te verstaan, en dat komt bovenop de 70 interns binnen E.Baw

Verder is er nooit gezegd dat er iets mis zou zijn met een DU stam, maar als die opeens veel verliezen dan zijn dat ook jullie verliezen? Jullie delen immers dezelfde naam.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
16
Al die pussys voelen zich wel heel hoog :D:eek:

En wat is er mis met interns??? volgens mij ben je alweer vergeten dat jullie israelien mochten internen
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
372
Het is oprecht leuk om te zien dat er eindelijk een eerste echte 'oorlog' aan de gang is. Ik weet niet naar wie mijn voorkeur uit gaat. Hoe dan ook neig ik wat meer richting Meow omdat E.baw een stam is die me totaal niet aanspreekt. E.baw, een stam vol idioten die er werkelijk niks van kunnen, maar toch denk ik dat iedereen het er over eens is dat E.baw wel de underdog is in deze oorlog. Daar moet je toch ook een zekere vorm van sympathie voor kunnen opbrengen.

Daarnaast vind ik het een leuke openingspost, niet heel uitgebreid of van hoog niveau maar een keer wat anders en de plaatjes vond ik wel lachen. Die mogen zeker vaker langs komen :p

Al die pussys voelen zich wel heel hoog :D:eek:

En wat is er mis met interns??? volgens mij ben je alweer vergeten dat jullie israelien mochten internen

Internen binnen de stam is dom zoals ik nu al zo vaak uitgelegd heb hier omdat het je groei als stam benadeelt. Er valt een account weg inclusief alle edels welke al enorm cruciaal zijn op een no haul (ja, ik noem het no haul, want 100k is niks). Tel daarbij op dat het account dat aan het internen is vaak geen nieuw gebied verovert, hij edelt namelijk van een account dat al deel uit maakt van de stam. Met andere woorden de stam gaat er niet op vooruit, integendeel zelfs. Soms is internen noodzakelijk, maar kijk eens naar de stam .R en dan vooral de westelijke groep. Die zijn namelijk echt het schoolvoorbeeld van hoe het niet moet.

Men mag trouwens ook wel eens stoppen met het spreken van interns als het om dorpen buiten de stam gaat, nogal irritant aangezien dit helemaal geen interns maar gewoon gratis dorpen zijn. Dat is juist voordelig, ik hoef hopelijk niet uit te leggen hoe dit zit met verliezen en dergelijke.

Oh en trouwens, als je spelers in een DU stam stopt of wat dan ook, horen ze natuurlijk gewoon bij jou. Die verliezen komen dan net zo hard aan omdat je eigenlijk gewoon gebied uit handen geeft. Je kan die DU's dan beter niet aannemen maar gewoon zo snel mogelijk opedelen omdat anders je vijand het wel doet.
 

DeletedUser27722

Guest
E.Baw heeft wel, zonder al te veralgemenend te zijn, een bedroevend niveau, geen idee hoe ze ooit iemand van Red weggespeeld hebben (gaf vv niet af blijkt nu), maar de manier waarop ze clearen en faken tegen onder meer Hero was werkelijk bedroevend zwak, met def troepen etc, zelfs zonder rammen mee te sturen dat het dan toch nog overkomt als mogelijke dreiging, maar nee..
En van timing ook nog niet bijster veel kaas gegeten.

Hopelijk herpakken ze zich nog, maar dat voorspelt al weinig goeds..
Met die fusie van Red en Meow heeft angels nu wel eindelijk een concurrent op een min of meer gelijkaardig niveau, wat alleen maar het algemeen niveau en spanning van deze wereld zal verhogen, dus wel een aanwinst IMO.
 

DeletedUser73972

Guest
Dag 2, en ik denk dat dit prentje het best de afgelopen 24 uur beschrijft

7113624a9ad616bc240f985f2b463418.png
 
Reactiescore
2.303

DeletedUser61161

Guest
Men mag trouwens ook wel eens stoppen met het spreken van interns als het om dorpen buiten de stam gaat, nogal irritant aangezien dit helemaal geen interns maar gewoon gratis dorpen zijn. Dat is juist voordelig, ik hoef hopelijk niet uit te leggen hoe dit zit met verliezen en dergelijke.

Jammer om te zien dat de term "clinternen" helemaal is weg gevallen of mensen die term nog steeds niet kennen :(

Clinternen= clears - internen, lijkt me wel duidelijk dus zal maar mezelf de moeite besparen voor een uitleg.
 
Bovenaan