Overig MintTimer

Deleted User - 24028

Guest
Auteur
Warre
Beschrijving
Zie eenvoudig en snel wanneer je opslag overloopt op de massa meppen pagina.
Publiek of Privé
Publiek
Werkt op pagina
Goudmunten slaan (massa meppen)
Automatisch uitvoeren
ja
Snellijstcode
javascript: $.getScript('https://media.innogames.com/com_DS_NL/scripts/MintTimer_207014.js');
Een script hartstikke gelijkend op de Munten Slaan Enhancer van @ixfuryanix maar dan voor de massa mep pagina, wat het script ideaal maakt voor het munten meppen in meerdere dorpen tegelijk maar werkt ook prima voor 1 dorp.

Functionaliteiten:
  • Naast elk dorp een timer die aangeeft wanneer de opslagplaats over loopt (kortste tijd wordt vet gedrukt)
  • In het tabblad een timer van de kortste tijd zodat je tijdens het meppen verder kan TW'en
  • Op 10 seconden voordat de kortste tijd af loopt speelt er een geluidje
  • Alles werkt ook mobiel!
Let wel op: TW update de pagina niet automatisch en herlaad de pagina ook niet na het meppen. Dus zowel voor als na het meppen dient de pagina even handmatig herlaad te worden (F5).

Technische note: Gezien er al een hele tijd een bug zit in inno hun "GS Forecaster" heb ik mijne geschreven zonder hier gebruik van te maken, dit wilt ook zeggen dat hij correcter zou moeten werken :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
5.686
Godverdomme dit is mooi spulleke
 
Reactiescore
1.237
Een script hartstikke gelijkend op de Munten Slaan Enhancer van @ixfuryanix maar dan voor de massa mep pagina, wat het script ideaal maakt voor het munten meppen in meerdere dorpen tegelijk maar werkt ook prima voor 1 dorp.

Functionaliteiten:
  • Naast elk dorp een timer die aangeeft wanneer de opslagplaats over loopt (kortste tijd wordt vet gedrukt)
  • In het tabblad een timer van de kortste tijd zodat je tijdens het meppen verder kan TW'en
  • Op 10 seconden voordat de kortste tijd af loopt speelt er een geluidje
  • Alles werkt ook mobiel!
Let wel op: TW update de pagina niet automatisch en herlaad de pagina ook niet na het meppen. Dus zowel voor als na het meppen dient de pagina even handmatig herlaad te worden (F5).

Technische note: Gezien er al een hele tijd een bug zit in inno hun "GS Forecaster" heb ik mijne geschreven zonder hier gebruik van te maken, dit wilt ook zeggen dat hij correcter zou moeten werken :)
Lijkt niet correct te werken bij mij?
1634817468711.png

de 44seconden:
1634817569894.png

de 34min :p
1634817400159.png

De 2 zonder tijd zijn ook niet vol.
 
Reactiescore
1.962
Ik ben zelf munten aan het slaan en kan je vertellen dat hij perfect werkt, waarschijnlijk moet je hem testen met lopende handelaren wat bij jou niet het geval is. Warre heeft hem namelijk niet gebaseerd op de opslagtimer die in het dorp staat.
 
Reactiescore
5.686
Heel af en toe een klein foutje dat ie al iets eerder vol is, maar 98% werkt hij hier goed idd
 

Deleted User - 24028

Guest
Lijkt niet correct te werken bij mij?

de 44seconden:

de 34min :p

De 2 zonder tijd zijn ook niet vol.
Moet eerlijk zeggen dat ik het niet enorm veel getest heb, enkel getest bij eigen binnenkomende GS puur voor munten te meppen dus. Houd verder ook geen rekening met productie, gs van terugkerende farms of alle andere dingen buiten binnenkomende GS. Weet zelfs niet 100% zeker of het ook werkt met GS van stamgenoten dat binnen komt of met GS van de beurs...

Bedoeling is om later gewoon de functie van TW daarvoor te gebruiken als ze hun bug er uit gehaald hebben, die houd wel rekening met meer zaken :)

Het streepje dat je ziet wilt trouwens niet zeggen vol, maar wilt zeggen "met alle binnenkomend gs geraakt het dorp niet helemaal vol", als een dorp echt vol is komt er VOL te staan.
 
Reactiescore
99
Technische note: Gezien er al een hele tijd een bug zit in inno hun "GS Forecaster" heb ik mijne geschreven zonder hier gebruik van te maken, dit wilt ook zeggen dat hij correcter zou moeten werken :)

Misschien goed om aan te geven dat het enkel naar binnenkomende GS kijkt. Voor mij was dit eerst ook niet duidelijk totdat ik dit zag
Moet eerlijk zeggen dat ik het niet enorm veel getest heb, enkel getest bij eigen binnenkomende GS puur voor munten te meppen dus. Houd verder ook geen rekening met productie, gs van terugkerende farms of alle andere dingen buiten binnenkomende GS. Weet zelfs niet 100% zeker of het ook werkt met GS van stamgenoten dat binnen komt of met GS van de beurs...

Bedoeling is om later gewoon de functie van TW daarvoor te gebruiken als ze hun bug er uit gehaald hebben, die houd wel rekening met meer zaken :)

Het streepje dat je ziet wilt trouwens niet zeggen vol, maar wilt zeggen "met alle binnenkomend gs geraakt het dorp niet helemaal vol", als een dorp echt vol is komt er VOL te staan.


Martijn1279
 
Bovenaan