- Reactiescore
- 16
Win je wel 20 dorpen mee?
mag ook wel voor zon grote aanval
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Win je wel 20 dorpen mee?
mag ook wel voor zon grote aanval![]()
Hij zegt toch ook enkel wat over de omvang en niet over de inhoud?
Kom met cijfers dan, kunnen wij mooi oordelen over de "inhoud".
Kan tegenwoordig niemand meer fatsoenlijk verdedigen.![]()
en waarom zouden wij ook maar een flappie geven om jouw interpretatie over de inhoud
qua incs zal de aanval wel rond de 1000 hebben gezeten, maar ik bijvoorbeeld heb veel fakes gestuurd en maar enkele clears ( minder dan 5) en ik denk dat dat wel een beetje kenmerkend is voor de rest ook. Preciese getallen moet je niet hebben vind ik, als dat is waarvoor je vraagt![]()
Ik hoop dat dit niet serieus gemeend is? Die laatste uitleg over de interpretatie van inhoudelijk is irrelevant gezien de poster waar we op reageerden (Jippybow), geen Meow-lid is. Hij had dus niks te maken met 'halen we verschillende partijen erbij' of 'doen we dit kleinschalig'. Ook ging het in dit geval helemaal niet over de inhoud, daar kwam jij mee aan. Het enige wat Jippiboy zei was; "mag ook wel voor zon grote aanval". Jij begint daarna over het inhoudelijke gedeelte, wat helemaal niet aan de orde was.Inhoudelijk kan je op twee manieren interpreteren. Inhoudelijk over hoe de aanval in mekaar zit, gebruik je edel clears, split je je treintjes etc.
Of inhoudelijk in de zin van hoe groot is de aanval, doen we dit kleinschalig of halen we er verschillende partijen bij![]()
Oh juist, vandaar dat VVDD al op 700k stond om 12:12 op de dag van jullie 'niet-grote-aanval'. Hoeveel dorpen er in dit geval zijn gepakt is niet relevant. Daaruit valt namelijk niet direct op te maken hoe groot het offensief was, maar eerder de kwaliteit van het offensief of de kwaliteiten van de deffer. Maar net hoe je het wilt bekijken.Zo'n grote aanval was het geen eens.
Meer fakes dan iets anders, buiten dat is 20 dorpen verliezen als nog veel te veel.
Misschien omdat jullie zo ongeveer elke grootschalige aanval hier uitgebreid op het forum beschrijven? Dan zal je er wel meer dan 'een flappie' om geven.en waarom zouden wij ook maar een flappie geven om jouw interpretatie over de inhoud
qua incs zal de aanval wel rond de 1000 hebben gezeten, maar ik bijvoorbeeld heb veel fakes gestuurd en maar enkele clears ( minder dan 5) en ik denk dat dat wel een beetje kenmerkend is voor de rest ook. Preciese getallen moet je niet hebben vind ik, als dat is waarvoor je vraagt![]()
Oh juist, vandaar dat VVDD al op 700k stond om 12:12 op de dag van jullie 'niet-grote-aanval'. Hoeveel dorpen er in dit geval zijn gepakt is niet relevant. Daaruit valt namelijk niet direct op te maken hoe groot het offensief was, maar eerder de kwaliteit van het offensief of de kwaliteiten van de deffer. Maar net hoe je het wilt bekijken.
Misschien omdat jullie zo ongeveer elke grootschalige aanval hier uitgebreid op het forum beschrijven? Dan zal je er wel meer dan 'een flappie' om geven.
Die flappie was als troll bedoeld, maar niet duidelijk, my bad. Vandaar ook flappie ipv een ander woord
Denk dat ik me in de daaropvolgende alinea verduidelijk wat ik wel echt bedoel
Oh juist, vandaar dat VVDD al op 700k stond om 12:12 op de dag van jullie 'niet-grote-aanval'. Hoeveel dorpen er in dit geval zijn gepakt is niet relevant. Daaruit valt namelijk niet direct op te maken hoe groot het offensief was, maar eerder de kwaliteit van het offensief of de kwaliteiten van de deffer. Maar net hoe je het wilt bekijken.
Die flappie was als troll bedoeld, maar niet duidelijk, my bad. Vandaar ook flappie ipv een ander woord
Denk dat ik me in de daaropvolgende alinea verduidelijk wat ik wel echt bedoel
Hier heb ik het over die eerste zin
Darkyr stond over zijn hele front enkele rijen diep gestacked, er is dus bijna geen enkele clear heelhuids teruggekeerd van stamgenoten. In totaal schat ik 700k eenheden als 70 clears (is maar een schatting)... Is 70 dan zo'n ongelooflijk grote massa als je weet dat alles geblocked werd?
Het was een gewone stamactie waar elk account hoogstens hier en daar een cleartje gaven, en voor de rest veel fakes, met EB en xyro die natuurlijk wél voluit gingen.
Als je dat een enorm grote actie vindt oké, dan is het een grote actie, maar hebben we gewoon andere interpretaties van wat dat nu precies is, en dat is niet verboden denk ik.
Bij wat in mijn ogen een grote actie/stammassa is, loopt iedereen van de stam met 30/50% van zijn clears op zijn minst naar target x.
-Maar opnieuw, daarom is jouw interpretatie nog niet fout-
Meer vraag ik niet van je.
Hoe je het ook draait of keert, Darkyr heeft (één van de?) hoogste verdedigers op 47 gehaald door Meow's massa. Grootschalig lijkt me best toepasselijk![]()
Dan spreek je enkel nog over 70 geblockte nukes. Nooit een keer dat alle nukes zijn geblockt. Ofwel er zijn meer dan 70 nukes verzonden.
Darkyr stond over zijn hele front enkele rijen diep gestacked, er is dus bijna geen enkele clear heelhuids teruggekeerd van stamgenoten. In totaal schat ik 700k eenheden als 70 clears (is maar een schatting)... Is 70 dan zo'n ongelooflijk grote massa als je weet dat alles geblocked werd?